Láska? Hahahahahahahah... NIE!

79 4 9
                                    

Dylan:

Klopal so na jej dvere dúfajúc, že pochopí moju situáciu. Ak sa to tak dá nazvať. Vytasila na mňa ten najväčší meč aký som kedy videl a s ľadovým pohľadom vyslovila tie slová ,,Čo. Tu. Do. Riti. Robýš?!?!" Jej hlas sa pomaly stupňoval a prechádzal z ľadového do rozpáleného ako magma ktorá sa snaží výsť na povrch. Ruky som zdvihol do obranného gesta hneď ako sa studená čepeľ ostrého striebra dotkla malej priehlbinky pod mojím ohryzkom. Bol to síce nepatrný dotyk, ale ľadové striebro ma pálilo na pokožke rovnako ako rozpálený kutáč . Keď si to všimla poodtiahla meč iba natoľko aby sa jeho hrot nedotýkal mojej pokožky a ďalej ma prepaľovala pohľadom. ,, Viac krát sa pýtať nebudem!" Výstražne zasičala mojím smerom. ,, Am-Am..." Habkal som a hľadal správne slová na vysvetlenie svojej situácie. ,,No...Pamätáš si tú ryšavku z dnešného rána? Tú čo okolo nás prechádzala keď si nám ukazovala izbu?" Prikývla. ,,Tak. Teraz leží v posteli s mojím bratom." Pomasíroval som si ubolené spánky. ,,A pochybujem , že sa IBA rozprávajú!" Vysvetlil som podráždene . Rýchlo odložila meč a rozosmiala sa ako šialená. ,,To .... Snáď nie!" Hovorila pomedzi smiech. ,,Okej!" Povedala s úsemevom a vošla späť do izby. Po dvoch minútach vyšla znej vyšla aj v dosť odvážnom pyžamku. Keď považujeme za odvážne, iba spodné prádlo a tričko tesne pod prsia . ,,Kúpeľňa je tvoja ! Na poličke vedľa vane máš uterák a ja ti zatiaľ donesiem niečo na spanie." Vyhlásila a vyšla na chodbu. Pomaly som vošiel do izby a neskôr aj do kúpeľne. Pustil som na seba horúcu vodu a snažil sa aspoň trošku zrelaxovať.

Okolo pása som si obmotal uterák a postrapatil  si kompletne mokré vlasy z ktorých mi ešte stále stekala voda. V zarosenom zrkadle som zazrel obrysy svojho tela a keď som chcel zotrieť paru ktorá mi zabraňovala akýkoľvek jasný pohľad doň ozvalo sa klopanie. Podišiel som k dverám a pomaly ich otvoril. Stála tam v celej svojej kráse. Zopár prameňov vlasov ktoré sa jej uvoľnilo z copu jej padalo do tváre a oči sa zmenili na Atlantik za pokojnej noci. Ešte raz som si ju celú premeral. Dlhé štíhle nohy, plné boky , útli driek a vyššie to tiež nebolo celkom na zahodenie. Pohľady sa nám stretli a ona sa uškrnula. Bolo to úškrn typu : a teraz ukáž čo v tebe je! Bez slova mi podala oblečenie a otočila sa mi chrbtom. Zaliezol som späť a obliekol si boxerky, tepláky a tričko ktoré mi doniesla. Vyšiel som von kde ma už v posteli čakala Lola. Na nočnom stolíku mala položené dva hrnčeky s pariacou sa tekutinou a popcorn . Niečo hľadala na laptope. Keď si uvedomila , že na ňu civím ako totálny pako potľapkala po mieste vedľa nej a hlavou mi naznačila aby som si prisadol. Okamžite mi podala deku a laptop si položila na kolená. ,,Dúfam , že nič nemáš proti psycho filmom." ,,Vôbec!" Odpovedal som a trochu sa uhniezdil na posteli. ,,Dobre. V tom prípade sa ti mlčanie jahniat bude páčiť." Poznamenala a pustila film. Podala mi hrnček s kakaom a misku s popcornom položila medzi nás.

Po skončení filmu - a že to bol kurva dobrý film - sme obaja zaľahli. Lola do svojej postele a ja som si spravil pohodlný pelech na koberci vedľa jej postele. Predsa. Gentleman sa nepchá dáme do postele. Rozmýšľal som nad všetkým čo sa dnes stalo. A či sa dá môj malý braček dokopy s Marry ako mi už prezradila Lola. Naraz mi jedna z myšlienok vykĺzla. ,,Lola?"  ,,Hm?"  ,,Veríš na pravú lásku?" ,,Lásku?" Začudovane sa opýtala. ,,Hej." Hrdeľne sa rozosmiala. ,,Nie."




HI PEOPLE! Tak? páči sa vám to ešte? Pretože mne sa to páčiť prestáva       😪Každopádne mi dajte vedieť do komentárov. XD

Daughter Of Fallen StarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora