Am ajuns la o academie pt a ma antrena. Era destul de târziu asa că m-am pus in pat si am adormit .
A doua zi am fost in biroul directoarei si mi-am luat orarul . Acum ma îndrept spre clasa unde am prima ora .Sala 16 . Am ajuns am bătut la ușa si am intrat. Înăuntru era o femei ce avea înjur de 30 de ani.
Ea:Buna ,tu trebuie sa fi noua eleva.Eu ma numesc Victoria si sunt profesoara ta de autocontrol .
Eu:Buna.
Profa:Hai , prezintă- te ! Si sa ne spui ce puteri ai. M-am întors cu fata către cei din clasă
Eu:Buna, sunt Anastasia si pot controla apa,focul,pământul,aerul , lumina , întunericul, lemnul si metalul.
Profa:Deci , tu de-ți toate puterile! Avu ia te rog loc lângă Ioana . M-am dus in ultima banca lângă Ioana.Ea era blonda cu ochii albaștri.
Ioana:Buna!
Eu:Buna! Ora trecut rapid.
Ioana:Vrei sa vi cu mine sa te prezint grupului din care fac parte.
Eu:Sigur. Am mers cu ea si ne-am dus la un grup de 4 persoane erau 3 băieți si o fata .
Ioana: Hei.
Ei : Hei.
Ioana:Gasca ea e Anastasia.Anastasia ei sunt Jef , Ash , Mark si Alis .
Eu :Buna!
Ei : Buna!
Mark:Si ce putere ai?
Eu:Pai am mai multe.
Alison:Cum ar fi?
Eu:Pai am pot controla apa,focul , pământul, aerul ,lemnul si metalul.
Ash:Waw ! Deci tu ești renumita prințesă a elementelor!
Eu:Da.Eu va las ma duc la ora. Am intrat in coasa si m-am pus in ultima banca. Apoi vine o fata cu parul castaniu.
Ea: Tu esti fata cea noua?
Eu :Da , de ce?
Ea: Pai eu sunt Amalia, si te afli pe locul meu,asa că pleacă mai repede până nu te bat. Mama ce îngâmfată nici nu va ști ce a lovit-o .
Eu :Si daca nu vreau? Nu vad numele tau pe ea,asa că du.te in alta bancă.
Amalia:Auzi , tu ști cine sunt eu ?
Eu:Nu si nici nu ma interesează.
Mama a:Eu sunt regina acestei academii , sunt cea mai populara !
Eu :Si eu sunt regina Angliei! Atunci ma plesnit peste fata .Gata până aici . M-am înfuriat , ochii mi s-au făcut roz , si becurile au inceput sa pâlpâie si afara se întunecase. Am ridicat mana si am ridicat- o si pe Amalia in aer , am strâns mana in pumn si ea a inceput sa se sufoce .
Eu :Niciodată sa nu ma mai plesnești! Ai înțeles? Ea a aprobat din cap. Iam dat drumul si a inceput sa tușească . S- a ridicat si a plecat . Ora a trecut repede . Era pauza de prânz.Am mers la cantina acolo am văzut-o pe Ioana. Ma văzut si ea si mia făcut cu mana sa ma duc la masa ei .
Eu : Buna. Am ajuns la masa lor dar se uitau la mine ciudat. Ce?
Jef: Ochii tai sunt roz!
Eu :Da , se fac asa când ma enervez.
Ash:Si cine te.a enervat?
Eu :A... Nu am putut sune ceva pt care ma striga cineva .
???: Anastasia? Era...
CITEȘTI
Stăpâna elementelor
RandomAnastasia crede că este o simplă fată că oricare alta. Dar nu este așa ea deține puterea tuturor elementelor. Ce de va întâmpla când va afla de aceste puteri? Citiți și veți afla !