21. Toz ve Kül

375 66 64
                                    

Taehyung Maeri'nin gözlerindeki parıltının sönmesini ve yerini korkunun getirdiği paniğin almasını izledi. Onu korkutan neydi?

O anda arkasından ona yaklaşan ayak seslerini duydu. Parlak zemin üzerinde kaliteli derinin çıkardığı o yumuşak ses. Taehyung arkasını döndüğü anda ona uzatılan tabancayı gördü ve ani bir hareketle güvenliğin kollarını içe büküp tabancayı elinden kaptı. Tabancanın kabzası ve elinin alt kısmı ile güvenliğin ensesine vurup onu yere yığdı.

Başını kaldırdığında acil durum düğmesine basacak olan bir diğer güvenliği fark etti. Tabancayı adamın kafasına fırlattığında adam sendeleyerek yere düştü ve Jimin onun üzerine atladı. 

Jungkook'un başındaki güvenlik ise en az iki metrelik boyuyla Jungkook'a kök söktürüyordu. Namjoon ona yardıma giderken Maeri olanlara arkasını dönüp geriye kalan kırmızı çizgiye baktı. 

Buraya kadar gelmişken vazgeçemezlerdi. Bir ter damlası kulaklarının oradan boynuna aktı. Hadi Maeri, yapabilirsin!

Kırmızı çizgiyi nasıl geçtiğini ve cebindeki küçük aletle tonluk demir kapıyı nasıl açtığını hatırlamıyordu. Tek hatırladığı güvenlikler yere serildiğinde diğerlerinin yanına geldiği ve yüklü miktardaki para ile bir elma büyüklüğünden bir fındık büyüklüğüne kadar olan elmasları çantaya dolduklarıydı. 

Yedi tane adamın bilinçsiz bir şekilde yattığı koridoru hızla geçtiler. Jimin elindeki tablete baktı. Bir sürü kırmızı nokta onlara doğru ilerliyordu. "Acele etmeliyiz!" dedi çantayı tutuşunu güçlendirirken. Ona düşen çanta gerçekten de çok ağırdı.

"Her şeyi fark ettiler!

Kısa bir an sessizliği paylaştılar fakat hareket etmeleri, oldukları yerden ayrılmaları gerekiyordu. Koridorun sonundaki temizlik görevlilerinin ve diğer görevlilerin kullandığı asansör ile bankanın en üst katına çıktılar.

Kendilerini demir korkuluklara bir kayış ile bağlayıp çantaları sıkıca tuttular. Yere inişleri on saniye sürecekti, arabalara binip oradan uzaklaşmaları ise beş saniye. Namjoon kendini boşluğa bırakmadan hemen önce elindeki tek patlayıcıyı fırlattı ve patlayıcı katın tam ortasında durdu. 

Namjoon diğerleri ile birlikte kendini boşluğa bıraktığında kulakları sağır eden bir ses camları patlattı ve yedi katlık bina en tepesinden yanıp saniyeler içinde kendini bitirmeye başladı. En yakın itfaiye merkezi sekiz dakika uzaklıktaydı ve geldiklerinde yaşayan son para bankasının ciğerleri toz ve kül dolu olacaktı.

Finalden bir önceki bölümü nasıl buldunuz efem? Yarın güzel bir finalle kapanışımızı yapacağız inşallah. Medyada Namjoon var, bir göz atın. Herkese hayırlı akşamlar!

The Big Bang Theory | Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin