1.4☽

3.7K 280 26
                                    

Taehyung tabiri caizse evde tepiniyordu.Aslında Jimin'de farklı değildi.Taehyung'a öyle sert cevap verdiği için pişmandı.Bunu buluşmayla telafi etmek istiyordu

Güneşin ilk ışıkları Taehyung ve Yoongi'nin odasına vuruyordu. Taehyung gece boyunca heyecandan uyuyamamış sabaha doğru sızmıştı.

Yoongi gözüne giren güneş ışığı sayesinde homurdanarak yatağında doğruldu.Çok da uzak olmayan yatakta yatan Taehyung'u görünce diş etleri gözükecek kadar güldü.O her şeyin en iyisini hakediyordu. Jimin'in onu üzmesini istemiyordu.

Zaten bir kere ayrılmışlardı ve Tae'yi toparlamak çok uzun sürmüştü.

Yoongi odadan ses yapmadan çıktı ve SeokJin hyungun yanına gitti.

saatler sonra
-jimin-
Taehyung ile buluşacağım için hem mutlu,aynı zamanda gergindim.

Onu etkilemek istiyordum.Bu yüzden kıyafetimde siyah boğazlı bir kazak, siyah deri ceket ve siyah bir pantalon tercih ettim.

Yeni boyattığım siyah saçlarıma da şekil vererek evden çıkacakken Jungkook'un sesini duydum.

"Hyung!Bol şans,onu üzme."

-
Sahile geldiğimde akşam saati olduğu için etrafta çok kişi yoktu. Taehyung'un her zamanki yerimizi unutmamasını dileyerek yürümeye devam ettim.

Çok uzun sürmeyen bir yürüyüşten sonra sonunda birbirimizi görmüştük.Yüzüme en samimi gülüşümü ekleyerek ona doğru yürümeye başladım.

Sonunda onun yanına vardığımda midem kasılmaya,kalbim hızlanmaya başladı.

Kim Taehyung çok güzeldi.

Etraf karanlık,kış ayının sonlarında olduğumuz için hissedilen bir soğukluk vardı. Sadece deri ceket giydiğim için kendim bir kere daha kızdım.

O da çok farklı giyinmemişti. Tüm ihtişamıyla karşımda duruyordu. Sanırsam gucci merakı hala devam ediyordu.Ama güzel görüneceğiz diye ikimizde donuyorduk.

Bu gergin ortamı bozmak istercesine sonunda konuşmayı akıl ettim.

"Çok beklettim mi?"

"Hayır,ben de yeni gelmiştim."

"Ama bedenin öyle söylemiyor."

Titriyordu.O an aklıma gelen en mantıklı şeyi yaparak ona sarıldım. Bazen sarılmak sizi hem ruhen hem bedenen sizi ısıtır.Bu kesinlikle öyle bir an olmalıydı.
-
Daha sonra sahildeki bir cafeye girerek,cafenin kapanış saati gelene kadar sohbet ettik.

Birbirimizi görmediğimiz süre zarfında neler yaptığımızı, hayatımızın nasıl devam ettiğini ve sonunda tekrar nasıl karşılaştığımız hakkında konuştuk.

O konuşurken gözlerimi pembelerinden alamıyordum. Tadları hala eskisi kadar güzel mi diye merak ediyordum.

Ona olan duygularım aynı mı diye kendimi kontrol etmek istedim.Emin değildim.Zaten onu sevsem sevgili olabileceğimizi düşünmüyordum.

Sonuçta o da ünlüydü.Onun da bir hayatı vardı.Benim için düzenini değiştirir miydi,bilmiyorum.

Düşüncelerimden silkelenip birlikte çekindiğimiz fotoğrafa bakarak arabama doğru yürümeye başladım.

-
y/n:yazarken bir tutam feels geçirmiş olabilirim.

instagram;vmin✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin