19

74 11 2
                                    

Už sú to dva týždne čo som doma. S Markom som sa už rozišla. Jacob mal pravdu a ja som mu nechcela veriť. Ešte aj baby mi to hovorili a neverila som im no raz mi Luna s Ariel poslali fotku kde sa drží za ruku a bozkáva s inou. Veľmi ma to naštvalo a tak som mu len napísala, že je koniec, ale keby mu to môžem povedať do očí, tak mu spravím takú scénu ako ešte nikto.

Dnes má Jacob prísť domov. Už sa naňho strašne teším. Chcem sa mu za všetko ospravedlniť a povedať mu, že je mi to veľmi ľúto.

Práve som na školskej chodbe a vyberám si učebnice zo skrinky. Vybrala som si matiku a zabuchla skrinku. Chcela som sa otočiť a ísť druhým smerom no potkla som sa o vlastnú nohu. Keby tam nebol človek, ktorého meno ani neviem, tak už som na zemi. Pomohol mi pozbierať učebnice a dokonca sa na mňa usmial. Vyzeral fakt dobre. Mal  vlasy vyčesané dohora a krásne zelené oči. Chvíľu som naňho pozerala ako nemá no potom ma z môjho snívania vytrhol smiech ostatných. Nevedela som čo robiť, tak som sa zasmiala tiež, poďakovala dotyčnému a odišla do učebne matiky. 

Sadla som si na miesto do zadu a čakala kým príde učiteľka. Otvorili sa dvere na čo hneď všetci spozorneli mysliac si, že je to učiteľka. Bol to ten chalan čo ma zachytil na chodbe. Chvíľu si obzeral triedu a nakoniec sa vybral do zadných radov a sadol si pri mňa. Krátko po ňom prišla učiteľka a hneď nám dala test. Mne to nevadilo, ale mala som pocit, že dotyčnému vedľa mňa hej. Odovzdal jej prázdny papier nad čím som sa musela zasmiať.

"To nemyslíš vážne, že si to nevedel," pošepkala som mu a uchechtla sa.

"No dobre pani múdra, ktorá je schopná zakopnúť o vlastnú nohu," teraz sa zasmial on, ale akonáhle sa pozrel na mňa, tak mu úsmev z tváre zmizol.

"Ináč ako sa voláš ešte som ťa tu nevidela."

"Som Alex a ty?" pozrel sa na mňa tými úžasnými očami a usmial sa.

"Eleanor," úsmev som mu opätovala.

"Tak ma teda teší Eleanor."

Začala som si opisovať nové učivo, ktoré písala učiteľka na tabuľu a snažila sa dávať pozor, ale moc sa mi nedarilo keďže sa Alex vedľa mňa stále hmíril.

"Môžeš si už konečne normálne sadnúť?" povedala som trochu naštvane.

"Dobre prepáč princezná," prekrútil nado mnou očami a po chvíli dodal, "neišla by si dnes niekam von?" vážne mi povedal princezná??

"Prepáč na dnes už niečo mám," dnes má predsa prísť Jacob a nechcem ho zase stratiľ ako predtým.

"Nevadí, tak inokedy," usmial sa a podal mi malý papierik kde bolo jeho číslo. To som trochu nepochopila, ale nevadí. Možno s ním niekedy pôjdem.

                                                                                  ....................

Kráčala som po chodníku so slúchadlami v ušiach a užívala si príjemné teplo. Bola som už skoro pri mojom dome, a tak som sa poobzerala okolo.  Na príjazdovej ceste našich susedov som uvidela auto a to znamenalo len jediné. Jacob je už doma!  Chvíľu som tam len tak stála no potom vyšiel niekto z domu. 

"Eleanor?!!" ten kto vyšiel bol Jacob a taktiež bol na tom tak ako ja, stál ako prikovaný.

"Jacob!" vykríkla som, rozutekala som sa k nemu a hodila sa mu okolo krku.

"Ahoj El, chýbala si mi."

"Aj ty mne strašne ani si nevieš predstaviť ako. Jacob a chcem sa ti za všetko ospraveldniť. Hlavne za to čo sa stalo s Markom a...."

"To je už jedno nerieš to už," prerušil ma a usmial sa na mňa.

"Som rada, že  sa už nehneváš."

"Na teba sa nedá hnevať," zasmiali sme sa a taktiež som cítila červeň na lícach, "nechceš si dnes večer pozrieť film?"

"Veľmi rada zase po takom dlhom čase," usmiala som sa naňho.

"Super, tak večer o takej 7 prídem pre teba a pôjdeme ku mne."

"Jacob ideme len k tebe nemusíš pre mňa chodiť," zasmiala som sa.

"Ale ja chcem."

Rozlúčili sme sa a každý sme išli domov. Spravila som si rýchlo úlohy, aby som mala už voľno. Neskôr som zavolala Emilly  a povedala jej čo sa stalo. Potom sme išli volať ešte aj s Lunou a Ariel na spoločný videochat. Povedali nám doslova všetko čo sa dialo. Dokonca povedali, že nás niekedy prídu pozrieť. Bolo už 6 hodín, a tak som hovor vypla a išla sa chystať. Boli to také tie klasické veci ako sprcha, vlasy, jemný make-up a oblečenie. Ešte som sa najedla, povedala rodičom, že budem u Jacoba a išla som k nemu. Zazvonila som na dvere a otvoril mi vysmiaty Jacob.

"Mal som po teba prísť," usmial sa a potiahol ma dovnútra.

"Prepáč, ale už som bola prichystaná, tak som prišla, ale ak ti to vadí, tak môžem odísť."

"No tak to určite nie," zasmiali sme sa a išli do jeho izby.

"Čo si pozrieme?"

"Horor. Je to vraj nejaký nový, tak som na to zvedavý," najprv som sa zľakla, ale potom som to nechala tak. Nebudem mu predsa hovoriť, že sa hororov bojím, nejak to zvládnem.

Zapol TV v jeho izbe, zastrel a s pukancami si sadol ku mne. Alebo skôr ľahol.  Ležali sme na jeho posteli a jedli, no a samozrejme pozerali. Nebolo to až také hrozné aj keď som sa občas bála. 

"Bože!" vykríkla som a natlačila sa viac k Jacobovi. Ten sa len zasmial a pritiahol si ma viac k sebe. Toto sa mi stalo prvý a dúfam, že aj poslednýkrát. Bolo to maximálne trápne. Ten odporný film sa konečne skončil a konečne som mohla normálne existovať. 

"No tak čo aký bol?" spýtal sa ma Jacob.

"Nuda, až na tú jednu scénu som sa vôbec nebála," trochu klamania ešte nikomu neublížilo. 

"Hej no videl som," zasmial sa a otočil sa na mňa. Začal sa ku mne pomaly približovať. Presne som vedela čo sa má stať, a tak som sa postavila na špičky a spojila naše pery.

"Milujem ťa Eleanor."

Nerd girl (Jacob Sartorius)Where stories live. Discover now