16

80 13 0
                                    

A je to tu. Konečne Nový rok. Teším sa ako ho dnes oslávime tu v LA. Už od rána som bola celá bez seba. Konečne bez rodičov aj keď ich mám rada, ale niekdy ma až moc kontrolujú.  

"Vstávajte ideme jesť. Dnes budeme oslavovať."povedala som trochu hlasnejším hlasom čo spôsobilo, že sa naozaj zobudili.

"Ukludni sa Eleanor, je to len nový rok nič viac."

"Ja viem, ale je to tu v LA a na posledy to tu bolo super, tak sa proste teším."

"Ty si už oblečená? Pre Boha odkedy si hore?"zasmiala sa Ariel.

"No už dosť dlho. A nepýtaj sa a choď sa obliecť. Aj vy dve lebo nestihneme raňajky."

Po asi pol hodine sme prišli do veľkej sály, kde sa jedlo a sadli si ku chalanom.

"No konečne, kde ste boli?"

"No to sa opýtaj týchto troch. Ja som bola už dávno pripravená."

"Klasika. Tešíte sa na dnes večer?"

"Aj áno, ale to hlavne Eleanor je cela bez seba, že dnes je Silvester. A ešte potom s vami chcem natočiť pár musically. Dávno som nijaké nepridala a  s vami to bude úžasné."prikývli sme a išli si pre raňajky. 

Po raňajkách sme zaliezli do izieb a pozerali sme televízor. Dávali akurát môj obľubený seriál. Čas mi išiel strašne pomaly. Už som chcela byť vonku a odpočítavať sekundy do nového roku a pozerať sa na ohňostroj. 

VEČER

"Tak baby, ste pripravené?"spýtala sa Emily.

"Ja ano. Wow Luna vyzeráš dobre."pochválila som je šaty. Emily mala dokonale upravené vlasy ako vždy a Ariel mala úžasný make-up čo u nej teda nebolo prekvapením. 

"Môžme ísť za chalanmi nie?"všetky sme súhlasili a odišli sme za nimi. Chalani boli oblečení úplne normálne. Teda vlastne aj my no ale viete...

Zamkli sme naše izby a vydali sa na miesto, kde sa to malo celé konať. Prišli sme asi o hodinu skôr. Dohodli sme sa, že budeme chvíľu tu, ale potom odídeme na izbu a budeme sa baviť tam. Čas išiel celkom rýchlo a ja som si ani neuvedomila ako moc sa bavím s Markom. Bolo mi jedno či to Jacob vidí alebo nie. Sme len kamaráti a s kým sa bavím ja do toho ho nič nie je. 

23:59

10....9....8....7....6....5....4....3....2....1 Šťastný nový rooook!!!!!

Každý začal kričať  včetne mňa.  Mark sa na mňa pozrel, pritiahol si ma k sebe a povedal: "Novoročná pusa." bolo mi jedno či nás niekto vidí alebo nie. Proste som spravila to čo chcel. 

________________________________________________________________________________

Krátka časť, ale tak som ju aj plánovala. 

Chcela som vám ešte poďakovať za 1,6k videní a skoro 200 votes veľmi si to vážim. Nikdy by som nečakala, že moja story bude mať toľko videní. Ďakujem a šťastný nový rok 2018.
xoxoxo

Nerd girl (Jacob Sartorius)Where stories live. Discover now