Lola:Zápis do denníka: Pamätáš si ako som sem raz písala ,že máme nových členov svorky? Myslím Tylera a Dylana O'Brienovcov. Tyler je super sadli sme si a vieme sa rozprávať o akýchkoľvek volovinác aj hodiny. Chodí s Marry už skoro rok . Čo je jej osobný rekord. Ale teraz niečo k Dylanovi. Úplne vážne. JE TO TEN NAJVÄČŠÍ NAJ EGOISTICKEJŠÍ NAJ OTRAVNEJŠÍ DEBIL KRETÉN PSYCHOPAT S PRÍŠERNÝMI NÁPADMI . A odhliadnuc od toho najväčší sukničkár a pokrytec pod slnkom a v NewYorku. Svet by bol krajší bez neho!!!! A ja som to s ním vydržala rok a niečo. Ako je to možné neviem ani ja sama.
Zo spánku ma vytrhol budík. Už zas. Ležala som na podlahe, predo mnou zapnutý laptop a podo mnou roztvorený denník. Jeho obrisi som mala otlačené na ksichte čomu som bola 'neskutočne' rada. Konečne som vypla budík a vyteperila sa na nohy. Na sebe som mala namiesto pyžama tepláky a tieklo so škvrnou od paradajkovej polievky a na nohách svoje chlpaté papuče.
Prešla som do kúpeľne a spravila si rannú hygienu. Vyliezla som z nej zabalená iba v uteráku. Podišla som ku skrini a vytiahla odtiaľ oblečenie. Tepláky som vymenila za obyčajné čierne jeansy a biele tieklo za čierne tričko s krátkym rukávom. Obula som si svoje obľúbené martensi a vybehla z izby.
Dole v kuchyni bolo len pár ľudí. Vlastne iba štyria chalani. Chris, Jonathan, Will a Ethan. Ethan je môj bratranec z otcovej strany. Máme spolu skôr súrodenecký vzťah. Vyrastali sme spolu asi od..... No od kedy sme sa narodili.
,,Bré ránko!" Pozdravila som chlapcov a každému z nich dala pusu na líce alebo na čelo. Až na Jonathana. Ten si ma skôr ako som stihla zaregistrovať pritiahol do medvedieho objatia a pobozkal ma. Chodíme spolu. Asi iba dva týždne ale čo? Každý nejak začína. Dala som si pauzu s náhodnými známosťami na jednu noc a začala chodiť s Jonathanom. Je to úžasný chalan. Milý, pozorný a hlave láskavý s veĺkým srdcom.
A Grayson? Ten je niekde v Portugalsku. Vraj si tiež niekoho našiel. Viem to lebo v ten deň mi volal o tretej v noci ako nadržaná teenagerka ktorá práve stretla svojho idola pred supermarketom.
Po raňajkách som vbehla do podzemnej garáže inštitútu a vyšla z nej už na mojej milovanej motorke. Ak sa hovorí princ na bielom koni ja by som to pozmenila takto : princ v čiernom s kanadami na nohách a na čiernej ducati motorke.
Škola bola asi to naj nudnejšie z dňa , ale aj tak mi to O'Brien starší okorenil. Tento krát sa však nezaobišiel bez zlomeného nosu a jednej reznej rany na boku. Nanešťastie nebola hlboká takže sa mu zahojila rýchlejšie ako som čakala.Po škole ma ešte čakali dve hodiny strávené vo výcvikovej hale v tradičnej zostave : ja Will, sestry Carverové Clary a Jean a samozrejme Dylan. Pretože život ma nemá rád.
Prišla som do inštitútu a zvalila sa do kresla v spoločenskej miestnosti. Sotva som privrela oči prirútil sa Tomas a niečo hystericky vrieskal. Zachytila som len dve slová z jeho chaotického záchvatu. Občas mi príde ako náhodný generátor slov. Tie slová boli. Mama a zranená. Vyskočila som na nohy a prudko ho chytila za ramená. Trochu som ním zatriasla aby sa upokojil. ,,Čo sa stalo Tomas?!" Povedala som pokojným hlasom keď konečne stíchol. ,,Ja-ja - ja neviem. Boli sme pri dolnom Manhattene keď prišli a-a zomlelo sa to rýchlo vlastne ani neviem č-čo sa stalo. Niečo jej pichli. N-neviem čo to bolo ale odpadla a po-potom ušli. Doniesol som ju sem a ....." Zlomil sa mu hlas.pritiahla som si ho za ramená k sebe a pevne ho objala. Tomas bol mamin miláčik a on ju zbožňoval. ,,To bude dobré." Zašepkala som mu.
Tomasa som uložila na gauč a začala zháňať ostatných. Prišla veľká väčšina z nich. Zavolala som Magnusa Baena veľko bosoráka Brooklinu a poslala správu nášmu liečiteľovi Darenovi. Mama sa pozná s Magnusom už odkedy sme v NewYorku ale povedzme , že ak by som mu nezavolala ja ani by nerozmýšľal a odmietol by.
,,Ako sa ti podarilo zohnať Magnusa Baena?!" Ozval sa za mnou hlas posledného opozdenca. Uškrnula som sa. ,,To nechceš vedieť." Hodil sa do kresla oproti mne. ,,Ale áno!" Na namietol možno trochu ostrejšie ako mal v pláne. ,,Nečo mi dlhuje." Zahľadela som sa na svoje nechty a skúmala ich. S tou odpoveďou Dylan očividne nebol spokojný ,ale už bol ticho.
Po niekoľkých hodinách vyšiel Magnus z izby kde bola uložená mama. Podišiel ku mne a tuho ma objal. ,,Je mi ľúto. Je v kóme neviem ju z nej dostať. Nie teraz." Povedal a klesol na gauč vedľa Tomasa.
Hi people! Sorry ľudkovia , že vidávam tak neskoro(o 23:28), ale úplne som na tento príbeh zabudla.🙄🙄🙄Každopádne snáď sa Vám časť páčila a ako áno podporte ma votom alebo komentíkom. ☺️☺️ Ďakujem
YOU ARE READING
Daughter Of Fallen Star
WerewolfPokračovanie knihy I'm Alpha. POZASTAVENÉ!!!!!!! #nextGeneration Bitka sa skončila. Zmenila životy všetkých ktorý v nej bojovali. Ale ešte viac zmení životy tých čo prišli po nich. Ďakujem za perfektný Cover - Laurila