BONUS 1.

302 32 6
                                    


KOUZELNÍCI V MUDLOVSKÉM

Poslední den před prázdninami Brumbál svolal poradu. Polovina učitelského sboru se obávala nejhoršího-vyhazov. Neměli se čeho bát, jen do doby co si ředitel ponechal ve sborovně Minervu, Severuse, Remuse a Zlatoslava. "Drazí kolegové, ministerstvo nařídilo, že čtyři učitelé a ředitel pojedou do mudlovského světa" řekl ředitel chtěl pokračovat, ale Severus ho předběhl "Nejedu" řekl a chytal se odejít, ale Brumbálova slova ho donutila zůstat. "Severusi, náš smůlu. Jestli nepojedeš nemůžeš učit" řekl mu Brumbál. "Na jak dlouho?" nevydržel mlčení Severus. "Na dva měsíce" řekl ředitel a usmíval se, jako by měl radost-měl.

I přes hádku se Severuse a Lockhartem pojedou všichni. Lockhard se pohádal s Brumbálem kvůli oblečení, které bude muset nosit a Severus, že nebude mít pokoj s Remusem ani s Lockhartem. Brumbál, přešel k vydírání "Severusi, tak budeš mít pokoj se mnou?" zeptal se přátelsky. "Mlčím" odpověděl Severus.

Minerva měla obrovský kufr. Brumbál asi ještě vetší. Lupin měl střední zavazadlo, Severus měl o něco menší jak Remus no a Zlatoslav měl pět kufrů. Severus si neodpustil poznámku typu: Hm.., jak by jsem se ani do pokoje s Zlatoslavem vešel?

Když se všichni sešli před Velkou síní Severus se opět zeptal "Jak tam pojedeme řediteli? A kam?" otázal se Severus. "Pojedeme autobusem" odpověděl a šel se svým zavazadlem k hlavní bráně. Už neslyšel Severusovo nadávání na dopravu a jeho protesty, ale musel jet.

Cesta jim moc neubíhala. Minerva pletla něco jako ponožky. Remus tupě koukal z okénka. Brumbál řešil spor mezi Severusem a Zlatoslavem.

"Já ti naposledy říkám, že nechci učesat!" odpověděl vzteklý Severus.

"Ale, jo. Neboj vykouzlím ty krásný účes" usmál se Zlatoslav a vyndal hřeben.

"Já tě prokleju jestli se mě jen dotkneš" vyhrožoval Severus. Lockhard se nedal a nebezpečně se přibližoval hřebenem.

"Capillus color viridis habes, et habes alium et..." ani to nedořekl a ředitel jeho prokletí odrazil, Severus to čekal a zneškodnil.

"Severusi!" řekl Brumbál.

"Pane, řediteli, tento náfuka mě chtěl učesat, já ho třikrát přesvědčoval, že nechce a varoval jsem ho" vysvětlil Severus Brumbálovi

Brumbál tento spor vyřešil asi po hodině s pomocí Minervy.

Když dorazili na místo dostali pokyny.

"Zaprvé, každý si najde práci. Za druhé, nebude na sebe upozorňovat. Za třetí, peníze máte jen na jeden měsíc tak si, musíte vydělávat. Za čtvrté, nikdo se dříve jak za dva měsíce nevrátí do kouzelnického světa" ukončil Brumbál. Každý nakonec, díky Severusovi dostal svůj pokoj v hotelu.

Prví týden byl...zajímaví. O zábavu se staral Severus. Brumbál stále řešil problémy recepce, že si Severus "půjčil" sluneční brýle jednoho mudly a nevrátil je, pak si také "půjčil" fotoaparát. Brumbál to vše musel vysvětlovat a uhradit. Za týden si opět Severus "Půjčoval" kameru. Brumbál šel hned za Severusem. Takhle to dál nejde. "Severusi, nemůžeš jim brát věci! To se nedělá! Víš to vůbec?" řekl mu rozlobení ředitel. "Ale, ano vím. Jsem poloviční krve a vyrůstal jsem v mudlovském světě." odpověděl mu klidně. "Tak proč to děláš?!" ředitel to nemohl pochopit. "No.., řekněme že mudlové kradou-já kradu. A je to docela zábava" ododal s úsměvem. Brubála to potěšilo. "No., když to dělají mudlové tak to ano" a odešel. Ředitel si v duchu udělal poznámku, že to taky vyzkouší. S Minervou a Remusem nebyl problém, ty jste viděli jen u večeře. Zlatoslava v módních časopisech a Severuse...no toho neviděl již týden, asi se mu zde moc líbí.

Severus Snape jinak než ho všichni známeKde žijí příběhy. Začni objevovat