Capitolul 17

136 14 0
                                    

Matt: Sunt fratele ei!  Vad cum Mark se face roșu la fata și se fâstâcește .

Mark:A nu am știut! Atunci ma bucur sa te întâlnesc   ! Totuși tot nu ai spus de ce era Ana la tine in brate ?

Eu:Pai la cat de împiedicată sunt m-am împiedicat de o piatra și am căzut   și asa am o luxație .

Mark:Aha. 

Eu cu Mark ne ducem sa ne antrenăm . Mark ma lovește atât de tare încât ma arunca intr-un copac . Atunci ma transform in ninja cel alb exact ca atunci când m-am luptat in pădure. Mark se da  trei pași in  spate . Se transforma și el  intru-un demon .

Am  inceput sa ne luptam el își face o sabie de foc . Eu întind mana și imi apare sabia mia care mai are in plus niste flăcări roz .

Ne luptam până la epuizare, dar il  înving pe Mark . Eu am rămas asa in timp ce Mark  se transforma înapoi in om .

Deodată simt prezenta cuiva . Ma întorc​ cu spatele  la Mark și observ cum cineva imi  arunca cu telefonul in cap. Era Maria.

Maria:Unde ai telefonul , ha? Era furioasă.

Eu: La Matt , cred. De ce?

Maria:Cum de ce , trebuia sa vii sa ma iei de la aeroport ! Și   cine e Matt?!  O am uitat sa va spun Maria era plecata de o săptămână in Franța la o verișoară de a ei . Și venea azi , trebuia sa o iau eu.

Mari pleacă furioasa in casa,dar aluneca și o prinde Matt înainte sa cada. 

Stăpâna elementelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum