•Tanıtım 1.2•

509 29 29
                                    

                   Gece, yarım saat süren bir duşun ardından yatağına kuruldu. Eline en sevdiği kitabı alıp kulaklığını taktı. Müzik dinleyip kitap okumak, yalnızken yapmayı en çok sevdiği şeydi. 

Gece henüz müziğin sesini açmamışken, kapıdan pati sesleri geliyordu. Gülümseyip ayağa kalktı. Gece, köpeği Gofret'i çok severdi. Kapıyı açıp Gofret'e baktı.

"Noldu aşkım?"

Gofret ağzında tuttuğu bandanayı Gece'nin ayağına bıraktı ve aşağı doğru gitti.

"Teşekkür ederim oğlum!"

Bandanayı alıp kapıyı kilitledi. Elindekinini çalışma masasının üzerine bırakıp yatağına yayıldı. Kitap okumayı sonraya erteliyip biraz arkadaşlarıyla konuşmaya karar verdi.

Gece, komodine uzanıp üzerindeki bandajı saçına taktı. Kıvırcık ve uzun saçları olduğu için toplaması sıkıntı oluyordu. Telefonu tekrar eline alıp gelen mesajlara baktı.

Dobre Ziomki (218)
-En İyi Kankalar Whatsapp Grubu-

Arkadaşlarından gelen 218 mesajı görmezden gelerek ne kadar çok konuştuklarını düşündü.

Kaya (2)

"Gece başgan"

"Nerelerdesin yahu"

Gülümseyip devam etti.

Masal (4)

"YA EN SEVDİĞİM BİLEKLİĞİM SİZDE KALMIŞ."

"BAK ONU YARIN GETİR."

"GÖZ KOYMA GECE."

"SAKIN!!"

Gece kafasını kaldırıp etrafta gözlerini gezdirdi. Çalışma masasının üstünde olduğunu fark edince önüne geri döndü.

Masal, Gece'nin en yakın arkadaşıydı. Gece kızlardan nefret eder, en çok erkeklerle arkadaşlık kurardı. Fakat Masal da Gece gibiydi ve çok iyi anlaşıyorlardı. Yaz tatilinde gittiği gitar kursunda tanışmışlardı. Daha sonra Masal, sırf Gece ile aynı okulda olabilmek için naklini Gece'nin okuduğu okula almıştı. Ama aynı sınıfa düşememişlerdi..

Kaya da Gece'nin kuzeninin en yakın arkadaşıydı ve okulda hep Gece'yi korurdu. Çokta iyi anlaşırlardı.

Zaten Gece hep erkeklerle iyi anlaşırdı.

Gece gelen mesajlara bakmaya devam etti.

Zena (1)

"Ya kanka ben çok sıkıldım bi grup falan açalım."

832 KilometreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin