Csak régi barátok tudnak összeveszni, nyersen egymásra támadni, majd kibékülni, mivel barátságuk kiállta az idő próbáját.
-Veronica Porumbacu
06:30
Már nagyban a csomagolás közepénél tartok.
A mai nap folyamán költözünk be a srácokkal a dormba és kezdjük meg karrierünket. Van kerek fél órám arra, hogy a maradék cuccaimat is bele dobáljam a többi holmim közé, és már mehetnek is fel a költöztetős kocsira. Nyugodt tempómat sietősre váltom, majd elkezdem kihordani a lakás elé a dugig pakolt dobozaimat. Izgatottan várom odakint a kocsi érkezését. "Kikkel fogok egy szobába kerülni? Remélem Jimin lesz az egyik személy.." Kalandoznak el gondolataim, mire megérkezik a szállító.
Másfél óra elteltével már a dorm szobája felé haladok. Távolból hallatszódik a szobák előtt vihogó hat fiú hangja. Jimin a távolból kiszúr és felém veszi az irányt, eddigre már a többieknek is szemet szúrok.
-Jó reggelt Kookie!-Kiáltja felém haladva. Eszembe jutott, hogy régen is így becézett. Ajkaim akaratlanul is mosolyt öltenek.
-Reggelt' ChimChim!-Hozom fel én is régi becenevét mely még mindig tökéletesen illik rá.
-Add ide, segítek!-Kap le két dobozt a kezemben lévő toronyból.
-Köszi.-Sóhajtok fel megkönyebbülten.
-Van egy jó hírem.-Biccent vigyorogva.
-Megnőttek a pici ujjaid Chim?
-Haha nagyon vicces...És neked már kinőtt a szőr mellkasodon?
-Hmmm kíváncsi vagy?
-Inkább hagyjuk-Húzza el száját.-Megbeszéltük ki kivel fog egy szobában lenni, és te velem és Yoongival leszel.-Hordja fent orrát büszkén mint aki elismerésre és tapsra számít.
-Fasza.
-Nem is örülsz? Akkor szerválok be mást a helyedre.-Vesz fel gyorsabb tempót és hátra hagy.
-Héhéhéhé wá! Egy szóval sem mondtam, hogy nem örülök.-Szaladok utána. Majdnem sikerül kiejteni a dobozokat kezeimből.
-Király, én is így gondoltam.
-Park! Azért ne legyél ennyire pimasz!-Dorgálom meg. Persze tudom csak hülyül.Örülök, hogy ilyen hamar sikerült vissza hoznunk a régi barátias légkört.
-Szia JK!-Köszön mindenki egy emberként mikor végre a szobák elé érünk.
-Hellósztok.-Köszönök vissza félig mosolyogva.-Hogy lesznek a szoba beosztások?
-Jimin, Suga és te mentek abba a szobába.-Mutat Rap Monster a folyosó végén lévő szélső szobára.-J-Hope és V kerül a mellettetek lévőbe, és Jinnel pedig én jövök ebbe. Mindenkinek megfelel?
Igeen!-Egyezünk bele és ki-ki a saját cuccait kezébe kapva indul meg szobája irányába.
-Aki előbb be ér a szobába azé a legnagyobb ágy!-Hív ki versenyre minket Jimin. Suga ezt meghallva cuccokkal teli kezével rohanásba kezd eszeveszett sebességgel. Fehér zoknijával csak úgy hasít a faparkettán. Nem várok én sem sokáig azonnal nyomába eredek, miközben kartonjaimat sorjában szórom ki kezeim közül. Az első helyért meg kell szenvedni! Azonban hátam mögött puffanást hallok ezt követően pedig Jimin szitkozódását.
-JEON JUNGOOK A RETKES DOBOZAIDAT ITT FELEJTETTED ÁM, NEM TŰNT FEL?
-Jajj bocsánat Jiminnie...-Nem bírom ki, hogy ne nevessek. Amilyen arcokat tud vágni...kihozza belőlem a kényszert.
-Nem akarsz inkább segíteni?-Dörmög orra alatt.
-Már úgy is Suga nyerte az ágyat.-Vonom meg vállamat.Kezemet felé nyújtva felkaparom a földről.
-Oké. Már csak azt kéne eldöntenünk ki aludjon az emeletes ágy tetején.-Nézek fel az említett bútorra.
-Tök lényegtelen, egyik sem olyan kényelmes mint ez!-Nagyon bele éli magát valaki a győzelembe. Legszívesebben jelen pillanatban a takaróba tekerném az egész srácot és legurítanám az ágyról egy erőteljes lendülettel.
-Én nem szeretek magasban lenni, szóval ha neked nem baj én stoppolom az alsót.-Helyet foglal és kutya szemeket bevetve pislog rám. Így nem tudok nemet mondani neki, és nem is akarok.
-Jó, jó!Csak fejezd ezt be...-Vezetem szemeimet félre. Kicsit mintha zavarba hozott volna a cukiskodása. Az gáz?
-Ezazz!-Nagy levegőt kifújva dől hanyatt az ágyon.
Én is felmászok a pár darab fokon, és a puha párnára hajtom fejem. Érzem ahogy elnyom az álom.