4

230 26 0
                                    

Rýchlo som vstala z postele a utekala do kúpeľne. Opláchla som si tvár studenou vodou a začala sa maľovať.  Dala som si iba jemný make-up kedže ideme  hrať basket.  Po make-upe som si išla vybrať outfit. Vybrala som úplne jednoduchý outfit.

Zišla som dole kde sedeli rodičia a  raňajkovali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zišla som dole kde sedeli rodičia a  raňajkovali. 

"Ahojte."pozdravila som ich.

"Dobré ráno."povedali naraz."Čo si dáš jesť."

"Nič, idem von s Emily."

"Už? Veď je len 9 hodín."

"Jop, chceme si zahrať basketbal."

"Tak tých 5 minúť ťa nezbije." 

Ozval sa zvonček a ja som vedela, že je to Emily.

"Vidíš, zabije. Idem ahojte."pozdravila som ich, zobrala si jablko zo stolu a vyšla."Ahoj Emily."

"Ahoj. Stihla si?"zasmiala sa.

"Len tak-tak, ale hej."zasmiala som sa a vyrazili sme.

Cesta trvala asi 10 minút. Keď sme prišli na basketbalové ihrisko, tak tam nikto nebol.

"Ehm, El a kde máš loptu?"začala sa smiať.

"Ups. Ja som ju zabudla doma. Ideme pre ňu?"

"Tak poďme."

Ako sme sa už otáčali a chceli sme ísť, tak sme ho zase stretli. Bol to Jacob.

"Jej zase sme sa stretli? Ahojte."zasmial sa"Čo vy tu?"

"No chceli sme si zahrať basketbal, ale nechala som loptu doma, tak ideme akurát pre ňu."zasmiala som sa.

"A chce sa vám?"

"Tak na výber asi nemáme."povedala Emily.

"Tak nemusíte ísť pre ňu. Zahrajte si so mnou."

"No nie, nie. Tak ja potom nehrám."vykríkla Emily.

"Prečo?"zasmial sa Jacob.

"Pretože to neviem?"

"No.....tak ťa naučíme?"povedali sme s Jacobom zborovo a zasmiali sa na tom.

"Tak dobre, ale upozorňujem vás, že som poleno."

"Ale no...dobre poďme, ale vlastne počkať. Či si vás pamätám. Ty si Eleanor."ukázal na mňa a ja som mu prikývla."A ty Emily."

"Ano dobre si pamätáš."zasmiala sa Emily."Tak idete?"

"Aká nedočkavá."zasmial sa Jacob.

Išli sme teda hrať.  Vysvetlili sme jej pravidlá a ukázali nejaké triky. Postupne jej to išlo lepšie a lepšie.  Dokonca dala aj niekoľkokrát kôš. Bola to dosť zábava. Strašne sme sa smiali. Ten čas s Jocobom bol asi ten najlepší za posledné dni. Ani sme si nevšimli ako, ale už boli 3 hodiny poobede. Rozhodla som sa teda zavolať mame, že som v pohode.

"Ahoj mami."

"Ahoj stalo sa niečo?"

"Nie, len volám,že prídem asi neskoršie, tak potom nebuď  nervózna."

Odložila som mobil a odišla si sadnúť k nim. Boli sme už dosť unavený, tak sme si odišli trošku oddýchnuť. 

"Môžem dať s vami fotku na snap?"opýtal sa Jacob veľmi nesmelo.

"Fajn"prikývli sme, Jacob vybral mobil a začal fotiť selfie. Podarila sa až na nejaký 16 krát, pretože sme sa strašne smiali a bolo to zakaždým rozmazané. Napísal k tomu popis "With my girls"Potom sme ešte točili musical.ly. Bola tam dosť dobrá lavička, na ktorú sa dal položiť mobil, aby sme mohli točiť. Prvá pesnička bola All my friends. Postavili sme sa s Emily vedľa seba, ale Jacob prišiel a vopchal sa medzi nás, že on chce byť v strede. 

Začali sme točiť. Bolo to úplne normálne až na ten koniec. Keď už pesnička končila, tak nás obe Jacob chytil za ruky a preplietol si s každou prsty a usmial sa do mobilu. Keď sme si to pozerali tak sme na tom konci vyzerali fakt hrozne. Obe sme sa na seba začudovane pozerali a bolo to fakt vtipné.  Druhá pesnička bola Shy. Tam mi Jacob skočil na chrbát a spadli sme. A tretie bolo iba s Emily ako tam niečo hovoria. 

Bolo 6 hodín, tak sme sa pomaly pobrali domov. Cestou domov sme si ešte kúpili veľkú porciu kuracích nugetiek, hranoliek, pitie a sadli si do parku čo sme mali po ceste. Jacob natáčal veľa videí na snap.  

"Jáááj dnes to šlo ako rýchlo nie?"povedala Emily s plnými ústami a my sme vybuchli ešte do väčšieho smiechu.

"Hej to bolo. Som rád, že som vás stretol."pritvrdil Jacob.

"Veď aj my. Musíme to niekedy zopakovať. Teda, ak ti to nebude vadiť Jacob."

"Nie, budem rád."usmial sa na nás.

Keď sme už konečne dojedli, tak sme sa veľmi pomalým krokom vybrali domov. Jacob si oproti nám všimol pár dievčat a hneď vedel načo myslia. Chytil nás za ruky a  začal nás ťahať nech utekáme za ním.Utekali sme cez nejaké uličky a ani neviem ako, ale ocitli sme sa na našej ulici. Ani som nevedela ako blízko k nemu bývam. Pred jeho domom stála jeho mama a polievala nejaké kvety. 

"Ahoj mami"pozdravil ju Jacob.

"Dobrý deň."pozdravili sme sa my dve.

"Ahojte dievčatá."usmiala sa na nás.

"A....akože mami ja som čo."pozrel sa na ňu Jacob urazene.

"Hh prepáč Jacob."zasmiali sme sa všetci okrem Jacoba.

"Dobre Jacob my už pôjdeme."

"Pôjdem vás odprevadiť."

"Nie netreba. Ahoj a dovidenia pani Sartoriusová"

Rozlúčila som sa aj s Emily pri mojom dome a hneď som sa rozbehla do mojej izby. Premýšľala som nad dneškom či sa to vôbec stalo alebo je to len výplod mojej veľmi bujnej fantázie. Dospela som k tomu, že to bolo asi naozaj a išla sa ukázať dole, že už som doma.

__________________________________________________________________________________________________________________________-
Ahojte.😄
Nová časť. trošku dlhá, ale snáď nevadí. 
Som veľmi rada za každe prečítanie a hviezdičku. 💖Veľmi si to vážim, a preto môžeš aj toto ohodnotiť hviezdičkou.
Ľúbim vás.💖💖💖







Nerd girl (Jacob Sartorius)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin