7

646 23 4
                                    

-Sehun!

Sehun era pe jos,cu fata acum plina de sange,Jimin deasupra lui.Nimeni nu stia de ce Jimin voia sa il bata mar,dar nu se lasa asa usor.
Din cauza socului Sehun a ramas buimacit,si nu a putut claca celelalte lovituri ce veneau de la Jimin.

-Jimin pentru numele lui Dumnezeu,opreste.te!

Tipand,Amanda se apropie de cei doi,incercand sa.l dea jos pe Jimin de pe Sehun,insa in acest proces,a fost lovita de catre Jimin,lovitura facand.o sa ajunga pe asfaltul rece ai parcarii scolii.
Imediat spre ea au fugit Ji Ah si Lay,care au ajutat.o sa se ridice.

-Lasati.ma sa.l omor pe nenorocit!

La auzul vocii lui Jimin cei 3 si.au indreptat privirea spre locul bataii unde Xiumin si Chen il ajutau pe tanarul Sehun sa se ridice,iar Taeyang si JinYong il tineau pe Jimin strans incat sa nu poata scapa pentru al ataca din nou pe Sehun.

Amanda s.a smucit din stransoarea celor doi si a fugit spre Sehun.Nu stia de ce,dar era mult mai ingrijorata la adresa ranilor lui,decat la nasul ei spart si sangele ce ii curgea pe frunte datorita aterizarii nu prea dorite pe asfalt.

-Sehun!

Amanda s.a aruncat in genunchi in fata celor 3 baieti,analizandu.i fata lui Sehun.Era horificata.Obrajii lui superbi erau plini de vanatai,pe frunte ii curgea un mic siroi de sange, iar buza sa era sparta.Chipul ce doar cu cateva minute in urma ii zambea in masina,acum.era invinetit fara nici un motiv.
Fata i.a luat fata in mainile ei firave,facandu.l sa o priveasca.Ochii sai erau obositi,dar parca imediat si.au recapatat viata cand i.au vazut chipul fetei din fata lui.S.a smucit din stransoarea prietenilor lui doar ca sa.i atinga fata lui Ami.

-Fata ta frumoasa...E patata de rosu...Cum s.a ajuns la asta? E doar vina mea...

Amanda a ramas uimita la vorbele lui Sehun,dar intr.un final a zambit.

-Nu am patit nimic Sehun,doar cateva zgarieturi.Xiumin,Chen,ajutati.l va rog sa ajunga la infirmerie,voi veni si eu in cateva minute.

Cei doi baieti au facut in tocmai,o data ramanand singura pe asfalt,Amanda si.a lasat capul in jos.

-De ce Jimin? Care a fost scopul acestui act copilaresc? De ce a trebuit sa il ranesti?

Vocea ei era stinsa,insa inca puteai simtii dispretul si veninul cu fiecare cuvant.
Fata a incercat sa se ridice,acest lucru fiind un obiectiv foarte greu.Baekhyun vazand asta,a fugit spre ea,ajutand.o sa se ridice.

-Intrebi de ce? Din cauza nenorocitului aluia Jungkook e acum in spital!A luat o supradoza si atarna de un fir de ata!

Tipatul lui Jimin era asurzitor,insa nu a intimidat.o nici un minut pe Amanda.

-De unde esti atat de sigur ca a fost vina lui Sehun? Din cate putem stii pustiul poate sa fi luat o supradoza pentru a se sinucide!

Tipatul Amandei putea acuperii o intreaga armata gata de lupta.
Jimin mai voia sa spuna ceva,insa ceea ce a vazut l.a facut sa se opreasca.
Ji Ah era in fata Amandei si a lui Baekhyun,palma ei dreapta facand contact cu obrazul stand al Amandei.

-Cum poti sa spui asta?Cum.poti sa ii iei apararea!? Tu curvo! Nu credeam ca o noapte cu Sehun te poate schimba asa usor! Credeam ca suntem prietene!

Ji Ah mai voia sa o pleseasca pe fata o data,insa palma ei a fost oprita de o mana masculina.Cand si.a indreptat privirea spre posesorul palmei,a dat de ochii furiosi ai unui anumit baiat.
Kyungsoo se uita la ea cu o privire letala,paraca spunandu.i ca daca mai pune un deget pe Amanda,e moarta.

-Cred ca am terminat aici.Kyungsoo,ajuta.ma sa o duc pana la infirmerie.

Cu aceeasi privire letala care o urmareste pe Ji Ah,Kyungsoo apuca cealalta mana a lui Ami si o ajuta sa mearga spre intrarea scolii,ceilalti baieti in urma lor.

-Tocmai ne.a abandonat pentru EXO?

Cuvintele lui Ji Ah au parut triste,insa ceilalti stiau ca de fapt,erau pline de venin.

-Pai,tu esti cea care a facuto curva si a plesnito,deci da,cred ca ne.a abandonat pentru EXO.

Amanda se simtea din ce in ce mai ametita, iar picioarele ei deabea o mai ajutau sa mearga.

-Baekhyun...nu-nu cred ca mai pot merge mu-

Insa Amanda nu a apucat sa.si termine fraza,deoarece a lesinat chiar in acel loc.

Oftand,Luhan s.a dus spre cei 3,lund.o pe Amanda in brate si mergand spre infirmerie,cu cei 9 baieti in urma lui.

Ajunsi la infirmerie,Lay ii deschide usa lui Luhan,acesta punand.o pe Amanda pe unul dintre paturi.

-E bine? De ce e inconstienta?

Luhan s.a intors spre vocea din spatele lui,dand peste micul lor maknae,Sehun.
Luhan s.a uitat spre Lay,cei doi parca vorbind telepatic,iar Lay s.a dus imediat spre patul lui Amanda,analizand.o.

-E bine.Lovitura la cap si tipatul au facut.o sa.si piarda constienta.O sa aibe nevoie de cusaturi,pe care i le voi face in cateva momente.Si tu ai nevoie de cusaturi tinere,ai zgarieturi destul de adanci.

Porecla "tinere" l.a facut pe Sehun sa pufaie.

-Eu nu o sa te las sa bagi acul in mine oana nu se trezeste ea.

Dorinta lui Sehun i.a socat pe cei 11 baieti din camera,dar toti zambeau pe sub mustati.In sfarsit,jucatorul lor numarul unu s.a indragoatit.

Propria sa dorinta l.a socat,insa,era bucuros ca ea era bine.


















----
COPII MEI!Am postat si eu iei.Povestea asta ajumge destul de populara sincer.

Acum ma gandeam sa ii schimb numele lui Ami pentru ca imi este foarte greu sa fac acordul in unele propozitii. Puteti sa lasati sugestii de nume in comentarii,daca nu,o sa gasesc eu un nume si o sa.l schimb.

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum