"Ah gerçekten! Her seferinde bokların ya da tozların arasında sürünmek zorunda mıyız!"
Jimin'in isyan dolu sesi hava kanalında yankılandığında Maeri onun bacağını çimdikledi. "Sessiz olmazsan hapishanede sürüneceğiz!"
Tozlu hava zaten ciğerlerini doldurmuş, ilerlemeyi zor bir hale getirmişken Jimin'in mızmızlanmaları Maeri'nin sinirlerini zorluyordu. Tozlu ve karanlık hava kanalından kurtulduklarında derin bir nefes aldı. Hava kanalı onları doğruca bölmelere getirmişti.
Günler sonra işi bitirmek için burada olmak... Maeri'nin vücudundaki her bir siniri uyarmış ve heyecanla kasılmalarına neden olmuştu. Hızlı adımlarla üç yüz on iki numaralı bölmenin önüne gitti ve elindeki küçük anahtarı kilide sokup çevirdi. Bulundukları yerdeki binden fazla bölme aynı anda bir klik sesi ile açılmıştı. Jungkook'un geliştirdiği kilit sistemi ile tüm bölmelerin kilidini açmayı başarmışlardı.
Jimin gizli odanın kilit sisteminin bölmelere bağlı olduğunu ve içinde her bir bölmenin sisteminden bir parça taşıdığını bankanın güvenlik biriminde geçirdikleri beşinci günün sonunda fark etmişti.
Taehyung "Çünkü bankanın gücü, bölmelere sahip özel müşterilerinden geliyor." diye açıklamıştı bu durumu.
Bölmelerle dolu koridoru takip edip gizli odayı bulduklarında hepsinin gözleri heyecanla parlıyordu. Tonluk demir kapı önlerinde dururken heyecanlanmamak ellerinde değildi. Jimin elindeki tabletin tuşuna dokunduğu anda önlerinde onlarca kırmızı çizgi belirdi. Kırmızı çizgileri bir dakika içinde geçip kapıya ulaşmak Maeri'nin göreviydi.
Maeri üzerindeki gömleği ve pantolonu çıkardığında sadece vücudunu sıkıca saran deri bir kıyafet ile kalmıştı. Kollarını ve parmaklarını esnetip derin bir nefes aldı ve kafasını eğip ilk çizgiyi geçip bacaklarını kendine çekti. Diğerlerinin dikkati onun üzerindeydi, sırasıyla Maeri'nin çizgileri kusursuz bir şekilde geçmesini izliyorlardı.
Son çizgi ölümcül bir zorluk taşıyordu. Maeri onu geçmeden hemen önce arkasına dönüp diğerlerine baktı. Hepsinin bakışlarında kendisini desteklediğini görebiliyordu. Koridordan çıkan güvenlikleri gördüğünde tebessümü dudaklarında dondu.
Son iki! Görüşlerinizi bekliyorum efem. Medyada Jungkook var, bir göz atın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Big Bang Theory | Kim Taehyung
FanficBüyük patlama teorisi, yaklaşık 13.7 milyar yıl önce evrenin tek ve belirsiz bir hacme sahip bir noktadan hızla genişleyerek bugünkü halini aldığını söyler. İlk andan itibaren evren bu tekil yoğunluktan genişlemeye başlamış, hızla devam eden genişle...