"Bunu yapmak zorunda mıyız?" Jimin elindeki toz bezine bakarak sordu. Maeri hepsinin eline birer temizlik aleti vermişti. Namjoon elektrikli süpürgeye ondan iğreniyormuş gibi bakarken Jungkook ise Maeri'nin eline tutuşturduğu, sarı eldivenleri inceliyordu.
"Kirlettiğiniz kadarını temizleyin." Maeri elektrikli süpürgenin güç düğmesine basıp onu çalıştırdı. "Yani hepsini!"
Diğerleri Maeri'yi ikna etmesi için köpek yavrusu bakışları ile Taehyung'a baktı. Taehyung kollarını iki yana kaldırıp başını da hafifçe eğdi. "Kadın kadındır!"
Taehyung her yere dağılmış olan yiyecek ambalajlarını topluyordu. Bu kadar şeyi hangi arada yedik biz, diye düşünürken yerdeki cips paketlerini çöp poşetine koydu. Jimin salonun bir köşesine çökmüş toz alıyordu.
Namjoon ise elektrikli süpürge ile savaş içindeydi. Kablosu ve hortumu sürekli uzun bacaklarına dolanıyordu. Maeri onun bu haline daha fazla dayanamadı. "Onu bana ver! Sen Jungkook'a yardım et!" Mutfağın kapısından görünen Jungkook'u işaret etti. Jungkook sarı eldivenleri eline geçirmiş bulaşık yıkıyordu.
Maeri köşedeki ses sisteminin altını süpürürken masanın üzerindeki Namjoon'un telefonuna gelen mesajla dikkatini telefona verdi. Telefonun mavi ışığı yanıp söndükçe Maeri'nin içindeki kurtlar rahat durmuyordu. Ekranın parladığı o kısa anda bir kız resmi gördüğüne emindi. Telefonu eline aldığı sırada başka bir el telefonu ondan kaptı. "Iğ-ığğ Küçük Hanım! Başkalarının telefonunu izinsiz almıyoruz öyle değil mi?" Namjoon göğsünde birleştirdiği kolları ile tek kaşını kaldırmış Maeri'ye bakıyordu.
"Saat kaç diye bakıyordum!" Süpürgenin sesi konuşmaları duyulmaz yapıyordu.
"Kolundaki saate bakmak aklına gelmedi mi?" Maeri'nin kulaklarından alevler çıkıyordu şimdi. Yakalanacağını düşünmemişti.
"Gelmedi ne var!" Namjoon bir iki adım geriye gitti. "Oo bu kadın çirkinleşti!" Ardından mutfağa koştu. Maeri onun arkasından bakarken sinirle dişlerini sıktı. Kendini serbest bıraktığında çenesine yapışan ağrı yüzünden ölebilirdi.
"Paraya ihtiyacı olan ailelerin listesi." Jimin elindeki elli sayfalık dosyayı paraların üzerine bıraktı. Listeye ulaşmak zor olmamıştı. Sosyal güvenlik kurumunun listesi yerine çeşitli vakıfların listesini ele geçirmişti. Daha sonra belirli bölgelere gidip durumu yerinde görmüşler ve eski anılarda gezinmişlerdi.
"Paketler de geldi!" Jungkook pencereden garajın önünde duran büyük kamyonu gördüğünde ayaklandı.
Garajın arka kısmına istiflenmiş bin iki yüz karton kutuya baktılar. Hepsine eşit miktarda para koyacak ve gerekli adreslere ulaştıracaklardı. "Başlayalım mı?" Maeri ellerini beline koyup kardeşlerine ve sevdiği adama bakarak sordu.
Görüşlerinizi bekliyorum. Medyada Jungkook var, göz atmayı unutmayın *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Big Bang Theory | Kim Taehyung
FanfictionBüyük patlama teorisi, yaklaşık 13.7 milyar yıl önce evrenin tek ve belirsiz bir hacme sahip bir noktadan hızla genişleyerek bugünkü halini aldığını söyler. İlk andan itibaren evren bu tekil yoğunluktan genişlemeye başlamış, hızla devam eden genişle...