Lola:
Ten chlapec je čoraz viac neznesiteľný! Pretočila som očami keď som odchádzala s kávou v ruke k Tomovi.
Zvyšok dňa prebiehal celkom obyčajne . Ako zabehnutá rutina . Tak ako vždy keď príde nováčik a žiada o miesto vo svorke. Po raňajkách som ich odviedla za mamou. Pýtate sa prečo som ich nenechala tak keď mi Dylan tak lezie na nervy? Vo svorke máme iba tri pravidlá: Neubližuj slabším a nevinným. Rob si svoju prácu a nesúď. A nakoniec zodpovedáš za všetko čo spravíš. Tu. Na pôde inštitútu. V teritóriu svorky ohnivej alfi. Sú tieto pravidlá posvätné. Pre všetkých a bez výnimiek.
Ako som tam tak sedela uvedomila som si dve veci. Tyler je až prehnane komunikatívny a vie úžasne presviedčať. A druhá je ,že Dylan nenávidí autority akéhokoľvek typu. Mama ma nikdy nevychovávala. Mala priveľa práce s budovaním a chodom svorky. Mňa vychovala babička Melissa. Je to tá najmilosrdnejšia a zároveň najtvrdšia žena akú poznám. Naučila ma všetko. Bojovať, manipulovať s ľuďmi aj vlkodlami, naučila ma všetko. Aj to ako sa postarať sama o seba a nespoliehať sa na nikoho. A keď to treba zatvoriť sa na čas pred citmi. A vždy dostať to čo chcem. Viem rozpoznať kedy je človek nervózny, hnevá sa, je šťastný alebo smutný. A to aj bez toho aby som použila vlčí sluch alebo zrak. Babička mi vravievala 'Si výnimočné dievča. Nepotrebuješ si to dokazovať.'
,,Lora!" Zvrieskla matka a tým ma vytiahla zo zamyslenia. ,,Zamyslela som sa. Čo si vravela?" Spýtala som sa s neutrálnym hlasom a ľadovým pohľadom ktorý mi s radosťou opätovala. ,,Odveď ich do izby." Jej výraz sa razom zmenil na prívetivvý a mäkký. ,,Chlapci. Snáď Vám nebude vadiť spoločná izba." Obaja vyľakane pokrútili hlavami. Myslela som si! Zbabelci! Je tu toľko priestranných izieb pre jedného. A oni si to nechajú. Tomu ona však už nevenovala pozornosť. ,,Zajtra ich vezmeš k Albimu."
,,Čo ?!"Veď to je až v Londýne!" Oponovala som naštvane. ,,On je momentálne najbližšie! Navyše, je to tradícija...."
,,Ja viem! 'Ktorú založil môj otec!' " skočila som jej do tak otrepanej vety.
Spretočením očami som vypochodovala z jej kancelárie a tých dvoch som mala za zadkom ako vždy. Najprv sme šli do ' jich ' izby aby si zbalili aké také veci ktoré si doniesli . Potom som im ukázala izbu v ktorej budú bývať najmene tri roky. Keďže mi mama nepovedala žiadnu konkrétnu vybrala som snáď tú najväčšiu aká tu bola. Väčšinou totiž bývame na izbách sami ,ale toto je vínimka.
Keď sme stáli pred dverami a ja som hľadala správny kľúč , prechádzala okolo Marry. Najkrajšie dievča zo svorky. Dcéra tety Alice a strýka Alexa. Krásne ryšavé vlasy jej padali na ramená a po celom tele stekal pot. Bola iba v športovej podprsenke a hriešne krátkych kraťasoch. Očividne si bola zacvičiť vo fitku. Mňa iba neprítomne pozdravila ,ale zato s Tylerom flirtovala až príliš neverbálnou formou. Uškrnula som sa nad tým. Je to super kamoška . Ale mužom láme srdcia zaradom a to má iba osemnásť.
Nechala som chalanov sa vybaliť a sama sa zavrela do izby kde som si na plné pecky pustila pesničku.
A zvalila sa do postele. Aj keď je iba pól jednej a veľa som toho dnes nestihla som vyčerpaná. Schmatla som mcbook a pustila si ďalšiu časť môjho obľúbeného seriálu. Z jednej časti sa stalo deväť a bolo pól ôsmej večer. Nič sa nedá robiť . Vzdychla som si a vyteperila sa z postele. Na večeru sme si s Ann,Willom ,Tomom, Clary,Ethnom , Marry, Jean a Johnom objednali čínu a vychutnávali si ju tak rôzne rozlezený po kuchyni. Niekto sedel na dlážke, niekto na linke ,niekto na kuchynskom ostrovčeku a niekto na barových stoličkách. Najlepšie na tom bola malá Ann. Sedela Willovi na pleciach a na jeho hlave mala položenú papierovú nádobku s rezancami a nejakým mäsom. Všetci sme sa smiali a rozprávali. Neskôr sa k nám pripojil Tyler s ktorým sa veľmi ochotne o jedlo podelila Marry. O necelú hodinku sa už všetci rozliezli po svojich izbách alebo sa zašili niekam k svojim polovičkám.
Ani u mňa to nebolo inak. Vošla som do svojej kúpelne a rýchlo vošla do sprchy. Teplá voda mi stekala po celom tele a vo vnútri sa mi rozlieval pocit zadosťučinenia. Aj keď neviem prečo. Umyla som si vlasy a natrela sa mojím obľúbeným sprcháčom. Voňal ako exotické ovocie čo mi viac ako vyhovovalo. Umyla som si zuby a zabalená vo veľkom župane som vošla do izby s úmyslom vziať si pyžamo a ísť spať. O pol hodinu so už iba tupo hľadela do stropu a čakala kým ma z reality vyslobodí spánok. Poznáte to keď už takmer spíte a niekto vám v tom zaklope na dvere alebo vtrhne do izby? Nie? tak to ste potom kurva šťastný ľudia. Mne sa to totiž stáva viac ako často. O malú chvíľu bolo klopanie tak neznesiteľné ,že som dvere takmer rozrazila. Ale našťastie pre dotyčného sa to nestalo. Stál tam v celej svojej "kráse". Dylan.
ESTÁS LEYENDO
Daughter Of Fallen Star
Hombres LoboPokračovanie knihy I'm Alpha. POZASTAVENÉ!!!!!!! #nextGeneration Bitka sa skončila. Zmenila životy všetkých ktorý v nej bojovali. Ale ešte viac zmení životy tých čo prišli po nich. Ďakujem za perfektný Cover - Laurila