1.0☽

4.2K 304 54
                                    

^taehyung^
Çok fazla geçmeden ayrılmıştım.Sadece ben ayrılmıştım çünkü o sarılışıma karşılık vermemişti.Hayal kırıklığı ile kollarımı ayırırken yüzündeki ifade kırgınlığımı geçirmişti. Gözleri dolmuş, dudakları titriyordu.İkimizde sulugözden başka bir şey değildik.Belki de sarılsaydı ağlayacaktı,belki de bunu istemiyordu gururuna yenik düşmüştü.

Daha sonra konuyu değiştirmek istercesine yüzüne bir gülüş eklemiş ve konuşmaya başlamıştı.

"Yorumların beni mutlu ediyor."

"Seninkiler de.Merak etme.Devam edeceğim."

Daha fazla durursam ağlayacağımı anladığımda kapıya doğru yöneldim.Elim kapı koluna gittiğinde onun sesi beni duraksatmıştı.

"Ş-şey numaranı versene?"

Kekelemiş miydi?Ona en mükemmel kare gülüşümü sergiledikten sonra numaramı verdim ve yanından ayrıldım.

-

^yoongi^
Ona söylemeden Taehyung'u takip etmeye başladım.Nereye gittiğini bilmiyorum ama tahminen JV'nin hayran buluşmasına gidiyordu. Neden onu takip ettiğimi bilmiyordum.Sadece içimden bir ses onu takip etmemi söylüyordu.
-hyung kalbi-

Belkide başına bir şey gelmesinden korkuyordum.

Çok uzun sürmeyen yol bittiğinde bende onun gibi maske ve gözlüğü takarak içeri girdim.İçeride çok fazla hayran vardı.Onların arasından yavaşça geçerek beni tanımamaları için dua ettim.

Ama sanırım başarısız olmuştum. Arkamdan gelen ses "Hey!Şu Min Yoongi değil mi?"

Birden vücudumu adrenalin duygusu kaplamıştı.Kendimi ilk bulduğum odaya attım ve soluklanmaya başladım.Bakış açıma giren koltuğu görünce buruk bir gülümsemeyle kendimi koltuğa attım ve uyumaya başladım.

Yüzümde hissettiğim nefesle gözlerimi kocaman açtım. Karşımda bana doğru eğilmiş ve sanki uzaylıymışım gibi bakan biraz dağılmış ve büyümüş gözleriyle aşırı çekici bir Jungkook görmeyi beklemiyordum.Aslında bakarsak o da beni beklemiyor gibi bir hali vardı.

Çünkü ikimizde bağırmaya başlamıştık.Sonunda seslerimiz kesildiğinde ne kadar saçma bir şey yaptığımın farkına vararak bir kahkaha patlattım.

O ise hala şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.Jetonum yeni düşmüştü.Nerede olduğumu ve nerede yattığımı yeni hatırlamıştım.Oturduğum yerden kalkmak için harekete geçmeye başladığımda onun yumuşak elleri kolumu tutmuştu.

"Burada ne yapıyordun?"

-
sanırım en uzun bölüm bu oldu<3 umarım beğenmişsinizdir^-^

instagram;vmin✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin