2. Bölüm
"Bulutlar ağlıyor."
Multimedia: Aden
❤❤❤❤
"YA HASTA OLURSAN GECE?! SEN NEYİNE GÜVENDİN YA! NE BU KILIK?! BANA Bİ SÖYLE?! ÜSTÜNE BİŞEY ALMAYIP ÇIKMAK NEDİR YA!? KIŞ AYINDA HEMDE! KIŞ AYINDAYIZ LAN! KIŞ, KIIŞ!!"
Mami'nin söylediklerine karşılık göz devirdim.
"Mami bi nefes alır mısın ya?"
Okuldan çıkmış, İlayda'yla beraber dershaneye gelmiştik. Mami ve Ege okuldan kaçıp PES'e gittikleri için PES'ten gelmişlerdi dershaneye. Mami ile Ege olmadığı için yanımızda yürümeyi tercih etmiştik ve yolun yarısında sürahiden su boşaltırcasına yağmur yağmaya başlamıştı. Tabii bende sabah yarım kollu ile çıktığım için dışarı, sırılsıklam olmuştum ve şuan onun azarını yiyordum.
Mami üzerindeki mavi kazağı çıkartıp elime tutuşturdu.
"Git de giy şunu hadi."
Kollarımı açıp sarılacakken durdurdu beni.
"Islaksın Gece."
"Tamam tamam, kurulanınca sarılırım."
Yağmura rağmen sıcacık olan yanağını sıktım.
"Ya Mami, Aden nerde?"
Sınıfte yerine oturup konuştu.
"Sana sıcak çikolata almaya gitmişti."
Mami ve Ege'yi sınıfta yalnız bırakıp tuvalete doğru ilerledim. Arkamdan da İlayda.
11. Sınıflarda 5 şube var. 2 tanesi sayısal, 1 tanesi sözel, 1 tanesi eşit ağırlık, 1 tanesi de dil sınıfı. İlayda, Mami, Ege, Baran ve ben sayısal okuyorduk. Baran hariç hepimiz dershaneye geliyorduk. Baran evde özel ders alıyordu.
Tuvaletin kapısında durup cebimden paramı ve telefonumu çıkartıp İlayda'ya verdim.
"Buyur kankaların gülü."
Kapıyı kapatıp üstümü değiştirmeye başladım.
Giray, Deniz, Baran ve ben 9. Sınıftan beri arkadaşız. Gerçi, Baran ve ben ortaokuldan beri arkadaşız o ayrı konu. Masal'la Efe dil sınıfındalar. Deniz ve Aden eşit ağırlık, Giray da sözel sınıfında.
Grubun tembeli Giray.
Öğretmenler, Baran'la ben aynı sınıfta olursam derslerimize çalışmayız diye düşündüğü için ve aynı sınıfa düştüğümüz ilk hafta sadece sınıfı bozduğumuz için sınıflarımızı ayırmıştı. Baran kendi sınıfından Ege'yle arkadaş olmuştu. Efe ile de Ege ikiz olduğu için tanışmamıza vesile olmuştu. Ben Mami ile aynı sınıfta olduğum için arkadaşa ihtiyaç duymamıştım ama Mami 1 hafta boyunca okula gelmediği zaman İlayda'yla arkadaş olmuştum.
Böylelikle grubun tüm üyelerini tamamlamıştık.
Her birini ayrı seviyorum ya.
Tuvaletten çıkıp İlayda'nın elinde tuttuğu paramı alıp cebime koydun. Telefonumun tuş kilidini açıp mesaj kısmına girdim.
Sevgilim Adöncük 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
832 Kilometre
Short Story"Biliyor musun? Seni çok seviyorum." Gülümseyip yatağa iyice yerleştim. "İyi ki varsın Gece. Sen olmasan, bir hiçim." Yarı uyukluyordu ve uykusu arasında söyledikleri muazzamdı.. Dönüp uyukluyan sevgilimi izlemeye başladım. Kızamıyordum da ona...