Ertesi sabah okula gitmeye karar verdim. Jack'le olanlar umurumda değildi. Hayatımın aşkını yakaladım ve onunla mutlu olacaktım.
Yataktan kalkıp duşa girdim. Çıkınca bornozumla mutfağa indim. Kahvaltı için kahve yaptım. Radyodan müzik açıp kendi kendime dans etmeye başladım. İçimde tarif edemediğim bir mutluluk vardı bu sabah.
Kahvaltımı bitirip odama çıktım. Dolabın karşısına geçip düşünmeye başladım. Üzerime ultra mini kot şort geçirdim. Ve yaklaşık 20 bluz geçirip çıkarttım. En son beyaz göbeği açık bir bluzde karar kıldım. Ayağıma kırmızı kedslerimi geçirip aynanın karşısına geçtim. Hafif bir parlatıcı ve eyelinerdan sonra tamamen hazırdım. Çantamı hazırlayıp evden çıktım.
Uzun süredir arabamı kullanmadığımı fark edip arabayla gitmeye karar verdim. Arabaya yönelip okula doğru gazladım.
Okula geldiğimde Angel'i bulup üzerine atladım. Birlikte sınıfa geçtik. Hemen lafa girdi.
"Ee senin ki mesaj attı mı?"
"Hayır hiç sorma."
"Yazar yakında meraklanma."
"Umarım."
Ders zili çaldığında Angel başka bir sınıfta dersi olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı. Jack'i henüz görmemiştim.
Onu özlüyordum. Yokluğunu baya derinde hissediyorum ama yapamam. Onu sevmediğim halde onunla olamam.
Ben böyle düşüncelere dalmışken bir sesle irkildim.
"Hey? Orda mısın?"
Karşımda aşırı derecede yakışıklı bir çocuk dikili. Daha önce görmediğime emindim.
"Yeniyim sınıfta,burası boş galiba oturabilir miyim?"
"Tabi."
Diyerek yana doğru kaydım.
"Bu arada ben Alice."
"Bende Carlos."
Diyerek gülümsedi. Cidden hoş bir gülümsemesi vardı. Bütün ders sohbet ettik. Zil çalınca numaramı alıp yanımdan kalktı.
Okul bitince çıkıp eve gittim. Kapıdan girer girmez telefonuma mesaj geldi.
Bu akşam bişeyler yapsak diyorum? ;) -Carlos
Kısa bir onaylar mesaj yazıp odama çıktım. Biraz vakit geçirsem zarar gelmezdi herhalde. Akşama kadar oyalanacak bir şeyler yaptım. O sırada Carlos'dan buluşma saatini belirten bir mesaj gelmişti. Kalkıp duşa girdim ve çıkınca saçlarımı düzleştirdim.
Ne giyineceğime dair her zaman ki gibi baya düşündüm. En son beyaz mini elbise ve üzerine aynı uzunlukta kot gömlek giyindim. Belime kahverengi kemer takıp ikisine bir bütünmüş gibi bir görünüm sağladım. Zannettiğimden daha hoş bir görüntü oldu. Ayağımada kemerle aynı renkte bir platform ayakkabı giyindim. Sade makyajımı yapıp evden çıktım.
Daha buluşma saatimize vardı ve yürümeyi tercih ettim. Evet tam vaktinde sahildeydim. Uzaktan yaklaşan Carlos'u görünce yanına yaklaştım. Yanıma yaklaşıp yanağıma minik bir öpücük kondurdu. Gülümseyerek karşılık verdim.
"Mükemmel görünüyorsun Angel."
"Teşekkür ederim,sende."
"Ee bakalım ne yiyoruz?"
"Bana fark etmez ne olursa yerim."
Ufak bir kahkaha attı.
"Tamam o zaman ilerdeki balık restoranına gidelim."
"Olur tabi."
"İçki içsek uygun mu?"
"Sorman hata."
Yemeğimizi yerken bir yandan sohbet edip bir yandanda içkilerimizi içtik. Son zamanlarda yaşadığım her şeyi Carlos'a anlattım. Git gide beynimde uyuşmaya başladı. Kaç kadeh içtiğimin farkında bile değildim. Saatin geç olduğunu fark edip yerimizden kalktık. Sahilde yürümeye başladık. Rüzgarın etkisiyle ürperdim ve hemen Carlos ceketini çıkartıp omuzlarıma bıraktı.
Biraz daha yürüdükten sonra eve gitmeye karar verdik. Tam ona veda edip taksiye yönelecektim ki beni tutup dudaklarıma yaklaştı. Henüz öpmüyordu ama dudakları dudaklarıma değerken konuşmaya başladı.
"Çok güzelsin Alice,ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek."
İyice dudaklarıma yaklaştı. Tam o sırada benden aniden bir güçle uzaklaştı. Kafamı kaldırıp baktığımda gördüklerime inanamadım.
Yerde üzerine çıkmış ve Carlos'u yumrukluyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Siyah
ChickLitMavi siyaha aşık olursa ona karışır, onda boğulur, zamanla siyahlaşır..