"Prepáč, ale ja teba nie," uchechtla som sa a on sklonil hlavu.
"Takže som si robil nádeje zbytočne," povedal smutne a chcel odísť. Zasmiala som sa a potiahla ho k sebe.
"Robím si srandu," zasmiala som sa a Jacob si odišiel urazený sadnúť na posteľ.
"Ale no tak," zamračila som sa a išla si sadnúť k nemu, "aj ja ťa ľúbim Jay," pozrela som sa do jeho očí a on ma pobozkal.
"El budeš so mnou chodiť?" spýtal sa s nervóznym hlasom. Bože aký bol rozkošný.
"Ano!" skočila som naňho a prekotili sme sa na posteľ.
"Nebudeš tu spať?"
"No ja neviem, zajtra mám školu, ale môžem sa spýtať či by vadilo ak by som vymeškala jeden deň."
"Veď tebe to nebude chýbať, ty moja šprtka," povedal a pobozkal ma. Zavolala som mamine a dúfala, že ma pustí. Po chvíľke prehovárania mi to nakoniec dovolila.
"Tak a čo budeme robiť teraz?" spýtala som sa s úsmevom na tvári a on sa na mňa pozrel lyšiackym úsmevom.
"No tak na to ani nemyslí," povedala som a jemne ho buchla do hrude.
"Môžme sa ísť prejsť alebo si zahrať basketbal vonku je pekne," súhlasila som, a tak sme vyrazili na ihrisko. Cestou sme sa zastavili ešte u nás, pretože som potrebovala nejaké veci keďže budeme u nich dnes spať. Celú cestu na ihrisko sme sa držali za ruky a nemohli sme si nevšimnúť aj pár ľudí so znechutenými pohľadmi, ale nejak sme to neriešili a išli si svoje. Prišli sme na ihrisko a začali hrať. Našťastie sme tam boli len my dvaja, takže sme si mohli robiť čo sme chceli. Bola to fakt zábava a navyše som vyhrávala.
"Ale čo niekto tu prehráva," rypla som si do Jacoba.
"Pretože som ťa nechal vyhrať."
"Hej jasné,"zasmiala som sa. Jacob sa ku mne rozbehol a začal ma naháňať.
"A mám ťa," potiahol má k sebe a prehodil si ma cez plece. Bežal so mnou na trávu a tam ma začal štekliť.
"Ja-jacob pres-taň,"snažila som sa hovoril pomedzi smiech.
"A čo za to?" natiahla som sa k nemu a pobozkala ho.
"Stačí?"spýtala som sa, ale on ma pobozkal zase, ale tentokrát sme sa odtrhli až na nedostatok kyslíku.
"Až teraz," usmiala som sa a objala ho, "nepôjdeme na zmrzlinu?" navrhol a ja som samozrejme súhlasila. Cesta nám trvala asi 20 minút keďže ihrisko je od centra trochu ďalej. Prišli sme do cukrárne, pri ktorej sme sa prvýkrát stretli. Každý sme si dali jeden veľký zmrzlinový pohár a papali sme. Užívala som si ten čas s Jacobom....teda aspoň chvíľu. Prišli k nám Jacobove fanúšičky. Boli šťastné, že ho vidia, teda až pokým nezbadali mňa.
"Jacob to je tá tvoja kamarátka?" spýtala sa jedna z nich.
"Nie len kamarátka prečo?" Jacob sa jemne zasmial a ony sa na seba pozreli nechápavými pohľadmi.
"To si myslel akože ako?" Jacob ani nezačal vetu a ona mu zase skočila do reči, "ty s ňou chodíš?" Jacob sa usmial a čakal na odpoveď. Popravde aj ja som bola zvedavá čo z nej vypadne.
"To vážne? S touto? Na svete je oveľa viac krajších dievčat ako je ona. Len ťa využíva vôbec si ťa nezaslúži a navyše nie je ani pekná. Jacob ani nevieš ako zle si spravil. Určite ťa len využíva," tlačili sa mi slzy to očí, ale nechcela som sa rozplakať. Aj tak som to nakoniec nevydržala a rozplakala som sa. Vyšla som von z cukrárne a kráčala smerom domov.
"Eleanor pockaj, El!" počula som ako na mňa Jacob kričal, ale nezastavila som. Nemala som náladu sa o tom s ním baviť.
"Eleonor počkaj," chytil ma zo zadu za ruku a potiahol má k sebe, "neplač prosím. Nechcem, aby si kvôli tomu plakala. Ony len žiarlia nič viac a je to len pár dievčat."
"Možno teraz je to pár dievčat, ale keď sa to dozvedia, tak ich bude oveľa viac. Jacob ja nechcem, aby ma hejtovali len kvôli tomu, že som s niekým koho mám rada."
"El, neboj," zotrel mi slzy, objal ma, "chceš ísť domov?" prikývla som a išli sme domov. Jacob zavolal taxík, keďže sa nám nechcelo ísť pešo. Predtým ako sme išli k Jacobovi som sa ešte zastavila pozdraviť maminu a ocina.
U Jacoba sme sa všetci najedli, takže Jacob, ja, Caroline, Jacobova mama a aj ocino. Myslím, že im došlo, že niečo medzi nami je. Bolo mi celkom trápne keď na nás pozerali tým ich pohľadom. Po večeri sme išli do Jacobovej izby a rozprávali sa. Stále mi prichádzali správy na mobil, tak som ich konečne pozrela. Boli to hejtove správy od fanúšičiek. Bolo mi z toho na nič, a tak som zahodila mobil na posteľ pri Jacoba. Jacob si začal čítal správy a po chvíľke prišiel ku mne.
"El pozri, možno ťa hejtuje pár dievčat, ale ver mi, že to nič nie je. Vôbec nie je pravda čo o tebe píšu. Ja ťa ľúbim a to je podstatné. Ľúbim ťa takú aká si. Kašli na nich," nezmohla som sa na slová, a tak som ho len objala a pobozkala. Pustili sme si film a ja som sa čo najviac natlačila k Jacobovi. On si ma pritlačil ešte viac, takže si viete predstaviť ako to vyzeralo. Pomaly som zaspavala a ešte viac ma uspavalo keď sa mi Jay začal hrať s vlasmi. Po chvíli som zaspala v objatí Jacoba.
DU LIEST GERADE
Nerd girl (Jacob Sartorius)
FanfictionKaždý z nich má iné priority a každý je úplne odlišný, no aj tak majú jednu vec spoločnú. 4.7.18 #2jacobsartorius