Ráno som sa zobudila okolo deviatej. Poobzerala som sa okolo a zbadala som Emily. Úplne som zabudla, že tu je. Ešte spala, a tak som ju nechala spať. Pomaly som sa postavila z postele a šla dolu do kuchyne. V dome bolo všade ticho, tak som myslela, že spia. Keď som prišla do kuchyne na stole bol položený papierik od mami.
Ahoj El išli sme s otcom k starkej niečo vybaviť. Nebudili sme ťa lebo aj tak sme vedeli, že by si nešla. Brad je u kamaráta.
Brad je u kamaráta? Veď je deväť hodín ráno. Zvláštne. Ďalej som to neriešila a išla som zobudiť Emily.
"Em vstávaj."skočila som na ňu.
"Preboha čo sa deje?"
"Nič len ťa budím."
"To si mohla aj jemnejšie."zasmiala sa.
"Nie. A teraz pod dole najeme sa. Pôjdeme do bazéna a...."
"A zajtra je škola."prerušila ma Emily.
"Ozaj. Ja som úplne zabudla. Tak to nevadí. Veď už je zachvíľu koniec školského roka, takže sa už až tak neučíme.."
"No to je pravda. A nezavoláme aj Huntera, Jacoba a Brandona."
Len som prikývla a postavila sa z postele. Zrazu niekto zazvonil. Bežala som rýchlo otvoriť. Zvonil ako zmyslov zbavený.
"Veď už idem!"kričala som zo schodov.
Otvorila som dvere a pred dverami stál Hunter s Jacobom.
"No konečne."prekrútil očami Hunter.
"No tak pardon, že sme spali. A vlastne...čo bolo také vážne, že to nepočká."
"Raňajky."celý natešený povedal Jacob.
"Čo?"spýtala som sa ich nechápavo.
"No pripravili sme pre vás raňajky, takže sa choďte obliecť a príďte k Jacobovi na záhradu."len som príkývla a utekala hore schodmi za Emily.
Všetko som jej povedala a ona hneď vstala a začala panikáriť čo si oblečie. Emily tu nemala veci, tak som jej požičala. Vybrali sme nakoniec úplne jednoduché outfity. Ešte sme sa trochu učesali a išli k Jacobovi na záhradu. Myslím, že boli sami doma , pretože pred domom nemali žiadne autá ako vždy zvykli. Vošli sme teda na záhradu a nemohli sme uveriť vlastným očiam. Bol tam nachystaný stôl s jedlom pitím a k tomu tam boli aj kvety. Bolo to nádherné. S vypúlenými očami som kráčala bližšie k stolu a sadla. Emily si sadla hneď vedľa a bola tak isto prekvapená ako ja.
"Tak čo? Páči sa vám?"zasmial sa Jacob.
"Robíš si srandu je to úžasné."zhíkla Emily.
Začali sme jesť a rozprávať sa a až po chvíľke som si všimla, že tu nie je Brandon.
"Kde je Brandon?"opýtala som sa.
"Musel ísť domov. Dnes mal ísť totiž doktorke aj s Ashtonom."povedal Hunter a vložil si do úst ďalšie sústo palacinky.
Sedeli sme tam ešte asi pol hodinu a potom sme rozhodli, že by sme sa mohli kúpať. My sme si išli ku mne pre plavky a oni tam zatiaľ všetko pripravili. Keď sme prišli oni boli už vo vode.
"Heeeeeej prečo ste na nás nepočkali?!"fňukala Emily a my sme sa len zasmiali.
Skočili sme za nimi do vody a Jacob to natáčal na snapchat. Dával na snapchat fakt všetko a mne už to začalo liezť trochu na nervy. Áno, samozrejme som to brala zo srandy, ale už toho bolo trochu dosť. Jacob s tým konečne prestala hneď začal Hunter. Myslela som, že sa odstrelím.
Boli asi tri hodiny poobede a my sme mali zajtra školu. Rozlúčili sme sa s chalanmi a ja som ešte odprevadila Emily domov. Cestou k Emily mi začal zvoniť mobil. Volal mi Jacob. Čo môže chciet veď sme len teraz odišli.
"Áno?"
"Ahoj El ja len že či aj dnes v noci pôjdeme von."
"Dnes nie Jacob máme školu, takže asi až nabuci víkend."
"Tak to je škoda mohla byť sranda. Napíšem ti večer ahoj."
Položila som to a ďalej sa rozprávala s Emily. Rozlúčili sme sa a ja som mohla ísť už v kľude domov. Toto bol asi ten najlepší víkend aký som kedy zažila. Spoznala som nových ľudí a zažila s nimi neuveriteľné zážitky. Z môjho myslenia ma vytrhlo to, že už som pred domom. Otvorila som si a doma ešte stále nikto nebol. Spomenula som si, že zajtra je škola tak by som sa mala nachystať. Dala som si do tašky potrebné veci a taktiež som si nachystala a outfit na zajtra, aby som nemusela ráno, keďže sa nikdy neviem rozhodnúť.
Po asi hodinke prišli domoclv rodičia, ktorým som všetko povedala. Boli šťastní, že som si tu našla kamarátov, ale vlastne zo školy sa bavím len s Emily a nikým iným. Takže až tak veľa kamarátov tu zase nemám. Len som sa nad tým zasmiala a pokračovala v rozhovore.
Ráno
Zobudil ma ten otravný zvuk budíku, ktorý som už dlho nepočula. Teda aspoň som si to myslela, pretože kvôli tomuto víkendu som zabudla na všetko ostatné. Konečne som sa vyhrabala z postele do kúpeľne kde som spravila hygienu a dala si iba trochu make-upu a špirálu. Pozrela som na dvere kde som už mala nachystaný outfit zo včera.
Obliekla som sa, zobrala tašky a išla dole. Boli tam už všetci okrem mňa. Naraňajkovala som sa a odišla do školy aj s Emily, ktora ma čakala pred jej domom.
Prvá hodina bola matematika. Tešila som sa lebo matematiku vážne milujem. Áno ja viem asi som divná, ale mám ju fakt rada. Konečne prišla učiteľka a začali sme sa učiť. Po asi piatich minútach prišiel do triedy dosť pekný chalan. Mal tmavo hnedé vlasy vyčesané dohora ako Jacob a zelené oči.
"Dobré ráno pani učiteľka, prepáčte že meškám, ale musel som si ešte robiť vlasy no veď to poznáte."všetci sa zasmiali a hodili pohľad naňho. Aj učiteľka sa len zasmiala a pokračovala.
"Hej Em kto je ten chalan."drgla som do Emily.
"Oh toto? To je Louis. Všetci ho žerú lebo...no je to taký fuckboy a badboy v jednom. Každé dievča ho chce....okrem mňa."zasmiala sa a pozrela naňho.
Celú hodinu som pozerala naňho. Len tak sedel a ani si nič nepisal. Otočil sa na mňa a mne až vtedy došlo, že naňho pozerám ako debil. Usmial sa na mňa a žmurkol. Myslela som, že odpadnem. Rýchlo som sa otočila a robila, že počúvam učiteľku.
______________________________________
Fajn takže nová časť... konečne 😂. Táto časť je najdlhšia zo všetkých a pritom je taká oničom. Ale aj tak dúfam, že sa vám aspoň trochu páči😄neviem kedy bude ďalšia, ale budem sa snažiť čo najskôr.
YOU ARE READING
Nerd girl (Jacob Sartorius)
FanfictionKaždý z nich má iné priority a každý je úplne odlišný, no aj tak majú jednu vec spoločnú. 4.7.18 #2jacobsartorius