Löydän viidakosta puun joka näyttää suojaavan paljon katseilta. Asetun puun rungon viereen istumaan. Sitten kuuluu kanuunan laukauksia. Niitä on yhteensä 10, joka tarkoittaa sitä, että hirveän moni ei osanut uida. Hah. Salaa toivon, että Alex pärjää sillä hän on vähän hyvännäköinen. "EI!" Huudahdan vahingossa, jotta saisin ajatuksen pois mielestäni. Sitten tajuan että olen nälkäpelissä, ja että en selviydy jos huutelen mitä sattuu.
Ei täällä itse asiassa niin kauheaa ole. Saan vihdoin kunnon mielenrauhan, viime kerrasta on varmaan viikko. Sitten kuulen kaukaata, varmaan viereiseltä saarelta kirkaisun, ja tykin laukauksen. Enää 15 jäljellä. Se tuntuu aika pieneltä määrältä. Takaatani kuuluu kahinaa. Käännyn katsomaan ja näen siellä ammattilaiset. Yksi heistä, varmaan ykkösvyöhykkeen poika osoittaa minua jousipyssyllä. "Miltä vyöhykkeeltä olet?" Hän kysyy itsevarmalla äänellä. "N-n-neloselta" vastaan änkyttäen. Hän laskee jousipyssynsä, ja ojentaa minulle kätensä. Otan siitä kiinni ja nousen.
"Moi" Alex sanoo. En jaksa vastata mitään, sillä olen niin shokissa ja iloinen. "Sun ois sit paras osaa jotain" Punatukkainen tyttö sanoo imelästi hymyillen. "Öö.. osaan uida ja kalastaa" Vastaan hiljaa heille. Ammattilaiset purskahtavat kovaan nauruun.
Kun olemme saapuneet ammattilaisten leiriin, he alkavat esitellä itseään
"Haluatko ruokaa?" Opaliksi esittäytynyt tyttö ykkösvyöhykkeeltä kysyi. Olin vastaamassa jo kieltävästi, kun tajusin että olin syönyt viimeksi aamulla. "Okei" vastasin hänelle.
Kansallislaulu alkoi soimaan. Yötaivaalla näkyi kuolleet:
Capitolista molemmat, Kolmosvyöhykkeeltä Justine, vitosmyöhykkeeltä molemmat, kasivyöhykkeeltä Wynne, ysivyöhykkeeltä molemmat ja 13. vyöhykkeeltä Veronica.
"No, onko meillä huomenna joku suunnitelma?" Kysyin heiltä. "Ei muuta kun että joku vartioi leiriä ja loput menevät tappamaan" Vastasi Will. //ammattilaisia on siis 5 Theresan lisäksi//. "Minä kannatan että Theresa jää leiriin vartioimaan!" Ruth-niminen punatukkainen tyttö ehdottaa. "Mä jään sit sen kaa tänne!!" Alex huudahti. "Ei me sinua voida jättää!" Albert kakkosvyöhykkeeltä vastaa. "NO OTETAAN SITTEN KAIKKI TAVARAT JA THERESA MUKAAN!!!" Ruth huutaa. Kaikki ovat samaa mieltä, joten lähden heidän mukaansa, tosin joudun kantamaan ruoat.
ESTÁS LEYENDO
77's nälkäpeli (fin)
FanficTheresa on 12v nuori nelosvyöhykkeeltä joka on menettänyt veljensä nälkäpelille. Neljä vuotta myöhemmin hän joutuu sinne itsekkin. Käykö hänelle samalla tavalla kun veljelleen, vai voittaako hän nälkäpelin?