Capitolul 18

137 13 0
                                    

Maria aluneca , dar o prinde Matt la timp. Se uitau unul in ochii celuilalt si s-au făcut mov.

Matt:A mea!

Maria: Al meu!

Eu :Se pare ca avem un nou cuplu! Ii spun eu lui Mark in șoaptă.

Mark:Asa e! Si incepem sa chicotim.

Matt o sărută pe Maria de vreo 5 minute.

Eu si Mark: Luați-va o camera!

Maria:Offf cum stricați voi momentul! Spune e iritată. 

Am mers in camera la Ioana sa vad ce face , dar camera era răvășită si pe pat era un bilet.

           Draga , Anastasia ,

Daca mai vrei da o vezi pe scumpa ta prietena va trebui sa vii la marginea "Pădurii Întunecate"   ! Sa vii singura ,daca mai vrei ca prietena ta sa trăiască! La ora 00:00!

      P. S . Sa nu spui la nimeni ,sunt cu ochii pe tine!              
                Semnat, anonimul!

Trebuie sa fac un plan. Bun deci am învățat o vraja de multiplicare , ma pot multiplica de mai multe ori adică pot face pâna la 1000 de clone.

A venit ora 00:00 si ma aflu la marginea pădurii.

Eu:Am venit! Tip eu. Din copaci sar vreo 10 persoane si mai apare si Ash cu Alis.

Ash:Vad ca si venit!

Eu:Unde e Ioana?

Alis:Chiar aici . Spune si o împinge in fata pe Ioana. Ea vine la mine in fuga.

Ioana:Ai venit! Spune ea  plângând.

Eu:Da,acum du-te le mașină.  Ea da din cap semn de aprobare si pleacă.

Eu:De ce m-ați chemat?

Ash: Pentru a te omori . Si le face semn celorlalți sa atace.

Eu:Nu prea cred ! Multiplicus! Si ma multiplic. Fac vreo 30 de clone si eu plec la mașină.  Ioana era deja in ea in locul din dreapta. Am urcat si am pleca de acolo . Ajunse la castel intram in living si era petrecere. Am înebuni -t!

Eu:STOOOOOP!

SCUZE ca nu am mai postat, si imi mai pare rău pt eventualele   greșeli de scriere! Aștept comentarii!

Stăpâna elementelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum