"Yarın gece yarısında festival için büyük bir geçiş töreni düzenlenecek. Kırmızı halı üzerinde yol alacak grotesk tarzda süslenmiş araçlardan bir tanesinde ise tam otuz dört milyon olacak." Namjoon geçen seneki festivalde çekilmiş fotoğrafları Maeri'ye uzatırken sözü Taehyung aldı.
"Festivalin ana sponsoru Nam Joo Hyuk'un şirket zinciri."
"Şirkette tuttukları yüklü miktarda parayı şirketten çıkarmak için harika bir fırsat." Jungkook "Kalabalık içinde görünmez olmayı planlıyorlar." dediğinde Jimin onu onayladı.
Maeri hala Namjoon'un verdiği fotoğraflara bakıyordu. Basit bir sistem ile tasarlanmış tahtadan araçlara çiçek, insan ve hayvan figürleri birlikte işlenmişti. Festivaldeki insanların yüzlerinde de aynı figürler vardı. Yalnızken tepedeki ışık bir tek seni gösterir ama etrafında insanlar varken ışığın işaret ettiği şey bir topluluk olur, diye düşündü Maeri. Fotografları masanın üzerine bırakırken "Bizim planımız ne olacak?" diye sordu.
Taehyung oturduğu tekli koltuktan ayağa kalktı. "Durdur, aktar ve serbest bırak."
"Burası iğrenç kokuyor!" Jimin burnunu tutarak ilerlerken söylendi. "Bir çiçek bahçesinde gezintiye çıkmadın Jimin. Bok çukurunda yürüyorsun!" Taehyung Jimin'i azarlarken elindeki çantayı tutuşunu sağlamlaştırdı. Çantalar bir eşek ölüsü kadar ağırdı.
Namjoon en arkadan geliyordu. Ayağı yumuşak bir şeye bastığında küfretti. Buradan bir an önce kurtulmak için her şeyi yapardı. Ayağını kaldırdığında gördüğü görüntü yüzünden midesi alt üst oldu.
"Sağ tarafa döneceğiz." Jimin'in elindeki cihazda yanıp sönen yeşil ışığı işaret etti. Elli altıncı rögar kapağının altına geldiklerinde durdular. Yukarıdaki insanların gürültüsü bir uğultu şeklinde geliyordu onlara. Damlayan suların sesi ve yukarıdan gelen uğultuların arasında yaklaşık beş dakika beklediler. Buraya inmeleri sandıkları kadar kolay olmamıştı, tıpkı yerin altında pisliklerin arasında ilerlemelerinin kolay olmaması gibi. Bunlardan daha zor olanını ise birazdan Maeri ve Jungkook gerçekleştirecekti.
Festivalin ortasında, sıradan insanların arasında bekliyorlardı. Arabalar sokağın başında göründüğünde harekete geçtiler. Her köşeye gizlenmiş adamlar vardı. Binaların çatısında, insanların arasında... Onlar çok fazlaydı ve her yerdelerdi. Ölüm grubu ise iki yerde... Ama ölüm grubu ölümü getirdiğinde çokluk bir işe yaramayacaktı.
Grotesk(Tiyatro Terimi olarak): Kaba gülünçlüklerden, tuhaf ve olmayacak şakalaşmalardan yararlanan, bağdaşmaz durumları, karşıt görüntüleri şaşırtıcı biçimde birleştiren, temelde ciddi ama görünüşte gülünç ve abartılı olan güldürü tarzı.
Görüşlerinizi bekliyorum, medyada Taehyung var *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Big Bang Theory | Kim Taehyung
FanficBüyük patlama teorisi, yaklaşık 13.7 milyar yıl önce evrenin tek ve belirsiz bir hacme sahip bir noktadan hızla genişleyerek bugünkü halini aldığını söyler. İlk andan itibaren evren bu tekil yoğunluktan genişlemeye başlamış, hızla devam eden genişle...