andeli15
Budou Troye a Connor někdy spolu?#nospoiler možná ano, možná ne.
Troye, co se ti nejvíc líbí na Connorovi?
On celý. Ze začátku to jak bych hubený. V poslední době se mi nejvíc líbí jeho oči. A asi pravý zájem o mě, ten zřejmě nejvíc.
Paní Melletová, jak jste se cítila, když jste zjistila, že má Váš syn anorexii?
Byl to hrozný pocit. Připadala jsem si, že jsem jako matka selhala na celé čáře. Musela jsem si najít psychologa, byla jsem psychicky na dně.
Pane Mellete, cítil jste se provinile, že jste Troyeovi někdy naznačil, že je tlustý.
Ano, cítil. Nikdy jsem to neměl vypustit z úst. Vím, že s tím měl problém i ve škole, ale říkám si, že kdyby to nemusel poslouchat ještě od svého táty, tak by to nemuselo zajít takhle daleko.
sarinkap123
Troye, kolik bys chtěl teď momentálně vážit?Víc než teď a míň než na začátku. Někde uprostřed a abych si nemusel připadat tlustej.
Paní Melletová, jaký je to pocit vědět, o Vašem synovi, že je anorektik, že je gay a že se sebepoškozuje?
K anorexii jsem se již vyjádřila. K jeho sexualitě nemám námitek. Nebudu ho přece odsuzovat kvůli něčemu tak povrchnímu, jako je pohlaví jeho drahé polovičky. A k tomu řezání, to stejné jak s anou. Cítím se hrozně.
AnnaBajerov
Connie, proč jsi nepřišel za Troyem? Co se ti na Troyovi nejvíc líbí. A cítíš k němu něco?Jeho máma mi řekla, že za ním přijde Kayla. Byl bych tam na víc.
Na Troyeovi se mi líbí, že se nevzdává. Že se snaží bojovat dál. Já na jeho místě... vlastně ani nevím, co bych dělal. Nevím, co bych k němu měl cítit. Mám ho rád.Troye, proč si o tom nechceš s nikým promluvit? Třeba alespoň s Connorem? Cítíš k němu něco?
Nevím, myslím, že oni mě nechápou, berou mě za toho psychouše, vím to. Ale ta Kayla se mi zdá fajn...
Connora mám rád. A líbí se mi i vzhledově.Ann, jak to děláš, že tě vždycky napadne něco tak úžasnýho? A budou Troye a Connor někdy spolu?
Nevím, protože to není úžasný a má to mooooc chyb. A tohle mě napadlo, když jsem byla nemocná.
A nahoře máš odpověď na druhou otázku, zlato.6PandaGirl9
Smiem se spýtať, ako to teraz bude s vydáváním kapitol?Budu se snažit co nejvíc. Doma se to zlepšilo, takže už to bude snad pravidelně.
Jo, docela nedávno.
natalisnora123
Connie, napadlo tě někdy, že s tím bude mít Troye problém? Přijde ti, že ses k němu choval na začátku fér?Nikdy bych si nemyslel, že by to s těmi našemi posměšky mohlo dojít takhle daleko. Divím se, že se se mnou ještě vůbec baví. Stydím se za sebe. A na začátku jsem se choval jako sebestřednej spratek. Takže, ne, nechoval jsem se k němu fér.
----
děkuju všem za otázky♥ jste nejlepšejší.
ČTEŠ
ana boy./ tronnor
FanfictionJe pravda, že záleží na nitru člověka. Ale vnějšek se nedá tak úplně vypustit. 2.5.2017 #20 v ff ♥