Ainiin, nimeni on Theresa, Theresa Walker.
Äitini herää myös. Menemme aamu-uinnille viereiselle rannalle. Teemme aina niin aamulla jotta virkistyisimme. Pulahdan viileään veteen. Se rauhoittaa minua kummasti. Tähän aikaan aamusta on hirveän rauhallista, varsinkin elonkorjuupäivänä kun kukaan ei mene kouluun tai töihin.
Minä olen yksi ainoista nelosvyöhykkeen teineistä joka ei ole harjoitellut. Äitini mielestä se on epäreilua, niinkuin minunkin. Koulussa minua kiusataan sen takia etten ole harjoitellut.
Äitini on vakuuttanut minulle aina Theon kuolemasta lähtien etten joudu nälkäpeliin. Se nähdään taas onko se totta. Kävelen rannalta kotiin ja haen kaapistani vähän pienen ja kuluneen elonkorjuu-mekkoni. (Vaikka nelosvyöhyke ei ole hirveän köyhä, silti meillä on tosi vähän rahaa.) Elonkorjuu alkaa kahdelta, eli käyn vielä suihkussa ja harjaan hiukseni. Laitan mekon ja jään odottelemaan äitiä. Kello on jo 13.45 eikä äitiä vieläkään kuulu. Minun pitää silti mennä elonkorjuuseen ellen halua tuuletusaukkoa päähäni. Laitan äidin vanhat kuluneet kengät ja menen puolijuoksua torille, missä on jo kaikki valmiina.
Menen 16-vuotiaitten jonoon verinäytteenottoon //en muista sen nimeä//. Se sattuu hieman, mutta ei se ole varmaan mitään verrattuna siihen kipuun mitä joutuu nälkäpelissä joutuu kokemaan, ei edes henkiseen. Ei se ole varmaan hirveän kivaa jos joutuu tappamaan toisen nuoren. Tai joutuu sellaisen tapetuksi. No, seison 16-vuotiaitten "aitauksessa".
Onneksi minulla ei ole hyviä ystäviä, joiden puolesta joutuisin itseni lisäksi pelkäämään. Olen aika kylmä tyyppi, se onneksi auttaa vähän jos joudun nälkäpeliin.
Meillä on tullut uusi "juontaja" koska Effie tapettiin sen kapinallisuuden takia.
"Hei, olen Ann, olen nykyään Effien tilalla!! Kun hänelle kävi vähän... huonosti" Ann sanoi vähän ylipirteästi, hän ei ollut edes niin överi kuin Effie, kumma kyllä. "Meillä on uudet, entistä hauskemmat säännöt täällä, ja uudistetun nälkäpelin kunniaksi me otamme myös Capitolista kaksi nuorta. Onneksi Snowin lapsenlapsi ei ole mukana elonkorjuussa. Hän on niin SÖPÖ!! No mutta tässä tulee uudet säännöt:
-Omaisiaan ei saa hyvästellä
-te menette suoraan junalla areenalle
-13, vyöhyke on mukana myös, toisin kuin 12.
-13. Vyöhykkeeltä otetaan aikuinen jos lapsia ei löydy."
-Vapaaehtoiseksi ei saa asettautuaJes. Nyt pärjään maksimissaan 10min areenalla, siis jos sinne joudun.
"No mutta nyt katsotaan kuka pääsee uuteen nälkäpeliin!! Naiset ensin: Theresa Walker!!" Ann puolihuutaa.
Minä nielasen. Näin tässä sitten kävi...
VOCÊ ESTÁ LENDO
77's nälkäpeli (fin)
FanficTheresa on 12v nuori nelosvyöhykkeeltä joka on menettänyt veljensä nälkäpelille. Neljä vuotta myöhemmin hän joutuu sinne itsekkin. Käykö hänelle samalla tavalla kun veljelleen, vai voittaako hän nälkäpelin?