Harry sedel v cukrárni, miešal si svoje kapučino a rozmýšľal, prečo musí byť jeho život tak na hovno. Oproti nemu sedel Louis s Niallom v družnom rozhovore, neustále sa smiali a on si tam pripadal úplne zbytočný. Ako vzduch, či piate koleso na voze. Avšak, krivdil by im, keby tvrdil, že sa oňho nezaujímali. Tak Louis, ako i Niall sa ho snažili zapojiť do rozhovoru, no faktom ostávalo, že sa nudil.
Vedľa neho trónila nákupná taška plná suvenírov, ktorá iba zdôrazňovala fakt, že o pár hodín odchádzajú domov a jeho edinburská idylka definitívne skončí.
Zamyslene sa rýpal v zákusku, čo mu objednal Niall a musel uznať, hoci nerád, že ten chlap mal vážne dobrý vkus, čo sa jedla týka. Blondiak akoby čítal jeho myšlienky.
„Chutí?“
„Uhm, áno, je výborný, ďakujem,“ usmial sa a vložil si do úst ďalší kúsok toho lahodného zákuska.
„... a tak som ju tam nechal stáť ako oparenú, ropuchu jednu,“ vytrhol ho z myšlienok Louisov smiech. Prečo len pri ňom nie je nikdy taký uvoľnený ako pri tom Írovi? Vážne sa mu nechcelo pri nich sedieť, ale nebolo slušné sa zdvihnúť a odísť, najmä keď Harry netušil, kde ho Louis vzal a ako ďaleko sa od toho miesta nachádzal ich penzión.
„Idem na záchod,“ zamrmlal, nechávajúc dvoch kamarátov osamote.
„Páni, Lou, ty máš guráž,“ obdivne zapískal Niall. „Nebojíš sa, že ti tá učiteľka ešte narobí problémy?“
„Už sa stalo. Zrejme ešte v ten deň volala do agentúry a potom mi volala nasraná Conellová, že čo sa to v tom Edinburghu deje. Mal som na mále, ale ustál som to,“ potichu vzdychol Louis, aby ho Harry nepočul, ak by sa náhodou vracal. „Dala mi ultimátum. Ešte jeden prúser a končím. A je jej jedno, aký dobrý sprievodca som. Už ju tie moje prešľapy prosto prestávajú baviť.“
„Výborne, Tommo, a ty sa k tomu všetkému ešte ožerieš priamo v penzióne. Ty si fakt idiot! Len sa modli, aby ťa tam včera nikto nevidel.“
„Nebol som ožratý, len mierne v nálade,“ bránil sa Louis, ale bolo mu jasné, že ak by mal čo len jediného svedka, tak z cestovky letí. Asi vážne nastal čas dať sa na to modlenie.
Harry po návrate z toalety zatiaľ znudene sedel, keď mu vo vrecku džínsov zavibroval mobil.
Neznáme číslo: Ahoj, čo robíš? Chcel som ťa ešte pred odchodom vidieť, ale mama si akurát dnes všimla, že existujem a musím jej pomôcť s oslavou pre Sebastiana. Som smutný, lebo aj otec dnes odchádza. Prajem šťastnú cestu, Hazz. Alex
Harrymu tá správa vyčarovala úsmev na tvári. Konečne sa niekto oňho zaujímal len tak, bez postranných úmyslov. Okrem Louisa, samozrejme. Hneď si Alexove číslo uložil, no bol nesmierne zvedavý, ako k nemu prišiel.
Zatiaľ čo kučeravec písal odpoveď Alexovi, Louis si ho zamyslene obzeral. Neušiel mu fakt, že sa Harry odrazu usmieval a bol presvedčený, že za to mohol ten mobil. A hoci nebolo Harryho správanie veľmi vhodné, nechal ho. Chápal, že sa s nimi dvoma musel nudiť.
Harry: Ahoj, odkiaľ máš moje číslo? Som práve na káve s Louisom a akýmsi Niallom. Totálna nuda, som tu pre nich vzduch. Škoda, aj ja by som ťa ešte rád videl. Si fajn chlapík :-) PS: Hazz sa mi páči <3
Netušil, prečo si pred Alexom tak rýchlo začal vylievať srdce, ale cítil, že mu môže dôverovať. Že Alex nie je z tých, čo by proti nemu zneužili to, čo sa o ňom dozvedeli. Ak by sa tak niekedy stalo, už by to asi nezvládol.
ČTEŠ
Sprievodca // larry ✔️
أدب الهواةHarry, študent londýnskej strednej školy, sa na vlastnej koži presvedčí, že aj jeden výlet za hranice všedných dní dokáže zmeniť váš život. Počas školského výletu do Edinburghu spozná mladého sprievodcu, ktorý obráti celý jeho doterajší život hore n...