'Jude!' Hij draaide zich om. 'Niet te geloven dat het hele team is gekomen!' Hij lachte. 'Ja, en we zijn de Dreigdriehoek aan het oefenen. Wil je helpen?' Ik dacht ineens terug aan de drie mannen voordat ik Raimon ontmoette. 'Sorry, niet vandaag. Misschien een andere keer.' Ik voelde ogen in mijn rug priemen en toen ik omkeek zag ik Axel naar me kijken. Nou ja, meer staren met een boze blik in zijn ogen. Ik draaide me snel weer om naar Jude. 'Ik kan wel aftellen, als je dat wilt. Dan kan jij je focussen op de draai.' Hij dacht even na. 'Dat klinkt niet eens zo slecht. Dankjewel, Lyria.' Toen kwamen Mark en Bobby erbij staan. 'Sorry hoor, maarre.... Kennen we jou?' vroeg Bobby. Mark's ogen lichtten op. 'Ja, jij was degene die met Nelly naar onze training kwam kijken. En, nog steeds vastbesloten om bij Royal te blijven?' Ik keek hem aan. 'Zeker. Dus, zullen we verder gaan?' Ik keek Jude aan. 'Ja, laten we dat doen. Trouwens, ben je bij de kapper geweest? Ziet er leuk uit.' Ik liep voor ze uit. 'Oké, laat maar eens zien hoe ver jullie zijn.'
Eindelijk, de timing is goed. 'Yep, jullie leren snel, dat kun je wel zien.' Ik draaide me naar de spelerstunnel. 'Dat ziet er goed uit, Jude.' 'Huh?' Jude draaide zich om. 'Hé jongens, jullie zijn er, het hele team! Cool!' Jude rende naar Royal's team toe. 'Wat doen jullie hier? Wacht, heeft Jude jullie soms vertelt dat we zouden komen?' 'Yep, dat klopt.' Toen keek Jude naar David's kruk, en David keek er ook even naar. 'Maak je geen zorgen, Ray Dark heeft inmiddels geen invloed meer op ons.' 'Jullie nieuwe coach heeft ons geholpen, en nu zijn we weer zo goed als nieuw. Best tof om te horen, vind je ook niet?' Ondertussen kwam een deel van het team erbij. 'Heeft coach Lina dat gedaan? Hé, te gek! Heb je dat gehoord, Jude?' 'Ja, tof!' 'Da's Byron, van Zeus.' 'Ik hoorde van Jude dat Ray Dark jullie ook gebruikt heeft. Goed om te horen dat je ook bij hem weg bent, want je bent een te gekke speler.''Zorg dat Jude en Mark niets overkomt, oké?' Byron knikte. 'Wat vinden jullie? Zullen we een oefenwedstrijd houden?'
Timeskip tot na de wedstrijd, want ik heb geen zin om de hele wedstrijd terug te kijken.
'Hoe is het gelukt?' 'Door de timing. Royal en Raimon zijn toch twee verschillende teams.Jullie hebben niet dezelfde timing als Royal, dat was het!' 'Dus we moeten gewoon extra aan onze eigen timing werken, is het zo simpel?' 'Yep. En deze jongens hebben me op het idee gebracht. David stond op. 'Nee hoor. Je hebt het uiteindelijk zelf bedacht. En jullie gaan nog veel meer dingen leren.' 'Wat bedoelt 'ie? Weet jij het?'Ik kwam ook van de bank. 'Jullie hebben een move bedacht die nog sterker is dan de Dreigdriehoek.'
YOU ARE READING
My sweet football boy [Voltooid ✅]
FanfictionLyria Queen is de beste spits van haar school in Amerika, maar als ze alleen naar Japan verhuist, moet ze weer helemaal opnieuw beginnen. Ze schrijft zich in op Royal Academy.Ze komt vaak kijken naar het voetbal team, maar ze mag alleen meedoen met...