Capitolul 14

137 14 0
                                    

M-am trezit de dimineață și am vrut să mă ridic,dar mă ținea ceva. Era mana lui Mark. Am incercat sa cobor din pat fara sa il scol ,dar nu a mers.

Mark :' Neața , raza de soare!

Eu:' Neața!  Am mers la mine in cameră și mi-am făcut rutina de dimineață. Am coborât jos unde erau și restul .

Eu:' Neața .
Ei: Sall!
Maria:Și cum afișat aseară? Ai vorbit?

Eu:Da și suntem împreună.

Mark:Așa e. Spune zâmbind și mă sărută .

Șah:Voi doi?!

Eu și Mark:Da!

Maria,Ioana,Jeff:Să vă țină!

Eu: Mulțumim! Am mers la academie. Orele au trecut repede. Am ieșit pe poarta academiei apoi am simțit cum cineva  îmi pune o batista la nas și eu adorm.

********** Peste 3 ore***********

Am deschis ochii și văd ca sunt într-o camera . Erau două uși una ducea la baie ,iar cealaltă era încuiată. Pe ușă intra Ash?!

Ash:Văd că te-ai trezit! Și face o față de psihopat.

Eu:Ce vrei de la mine?

Ash:Pe tine! De ce l-ai ales pe Mark , și nu pe mine, DE CE?

EU:Mai omule tu ești nebun!

Ash:Nebun după tine . Apoi pleacă. Am incercat sa îmi folosesc puterile, dar nu merge.

    Mark povestește .

Eu:Unde e? Îi întreb eu pe restul.

Maria:Doar eu am observat că mai lipsește și Ash

Jeff:Știu că și el o iubește pe Anastasia. Și nu era prea bucuros că sunteți împreună.

Eu:El a luato ! Ioana poți face o vraja de localizare ?

Ioana:Da. Și spune ceva in alta limba și după deschide ochi. E in cabana lui Ash cea din pădure.

    Anastasia povestește

Ash intra din nou in cameră și  vine la mine. Mă prinde de mâini și începe să mă sărute . Am inceput sa tip și să plâng . Când sa îmi de-a bluza jos ușa este deschisă și pe ea intra .....

Stăpâna elementelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum