yoongi neden aşağı
inmemiş öğrenelim:)iyi okumalar ~~
-
yoongi
"Agust D"olarak çıkardığım single'ı onbinlerin önünde söylüyordum. Neredeyse herkes bana eşlik ediyor bazıları telefonuyla video kayıdı alıyordu.Sonunda şarkı bittiğinde konser alanında büyük bir alkış sesi yankılandı.İçimde pahabiçilmez bir mutluluk ve heyecan aynı zamandada şarkıyı sağsağlim bitirdiğim için rahatlamışlık hissi vardı.
Daha sonra Taehyung'un sesini duydum.Onun sahne arkasında olması gerekti.
"Hyung!Biri cama taş atıyor!"
"Ne camı Taehyung konserdeyiz."
"Şarkı mırıldanmayı bırak hyung!Uyan!"
Gördüklerimin rüya olduğunu daha yeni kavramıştım.Gözlerimi açmamla rahatsız edici güneş ışığı sayesinde kısmam birkaç saniyemi almıştı.Yanımda dikilen Taehyung'u görünce her şeyi sindirmeye başlamıştım.Hemen yanımda duran telefonun tuşuna korkarak bastım.Saat 12ye doğru geliyordu.
Tam anlamıyla sıçmıştım.
Çocuğa buluşalım deyip onun yanına gidemedim.Daha kötüsü geçerli bir bahanem yoktu.Sadece uyuyakalmıştım. Çünkü dün çok fazla pratik yapmıştım.Umarım beni anlayışla karşılardı.Çok saçma bir umuttu çünkü aynısı bana olsa sinirden çıldırırdım.
O hışımla çok oyalanmadan aşağı indim.Onu biraz uzaktan izlediğimde yüzündeki kırılmış ifadeyi gördüğümde ben de biraz kırılmış olabilirim.
Biraz.
Pes etmiş bir şekilde arkasını dönüp gitmeye başlayınca o an aklıma gelen kelimeleri düşünmeden söylemiştim.
"Jeon Jungkook!Nereye gidiyorsun seni velet?"
-
"Eve."Jungkook tanıdık sesin sahibini kafası aldığında kendine güldü. Arkaya dönmeye korkuyordu. Ama haklıydı.Onu çok bekletmişti, mantıklı bir sebep duymak için arkasına döndü ve Yoongi'ye doğru yürümeye başladı.
Yanına gittiğinde büyük olan parktaki bir banka oturmuştu. Jungkook'un oturması için yanını patpatladı.Jungkook uslu bir çocuk gibi yanına oturdu.Yoongi tam ağızını açmışken onun konuşmasına izin vermeyerek kendi söze atıldı.
"Seni mercimek beyinli!Ne kadar bekledim biliyor musun?Umarım mantıklı bir sebebin vardır." Kollarını göğüsünde birleştirerek arkasına yaslandı.
"Sadece uyuyakalmıştım.Dün çok fazla pratik yaptık."
Jungkook hemen yumuşamıştı ama kendini kolay birisi olarak göstermek istemiyor ve biraz dalga geçmek istiyordu.
"Sodoco oyoyokolmoştom.Don çok fozlo porotok yoptok."
Yoongi Jungkook'un omuzuna küçük bir yumruk attı.
"Ah."Jungkook küçük bir çocuk gibi yüzünü buruşturdu.
Dışardan çok tatlı gözüküyorlardı. Belki de oradan geçenler onları sevgili sanabilirlerdi.
[şöyle hayal ettimde sanırım iyi değilim]"Hadi şuradaki kafeye gidelim. Sana özür borcu olarak pasta alayım."
"Limonata da alır mısın?"
"Alırım."
Jungkook ellerini mutlulukla çırptı.Hyungu onu nasıl mutlu edeceğini biliyor gibiydi. Oturdukları banktan kalkarak kafeye doğru yürümeye başladı. Kollarını sallayarak ve sessizce bir şarkı mırıldanarak yürümeye başladı.
-
Jungkook çok geç yaşta ünlü olmuştu.Ergenliğini tam olarak yaşayamamıştı.Kameralar karşısında ne kadar havalı,güçlü gözüksede gerçek hayatta öyle değil gibiydi.Yoongi bunu yeni yeni kestiriyordu.Karşısındaki Jungkook pastayı dakikalar içinde bitirince gülümsedi siyah saçlı. Onu en son gördüğünde kendisi sarı saçlıydı.Ortamdaki sessizliği bozmak için konu bulduğunda çok geçmeden konuşmaya başladı."Saçlarım nasıl olmuş."
Jungkook kafasını kaldırarak gözlerini siyah saçlara dikti. Doğrusunu söylemek gerekirse onu çok çekici gösteriyordu.
"Yakışmış."
Yoongi tek kaşını kaldırarak karşısındakine baktı.
"Bu kadarcık mı?"
"Bu kadarcık."
"Taehyung beni çok seksi gösterdiğini söylemişti.Eğer Jimin olmasaydı kesin üstüme atlayacak gibiydi."
Jungkook birden öksürmeye başladı.Kendi göğsüne vuruyor ve yanındaki limonatadan içiyordu. Yoongi onun bu halini görünce bir kahkaha patlattı.
Daha sonra ise derin bir konuşmaya daldılar.Konu Yoongi'nin küçüklük anılarına bile gelmişti ki Jungkook birden elindeki çatalı bırakıp telefonunu cebinden çıkardı.
"Hyung!Biz fotoğraf çekmedik, şu garsonu çağır bizi çeksin."
Yoongi onun bu haline gülümsedi. Şapkasını kafasına geçirip telefonu garsona verdi.
Fotoğrafta çok güzel çıkmışlardı. Jungkook dayanamayıp onu instagramda paylaştı;;
-
500 kelime :))))
fotoğraf diğer bölümde olacak