Bölüm 21: Karar

1.2K 28 2
                                    

Bugünü hafızamdan silmeyi çok isterdim,belkide herşeyden çok..

Sabah uyandığımda saat öğleni geçiyordu. Kalkıp üstümdekilerden bir çırpıda kurtuldum. Resmen parçalayarak çıkartıyordum hepsini. Sanki bunlardan kurtulursam dün gecede yok olup gidecekmiş gibiydi.

Aynaya baktığımda kenimi tanıyamadım. Eyelinerim akmıştı ve suratımın her yeri simsiyahtı. Bir ıslak mendil alıp yüzümün her yerini kazıyarak sildim.

Git gide yeniden bacaklarım titremeye başlıyordu. Yanımdaki masaya tutundum ve güç almaya çalıştım.

Ayakta duramıyordum artık. İçimden bir şeyler kopuyordu sanki. Yeniden yatağa uzandım.

Kendimi bırakırsam acıyı çok daha sert hissedecektim. Güçlü kalmaya çalışmalıydım. Onca acıyı kaldırmış birisi olarak kendimi bunda bırakmamalıydım.

Hava almak için dışarıya çıkmaya karar verdim. Yüzümü iyice yıkadım ve hiç bişey sürmedim. Gözlerim kıpkırmızıydı,çok şişmişti. Umursamadım ve dolaptan bir tayt üzerine bir bluz geçirdim. Saçlarımı rastgele toplayıp kendimi sokağa attım.

Dışarıya çıktığımda güneşin ışığı gözlerimi yakmaya başlamıştı. Eve geri çıkıp güneş gözlüklerimi aldım.

Sahile yürümeye başladım. Bir kafeye girip kahvaltı için sandviç ve meyve suyu aldım. Sahilde bir banka oturup aldıklarımı yedim.

Yalnız başıma bir süre daha yürüdüm. Karşımdan Angel geliyordu. Beni henüz görmediği için hemen yönümü değiştirdim. Ona açıklama yapacak halim yoktu.

Yürürken bir yandan düşünmeye devam ediyordum. Mark'ı görmek istemiyordum. Ona karşı olan hislerim tamamıyla nefret ve kine dönüşmüştü.

Tamam belki bir şekilde uyuşturucuya başlamıştı peki bunu benden neden gizledi? Hiç bir zaman öğrenmeyeceğimi falan mı düşünüyordu? Beni bu kadar mı salak yerine koymuştu?

Artık üzüntüm azalmış yerini hırsa bırakmıştı. Bir daha asla yüzümü göremeyecekti,asla.

Mavi ve SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin