BONUS 2.

279 36 16
                                    

VELIKONOCE

Ředitel Bradavic Albus Brumbál má velice rád tradice, rozhodl se rozptýlit své zaměstnance "Velikonočními hry"

Výborně, konečně vypadnou studenti z hradu alespoň na pět dnů domů a na hradě bude klid. Došel do svých soukromích komnat. Našel na stole dopis a přečetl si ho:

Ahoj, Severusi chlapče milý. Na Velikonoční prázdniny jsem přichystal pro profesory nějaké Velikonoční hry. Účast je POVINNÁ. Sejdeme se 15.dubna v osm hodin ráno u Velké síně. Děkuji a hrám zdar! Albus Brumbál

Chybí mu tam Albus Vyšinutý Brumbál!! Nejdu. Zbláznil se?! To si vážně myslí, že nemám co na práci něž nějaké stupidní Velikonoční hry?! Pak si všiml posledního řádku dopisu napsaného na kraji papíru:

PS: Jestli nedorazíš, snižuji všem plat o osmdesát procetn.

Manipulátor a vyděrač to je!

Tento milý dopis dorazil Minervě, Poppy, Lupinovi, Filchovi a jemu. V osm ráno se připlazili k Velké síni. Jediný kdo se těšil byl Lupin, jako vždy usměvaví. Severus vraždil pohledem, Minerva byla bílá jako stěna, Poppy dělala, že zde není a Filch nevěděl co má asi očekávat.

"Jsem velice nadšen, že jste se tu sešli" řekl jim Brumbál. . "Pane řediteli, bylo nutné to vydírání?" zeptal se Severus a Minerva jen kývala. "To vyřešíme poté, teď k dnešnímu programu" odbil ho Brumbál a rozhlédl se po svých podřízených. "První stanoviště je v učebně lektvarů. Tam budeme barvit vajíčka" řekl a podíval se na Severuse. "Nikdy!!! Brumbále to nemůžete!!" vyštěkl Severus. "Ale ano" upozornil ho Brumbál a s úsměvem pokračoval. "Druhé stanoviště bude hledání vajíček" řekl a pokračoval "Schoval jsem je na hradě. Vaším úkolem bude je najít" řekl a Minerva zvedla ruku a zeptala se "A proč je musíme najít?" zeptala se Brumbála Minerva "To je prosté, Minervo, Každé vejce odpovídá jedné desetině platu. Kdo je najde všechny, bude mít svůj celý plat" usmál se vlídně jako by se nechumelilo. Severus vzteky kopl do zdi, MInerva se poroučela k zemi a Poppy jí ošetřovala, Lupin počítal, kolik má jedno vejce cenu a Filch tomu neporozuměl. "A poslední, podle mě nejzábavnější tradice bude upéct si beránka. Nikdo se nebude flákat. Ani ty Severusi. Každý si upeče svého beránka" řekl ředitel, asi mu ti to tradice přišli zábavné. "Jdeme do sklepení na první stanoviště!" zavelel Brumbál.

Cestou do sklepení Severus nadával. A Minerva vysvětlovala svou taktiku, říkala, že až se nebude Brumbál dívat tak ji bílé vejce přemění na barevné. Poppy následovala plánu Minervi. Lupin si vybíral jakou barvu bude mít jeho vejce. Filch se radši držel stranou a s nikým moc nemluvil, Brumbál vesele poskakoval sklepením. "Každý si vyberte barvu" rozkázal. Severus si vybral černou a už začal pracovat, Minerva si všimla jak do vejce dělá dírku a leje něco dovnitř. Minerva se usmála "Až na něj to vejce hodím bude smrdět jako dračí trus dva týdny" vysvětlil jí Severus. Minerva se šibalsky usmála. Minerva měla vajíčko červené. Poppy fialové a Lupin měl zelené, Filch se ztratil po cestě, nikdo ho nehledal. Brumbál měl modré. "Tak výborně necháme zaschnou a jdeme na druhé stanoviště" a zamířil ke dveřím.

Ach ano, teď najít svojí měsíční odměnu-výplatu. Povzdechl si Severus. "Ty budeš mít černá vejce, Severusi" řekl Brumbál. "Ach, jistě a já černota, zlo samo" a šel se podívat do nebelvírské věže. Ještě než odešel dostal krásný košíček s černou mašlí. Jak na pohřbu. Pomyslel si. Když se za čtyři hodiny vracel s devíti vajíčky k Velké síni, potkal Minervu jak má v košíčku jen šestinu z její výplaty. Poppy měla osm. Lupin našel pouze čtyři. Brumbál přinesl všech deset-celou výplatu. "Hm., pane řediteli jen by mě zajímalo. KDO schovával naše těžce vydělané peníze" odpověděl sarkazticky Severus. "Samozdřejmě, že já Severusi" řekl hrdě Brumbál. "Ach, jistě tým pádem máte všechny vajíčka že?" a pozvedl tázavě obočí. "No.., jistě. Ale to nechme být. Teď poslední a nejzábavnější úkol" a zamířili do místnosti kde měli vybavení na vaření.

Severus si neodpustil poznámky. A svého beránka, který měl veliký nos a o jednu nohu méně pojmenoval Havran, polil ho černou, hořkou čokoládou. Minerva měla krásného beránka, politého bílou čokoládou a pojmenovala ho Beránek. Nebyla tak tvůrčí jako Severus. Poppy měla beránky trochu menšího, ale docela povedeného, když se nepočítá, že mu dvakrát "omylem" ukrojila hlavu. Léčitelka se nezapře okomentoval to Severus. Její beránek se jmenoval Osvoboditel. Remus měl beránka velkého, až moc. Nevešel se mu na podnos, měl ho politého bílou čokoládou a jmenoval se Vlček. Severus velikost beránka komentoval: Co si kompenzuješ Lupine? A nakonec slavný Brumbál, měl beránka jako z knížky-dokonalého. Polití mléčnou čokoládou a červenou mašlí kolem krku. Opět Severus: Já myslel, že nenadržujete Nebelvíru? Brumbál mu, ale vysvětlil, že to je barva jara, jako ostatní barvy. Aha, mám tedy vašemu beránkovy okolo krku dát ještě zelenou mašli? Komentoval zase Severus. Filch-neomluvená hodina, ztráta jednoho platu.

Když šla naše slavná pětka-šestka s Filchem. Pro svá obarvená vajíčka. Severus stál před dveřmi jako první. Když si každý prohlížel svůj výtvor tak se Severus přiblížil k Brumbálovi a předvedl, že zakopl a rozmázl své černé, smradem napuštěné vajíčko řediteli do vousů. "Ach, promiňte nějak jsem musel zakopnou" zahrál to Severus a kochal se bílými vousy v nádechem černé a nadpozemským smradem. "Nevadí, akorát si si rozbil vajíčko" řekl Brumbál a až v tento moment si všiml zápachu. rychle rozpustil dnešní "Velikonoční hry" a odešel si dát asi sprchu. Když se za ním zaklapli dveře Severus to okomentoval: Hm., Brumbále doufám, že na to mé vajíčko budeš vzpomínat celých čtrnáct dní. Profesorský spor ho uvítal s potleskem. Severus se na oko ukláněl.

Doufám, že se alespoň trochu líbilo, a sem tam jste se zasmáli. Co mi víme jak probíhali Velikonoce v Bradavicích. Je známo, že Brumbál má rád mudly a mudlovské zvyky proč ne?

Děkuji za přečtení. JKP

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Severus Snape jinak než ho všichni známeKde žijí příběhy. Začni objevovat