Changmin bara zorlukla girip şemsiyesini bir kenara bıraktı. Yoochun hala gelmemişti. Evine geç gitmiş olmalı diye düşündü.
20 dakika kadar bekledikten sonra Yoochun ın gülümseyerek girdiğini görünce ayağa kalktı ve içki almak için barmen e ilerledi. Yoochun da yanına gelmişti.
"Yurda bıraktın mı?"
Yoochun başını salladı onaylayarak.
"Onu neden bu kadar çok düşünüyorsun?"
"Çünkü korkuyorum hyung. Baekhyun öldüğünden beri bir korku var içimde. Baekhyun için aklımı kaybetmedim ama Kyuhyun için kaybedebilirim. Onu korumalıyım."
Yoochun ın dudakları alayla kıvrıldı. "Bu kadar çok mu aşıksın?"
Changmin Yoochun a baktı ve hiç düşünmeden cevap verdi. "Her bir hücresine.." önüne döndüğünde dudaklarında bir gülümseme belirdi.
"Ben hiç aşık olmadım."
"Biliyorum hyung. Senin için her şey seksten ibaret değil mi?"
Yoochun kahkaha attı. "Tabi ki."
Changmin, aklındaki sorunun tam zamanı diye düşündü. "Peki, öğrencin bile olsa onunla seks yapar mısın?"
Yoochun şimdiden sarhoş olduğunu hissediyordu. "Hayır, tabi ki. Sübyancı mıyım ben?"
Changmin gülümsedi. Ancak o an görüş alanına iki adet liseli girdi. Bir anda sinirlenmişti.
Oturduğu yerden kalkıp hızla onlara ilerledi. "Sizin ne işiniz var burada?"
Kyuhyun korkuyla, Junsu ise bıkkın bir ifadeyle bakıyordu. "Eğlenmeye geldik."
"Böyle bir durumda ne eğlenmesi?" diye tısladı Changmin.
"Siz niye eğleniyorsunuz o zaman?"
Changmin sinirle saçlarını karıştırdı. Ardından Kyuhyun un kolundan tutup görüş alanındaki bir masaya oturttu. "Buradan kalktığınızı görürsem çok fena olur."
İkisi de onaylayarak kafasını salladığında tekrar Yoochun ın yanına geldi. O iyice sarhoş olmuştu. "Ne oldu dostum? Sinirli gibisin."
Changmin gözlerini karşısındaki masaya dikmişti. "Korumamız gereken iki ergen var."
Yoochun arkasını dönüp masadaki ikiliye baktığında "Bunların ne işi var burada?" diye sordu.
Changmin gözlerini devirerek Yoochun a baktı. "Belli ki seni takip etmişler."
Büyük olan şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Şimdiki çocuklar çok zor cidden." Dedi. Ardından aklına bir şey gelmiş gibi sinsice Changmin e yaklaşıp "Bugün şurdaki güzel çocukla mı vakit geçirsem acaba?" dedi gülerek.
Changmin ise bir kolunu Yoochun ın boynuna attı ve saçlarını dağıttı. "Başka bir oyuncak bul kendine. O benim."
Bir süre etrafa bakındıktan sonra "Ona ne dersin?" diye sordu Changmin. Zayıf, siyah saçlı öğrenciyi işaret ederek.
"Vaay Parlıyor."
"Neden gidip ismini sormuyorsun?" diye bir öneride bulundu. Sonra Yoochun ın sırtına hafif bir yumruk attı.
"İsmini bilmem gerekiyor mu?"
"İşe yaradığını duymuştum."
Yoochun hıh'layarak "Belki senin için." Dedi. "Ben sevişirken sadece kendi ismimi haykırırım."
İkisi de Junsu hakkında konuştuklarını biliyorlardı.
*****
Yoochun ve Changmin içmeye devam ederlerken birden Junsu ve Kyuhyun un masasından çığlık sesleri geldiğini duydular.
Changmin korku ve endişeyle onların masasına ulaştığında küçük, sıska bir çocuğun masalarında kanlar içinde yattığını gördüler.
****
Saat 23:00 i gösterirken Jaejoong kasada durmuş, Yunho yu bekliyordu.
Kafenin kapısı hızla açılıp kapandığını duyduğunda Jaejoong un telefonu çalmaya başlamıştı.
"Efendim."
"Hyung, kafede misin?" sesinde korku ve endişe vardı.
"Evet ne oldu Changmin?"
"Hyung, burası karıştı biraz. Kafeyi kapatma. Oraya geleceğiz."
"Ne oldu söylesene"
"Biri daha öldürüldü, hemde gözlerimizin önünde."
Jaejoong şaşkınlıkla öylece kaldı. Telefon kapanmıştı. Aklına müşterisi geldi. Ardından zorlukla masanın yanına geldi.
"Ne istemiştiniz?" aklı başında değildi.
Yunho , Jaejoong un titreyen sesiyle şaşırmış ve ona bakmıştı.
"Ne oldu?" diye sordu Storm.
"Biri öldürülmüş"
Yunho bir an duraksasa da "Otur" dedi sadece.
Jaejoong konuşmaya başlamıştı. "Herkesin gözü önünde nasıl cani bir insan, bir insanı öldürebilir?"
Yunho dışarıyı izlemeye başladı. "Bu, bazı insanlar için çok kolay. Hatta zevk bile duyabiliyorlar."
Jaejoong, Yunho ya baktı. Katil olduğunu düşünmüştü ama o buraya geldiğinde cinayet çoktan işlenmişti.
"Senin katil olabileceğini düşünmüştüm."
Yunho yine yarım gülümsemesini sunup Jaejoong a baktı. "Genellikle öyle göründüğümü söylüyorlar."
Küçük olan da gülümsediğinde dikkatle Yunho nun gözlerinin içine baktı. "Peki kimsin o zaman sen?"
"Belki de başka bir manyak. Takıntılı olanlardan..."
Oylar arttığı için hemen attım asdads
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mysterious Man *YunJae* *YooSu* ChangKyu*
FanfictionBirini anladığında ondan nefret etmek zorlaşır...