sonraki bölüm final -_-
iyi okumalar~-
827.628 beğeni
jungkookie97:hazırlıklar bitti,yorulduk
-
b:ne hazırlığı ?g:aw çok tatlısınız
k:bence düğün hazırlığı:D
vv:ne düğünü ya @ k .oppamla ben evleneceğim.o bana aşık.
f:ben de jong suk zaten @vv
*yoongid,taetae95 bu gönderiyi beğendi*
-fişek erkekler-
*jeonkookie97,parkjimin95 kişisini gruptan çıkardı*jungkookie97:biz bize kaldık hyunglarım,partimiz ne alemde
seokjin:tüm yemekleri hazırladım
namjoonie:hoseok ile tüm balonları şişirdik
yoongid:müzikleri ayarladım
hobi:sen ne yaptın jungkook?
jungkookie97:ben..
pasta almaya çıktım!seokjin:ben de diyorum bu çocuk nerede 🤔
taetae95:jiminle evde hazırlanıyoruz,
her şey hazır olunca bana mesaj atın çaktırmamak için kapatıyorumjungkookie97:çok yakışıklı olmayın
kıskanırımtaetae95:bizde bu babyface varken olmamak imkansız
hobi:sen gitmemiş miydin?
seokjin:çocuklar
bari jimin'in iyileşmesini kutlayacağımız şu partide birbirinize dalmayınyoongid:sen de yakışıklısın
jungkook-
Birbirinden güzel 5 insan,yakın arkadaşları Jimin için sabahtan beri uğraşmaktaydı.Sağ kolu alçıdan çıkmıştı,bu süreçte arkadaşlarına birçok zorluk çektirdiği için -çorbasını onlara içirtmek gibi,çünkü Jimin sağlak- sağ kolunun özgürlüğe kavuşmasını kutlamak istemişlerdi.Bu parti bir araya gelmek için bir bahane de sayılabilirdi.
Saat akşam 6'da evin her köşesi balonlarda dolmuş,tüm duvarlar süslerle ve resimlerle kaplanmış ve mutfak tıka basa doldurulmuştu. Televizyonun yanında 7 tane karaoke mikrafonu ve disko topu bulunmaktaydı.
Saat yediye doğru geldiğinde zil çaldı.Jimin ve Taehyung tüm ihtişamıyla kapıda duruyorlardı. Diğerleride onlardan eksik değildi. Park Jimin bir parti değil,Tae ile akşam yemeği yiyeceğini düşünüyordu.Kapı elindeki üflemeli parti düdüğüyle beraber Jungkook tarafından açılında bizim oğlan hayli şaşırmıştı.
"Hoşgeldin Hyung!"
Aniden üflediğinde düdük neredeyse Jimin'in burnuna değecekti.Merakla etrafa bakarken jeton yavaş yavaş düşüyordu.
"Tüm bunlar benim için mi?"
Taehyung sevgilisini arkadan sarılıp onayladı.
"Evet Jimin,hepsi senin için.İyileştiğin için."
Çok geçmeden yüksek sesli müzik çalmaya başladığında pizza kutuları,kurabiyeler,içecekler ve kuru yemişler sehpalara konmuştu.Birkaç şişede içki vardı.Yoongi,Namjoon ve Seokjin pizzalarını yerken Hoseok ile Jimin müziğe uygun olarak dans ediyorlardı.
Jimin uzun zamandır dans etmediği için biraz hamlamıştı doğal olarak.Yavaş yavaş açılıyordu ama.Dans ettikleri müzik bitince sıra rap yapmadaydı. Biraz önce deli gibi dans eden Hoseok şimdide Namjoon ve Yoongi ile rap yapıyordu.Taehyung da ara sıra bildiği kısımlarda onlara katılıyordu.
Seokjin Jimin'e komik esprilerinden yaparken Jungkook elindeki parti düdüğü ve şapkasıyla
hoplaya zıplaya dans ediyordu.Hareketli müzik durduğunda tüm gözler müziği kapatan kişiye dönmüştü. Taehyung.Elinde beyaz kremalı ve üstünde çilekler olan bir pasta vardı.(taehyung böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?)Yavaş yavaş diğerlerinin arasına gelirken Jimin bir kere daha şaşırmıştı.Bu kaçıncı şaşırışı bilmiyordu.Pasta onun önüne geldiğinde içinden bir dilek tutarak yavaşça mumları üfledi.
"Sonsuza kadar beraber olmak."
Ardından parmağını pastanın beyaz kremasına batırarak Taehyung'un yüzünün bazı kısımlarını ve saçını bir güzel kremaladı.Yedi kişilik güzel aile bu anları ölümsüzleştirmek için bol bol fotoğraf çekmeyi unutmadı. Pasta kesilip yendiğinde artık yavaş yavaş bardaklara içkiler doldurulmaya başlanmıştı.Bünyesi çok içki içmeye alışık olmayan Hoseok bir koltukta uyuyakalmıştı.
"Jungkook ben senden çok hoşlandığımı söylemiş miydim?"
Küçük olana dönüp söyledi sözlerini Yoongi."Söylememiştin hyung."
"O zaman söylüyorum Kook.Ben senden çok hoşlanıyorum."
"Ben de senden hyung."
Yoongi elini Jungkook 'un yanağına koyup yakınlaşmaya başladığında SeokJin ve Namjoon gidişatı anlamış çoktan ortalığı toparlayıp 2 katlı evden ayrılıp yurt yoluna koyulmuşlardı.Oysaki Jungkook ve Yoongi'nin bedenleri yorgun düşüp Hoseok gibi uyuyakalmıştı.
O sıralarda Taehyung Jimin'e yiyecekmiş gibi bakıyordu. Jimin de ona 'yesene hadi' bakışlarından atıyordu.Jimin ağzına götürdüğü bardağı yerine bırakıp içtiği sıvının etkisiyle pembeleşmiş dudaklarıyla Taehyung 'a bakınca esmer tenli genç daha fazla dayanamayarak kendi dudaklarını karşısındakinin kalın dudaklarına bastırmış,sonra aralıktan faydalanarak alt dudağını emmeye başlamıştı.Jimin ise arsızca dillerini birleştirmeye çalışıyordu.
Taehyung Jimin'i kucağına alarak üst kattaki odalardan birine çıktı. İkisininde vücudu alev alıyordu ve söndürmeden durmaya niyetleri yoktı.
-
smuta gazı veriyorum,
devamı yok
)))))):