"Öncelikle her şeyi ortak paydada buluşturmalıyız." Taehyung elinde bankanın bir planını tutuyordu. Cam masanın üzerindeki diğer şeyleri itip plan için yer açtı.
Gir, al, çık. Sonra da bom!"
Taehyung umursamaz bir gülümsemeyle konuşan Jimin'e baktı.
"Bu kez o kadar kolay olmayacak." diye uyardı onu. Çünkü bu kez Taehyung tedirginliği ve endişeyi iliklerine kadar hissedebiliyordu. Her şeyin sona ereceği bu patlamada çok fazla olasılık vardı ve Taehyung olasılıkları en aza indirmeye çalışıyordu.
"Neresi zor olabilir ki?" Jimin umarsızca konuşmaya devam ederken Taehyung duygularının arasına sızan sinire engel olamadı.
"Adamların tuvaletlerinin güvenliği bile üst seviyede! Bunun neresi kolay olacak sence?"
Jimin Taehyung'un parlaması karşısında şaşırmıştı. Ne olduğunu anlamayan bakışları ile diğerlerine baktı. Diğerlerinin durumu da ondan çok farklı değildi. Hepsi şaşkın bir şekilde Taehyung'a bakıyordu.
Taehyung üzerinde yoğunlaşan bakışlar ile bunaldığını hissetti. Sıkıntı ile ayağa kalkıp salonu terk ettiğinde Maeri de ayaklanmıştı.
Neden anlamak istemiyorlardı? Oyunu kuran onlarken bu kez oyunun dışında bırakılabilirlerdi. Hiçbiri bu ihtimali görmüyor muydu? Taehyung elini sinirle balkondaki demir korkuluğa vuracakken Maeri onu kolundan yakaladı.
"Neyin var senin?"
Taehyung Maeri'den tarafa döndü.
"Asıl sizin neyiniz var? Bu iş diğerlerine benzemeyecek. Bunun farkında değil misiniz?"
Maeri Taehyung'un yumruk yaptığı elini yavaşça açtı. "Hepimiz farkındayız. Sadece kötü düşüncelerimizi bastırmaya çalışıyoruz." derken Taehyung'un elindeki sert damarlarda gezdirdi parmaklarını. Sinirden gerilmiş damarları mavi ve yeşil arası bir renk almıştı.
"Bu ne işimize yarayacak?" Taehyung aşağıya, ikisinin eline baktı.
"Kötü şeyler sadece sen çağırdığında gelir." dedi Maeri. "Kötülüğe davetiye çıkarma."
Görüşlerinizi bekliyorum efem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Big Bang Theory | Kim Taehyung
FanficBüyük patlama teorisi, yaklaşık 13.7 milyar yıl önce evrenin tek ve belirsiz bir hacme sahip bir noktadan hızla genişleyerek bugünkü halini aldığını söyler. İlk andan itibaren evren bu tekil yoğunluktan genişlemeye başlamış, hızla devam eden genişle...