Am mers la Mark in cameră. Am ciocănit și am auzit un ,,intra,,.
Mark:Deci te -ai gândit ?
Eu:Da și vreau să avem o relație.
Mark:Mai făcut cel mai fericit!
Vine și mă sărută.
Mark:Ai vrea sa ieși cu mine la o întâlnire ?Eu:Da, la ce ora ?
Mark:Mâine la 20:00.
Eu:Bine!
Am pleca și m-am dus la mine in cameră și am adormit.
A doua zi trecuse bine acum e ora 19:00 trebuie să mă pregătesc.Am luat rochia asta:⬇⬇⬇Am luat o pereche de pantofi negrii cu tocul de 12 cm. Am coborât scările și jos era Mark îmbrăcat în costum .
Mark: Arăți Waw.Esti frumoasă în seara asta ... nu că nu ești mereu ....doar că...
Eu:Am înțeles.(chicotesc)Și mersi!
Mark:Mergem?
Eu:Da. Am ieșit afară și în fața noastră era o mașini neagra un Lamborghini (nu știu dacă am scris corect nu mă pricep la maisini ) .Am ajuns la un restaurant. Am mâncat și ne-am cunoscut mai bine,dar separe că Mark băuse cam mult.
Eu:Mark dă-mi cheile mașinii!
Mark:Ba nu pot eu sa conduc.
Apoi scoate cheile și i le iau din mana .
Mark:Hey!
Eu:Eu conduc! Și așa am ajuns acasă numai că Mark adormise și a trebuit sa il car ei până la el in cameră . L-am pus în pat și când am vrut sa plec ma prins de mână .
Mark:Dormi cu mine! Și mă trage lângă el. Am încerca să scap din strânsoarea lui dar nu am putut și am adormit lângă el.
CITEȘTI
Stăpâna elementelor
RandomAnastasia crede că este o simplă fată că oricare alta. Dar nu este așa ea deține puterea tuturor elementelor. Ce de va întâmpla când va afla de aceste puteri? Citiți și veți afla !