42.

1K 153 30
                                    

„Ty si taká kurva, Mitchell!“ reval Zayn a tĺkol Alexa kam zasiahol. „S kým ešte chrápeš?“

„S nikým,“ vzlykol sivooký chlapec, snažiac sa chrániť pred údermi, no proti silnejšiemu Zaynovi nemal šancu.

„Tak kto ti, kurva, urobil ten cucflek?“

Alex odmietavo pokrútil hlavou. Toto mu nikdy nepovie. Nemôže, inak by Zayn Harryho zabil.

„Okamžite mi to povedz, lebo ťa ošukám tak tvrdo, že ti tú dieru natrhnem ešte viac ako prvýkrát,“ vyhrážal sa nazúrený Zayn a Alex vedel, že to neboli len prázdne reči. On toho bol naozaj schopný. Naprázdno preglgol a pripravoval sa na najhoršie. Harryho neprezradí, radšej si to odskáče sám.

„T-tak t-to u-urob,“ fňukol. „Ne-nepoviem ti to.“

Zayn sa zlomyseľne uškrnul. Alexova reakcia bola veľavravná. Už odpoveď nepotreboval.

„Je len jediný človek, ktorého si schopný chrániť aj za cenu, že ťa zničím. Bol to Styles, však?“ hrozivo sa týčil nad uboleným chlapcom, chúliacim sa v rohu postele.

Alex sklopil hlavu a zabodol pohľad do zeme. Nedokázal by mu klamať do očí a povedať pravdu neprichádzalo do úvahy.

Pre Zayna to bola dostatočná odpoveď. Už nepochyboval, kto to mal na svedomí.

„Zabijem ho.“

„N-nie... Máme dohodu,“ hlesol vydesene Alex, no bol si vedomý, že nie je v pozícii, keď by si mohol klásť podmienky. Bude rád, ak ho Zayn vážne nezabije. Ale Harrymu nesmie ublížiť, nemohol za to. „A ja svoju časť plním.“

„Skurvená zmluva,“ zavrčal Zayn a zaškrípal zubami. Začal pochodovať hore-dolu po miestnosti a vážne rozmýšľal nad tým, čo by sa stalo, keby sa na celú dohodu s Mitchellom jednoducho vysral, tak ako pôvodne plánoval. Stylesa by jednoducho umlčal a Alex by sa to nemusel nikdy dozvedieť.

Musel však uznať, že ten si svoju časť dohody plnil na sto percent. Okrem toho, že spĺňal všetky jeho požiadavky a skákal presne tak, ako on pískal, bez reptania nechal so sebou zaobchádzať ako s kusom handry. Hoci nerád, musel si priznať, že ho Alexova oddanosť naozaj prekvapila. Čakal od neho všetko, že bude bojovať a vzdorovať, ale že si to začne časom užívať, vážne nepredpokladal.

Čo ho však vážne znepokojovalo, boli jeho vlastné pocity. Uvedomoval si, že k nemu začína pociťovať okrem nenávisti ešte niečo, čo nevedel definovať. Alebo si to skôr nechcel pripustiť. Nemohol ho predsa mať rád. Alex bol len jeho kurvou, ktorá mu mala zabezpečiť naplnenie sexuálnych potrieb. Nič iné. Musí ho nenávidieť a byť na neho tvrdý.

Prerušil svoje úvahy a vrátil sa späť k sivookému chlapcovi a v očiach sa mu nebezpečne blýskalo. „Vyzliecť a na všetky štyri,“ prikázal takým chladným hlasom, z ktorého mrazilo.

Toto bude veľmi zlé, zúfalo si pomyslel Alex. S trasúcimi rukami urobil to, čo mu Zayn kázal a čakal. S odhaleným zadkom, trasúc sa od strachu, nevediac čo bude ďalej, lebo Zayn bol niekde za jeho chrbtom a tak nemal ani potuchy čo naňho chystá. Modlil sa, aby to nebolo také zlé ako si myslel, že bude.

Vzduchom sa ozvalo zasvišťanie opasku a na Alexov zadok dopadla prvá tvrdá rana. Vykríkol od bolesti a z očí sa mu spustil vodopád sĺz.

„Nasral si ma, Mitchell, tak si to vyžerieš,“ zavrčal Zayn a Alex dostal ďalšiu ranu. Jedna rana nasledovala druhú a on sa to snažil so zaťatými zubami vydržať a dokázať si, že ho Malik nezlomí. Pri desiatej rane to prestal počítať, pretože už od bolesti nevládal vnímať, a tak sa ani nesnažil držať sa. Tá bolesť bola neskutočná. Zadok mal ako v ohni. Kričal, plakal, triasol sa a Zayn sa len smial.

Sprievodca // larry ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat