Severus Snape vtrhne do sborovny "Kde je Snake?!" zakřičí přes celou místnost. "Nevíme, proč?" zeptala se klidně Minerva. "Proč?!" zopakoval po ní Severus. "Říká studentům, že neumím jezdit na kole!" řekl naštvaně. "A umíš?" zeptala se provokativně Minerva. Severus se naštvaně posadí. "Ano" odpoví "No tak to není tak zlé" řekl Remus. "Zlé?! Ostatně, o mě rozhlašuje, že nesnáším brokolici a česnek!" odpoví. Remus si sedne naproti jemu. "Ale to je pravda, upíři nesnáší česnek, o brokolici nic nevím" řekl Remus pobaveně. "Dávej si pozor.." zašeptal Severus a naklonil se k němu. "Ale jo, neboj, mám u sebe česnek" řekl Remus a vytáhl z kapsy česnek. "Remusi!" okřikla ho Minerva. Remus se na ní otočil "chceš taky?" zeptal se. "No.." váhala Minerva. Severus na ní varovně zavrčel. "Ne" zakroutila hlavou Minerva.
Druhý den sborovna
Severus seděl u stolu a opravoval eseje. Remus si četl, Minerva zrovna přišla do dveří, nesla velkou krabici. Postavila ji k Severusovi na stůl. Ten se na ni tázavě pohlédl, Remus přešel až k nim, byl zvědavý co Sev dostal. "Tohle" ukázala Minerva na krabici "je tvoje, posílají ti to studenti" řekla Minerva. Severus si vzal hůlku a otevřel krabici, naklonil se nad ní a podíval se, ale pak hned o krok ustoupil. "Hele!" řekl Remus a začal to vyndavat na Sevovo stůl. "Česneková čokoláda, česneková polévka, česnek samotný, strouhaný česnek, nějaké placky:." řekl kousl si "česnekové" zhodnotil to a dál se přehraboval "česnekové pesto, česnekové výhonky, dokonce česnekové mudlovské tablety, česnekové máslo, česneková pomazánka a poslední jsou sušenky - česnekové" zakončil to Remus a usmál se na Severuse. "Dej si" řekl Rem a podal mu placku "Nejím česnek" řekl naštvaně. Remus se zaradoval "můžu si to vzít?" zeptal se. "Hlavně to dej z mé blízkosti" odpověděl. Rem si poslušně všechno odnesl na svůj stůl. "Jak to, že nejíš česnek? To jsi vážně upír?" zeptala se Minerva a vzala si česnekovou sušenku. Severus to nijak nekomentoval a z těžka dosedl na židli za svým stolem.
Ten den čtvrtá hodina lektvarů, Nebelvír a Mrzimor
Severus vešel do třídy, hned jak otevřel dveře do něj praštila vůně česneku. Hrozně se mu chtělo kašlat. Otočil se na třídu a mávl hůlkou objevil se postup k lektvaru. Posadil se za stůl, ten smrad byl vážně hrozný, začal kašlat. Studenti se na něj překvapeně podívali, Sev nepřestával kašlat, za...nej česnek! Nadával v duchu Severus. "Já vám to říkal, když začne kašlat, je jasné, že je upír.. Ty nesnáší česnek v jakékoliv podobě" řekl Harry ze zadní lavice, najednou bylo ticho, ale asi jen pár vteřin než si všichni dali, dvě a dvě dohromady. Pak nastal ohlušující rámus, všechny zachvátila panika, rozběhli se pryč, Severus by je zastavil, ale měl záchvat kašele, nemohl. Celou dobu kašlal a hledal si něco proti tomu kašli, hledal i ve svém osobním kabinetu, nic nenašel. Tak se napil vody a vyrazil do sborovny, měli mít poradu.
Porada
Za Minervou doběhli všichni druháci z Nebelvíru a tvrdili jí, že Severus je upír, řekla jim, že je to hloupost a poslala je do věže, šla na poradu. Seděla vedle Albuse, a Remuse, čekalo se jen na Severuse. Konečně dorazil, ale měl záchvat kašle. Sedl s naproti Minervy. "Severusi? Je ti něco?" zeptal se Albus, jeho podřízený nevypadal nejlíp. Severus jen zakroutil záporně hlavou, celou poradu pokašlával. "Chcete něco vyřešit?" zeptal se nakonec Brumbál. "Ano, dnes zamnou přiběhli všichni druháci Nebelvírské koleje a tvrdili, že Severus je upír. Potter mi to pak osvětlil, prý do celé učebny lektvarů dali česnek, a všechno co se česneku týká. Bránil se tím, že to byl pokus, řekl, že jsi se hrozně rozkašlal a proto jsi prý upír" řekla Minerva. Severus se začal smát a pak se usmál. Minerva se vyděsila "vždyť ti jsi upír! Máš dva ostré špičáky!" křičela Minerva. Severus ukázal na dva své zuby "měl jsem nosit rovnátka!" řekl a začal kašlat. "Tak proč tak nesnášíš česnek? A proč kašleš v jeho blízkosti?" zeptal se Remus. "Má ne něj alergii" řekl Severus Snake. Severus se na něj otočil "Ty bastarde! To ty jsi jim to řekl! Já teď musím trpět!" křičel Severus. "Ale neřekl jsem to schválně! Oni se ptali co máš rád a nemáš, co rád děláš a neděláš, tak jsem jim odpovídal" bránil se Sev Snake. "Já tě zabiju! Co jsi jim řekl?!" křičel Severus Snape přes celou sborovnu. Albus, Minerva, Remus, Zlatoslav to celé pozorovali, ostatní se radši vzdálili. "No.." lezlo to z něj jak z chupaté deky. "Že si nerad čistíš zuby.. a rád maluješ.. pak..jo! Nerad jezdíš na kole, neřekl jsem, že to neumíš, ale, že nerad jezdíš na kole.. a rád hraješ šachy." zakončil to Severus Snake. "To není pravda!" řekl naštvaně Severus Snape. "Co?" zeptal se udiveně Snake. "Bylo mi deset!" zakřičel Severus. "To jsem jim taky řekl.. jak jsi byl hodný.., chytrý.." odříkával Severus Snake a šťastně vzpomínal. Severus Snape složil hlavu do dlaní, "Nemám žádnou autoritu" řekl sklíčeně. "Ale ano, stačí se párkrát usmát a všichni ti uvěří, že jsi upír, pak máš zase svojí autoritu zpět" poradila mu Minerva, Severus Snape se zlověstně usmál a vycenil své špičáky. "Vážně vypadáš jak upír" řekl Rem.
Tak už mám ve škole: Vlkodlaka - Remuse, Upíra - Severuse, Teplouše Zlatoslava, Přítelkyni - Minervu
Doufám, že se líbilo, a trochu vás ta představa pobavila.
Budu ráda, kdyby jste mi napsali nějaké návrhy, které by jsem mohla zpracovat - velké díky vám. JKP
ČTEŠ
Severus Snape jinak než ho všichni známe
Science FictionPříběhy, PIRÁT, HUDEBNÍK, KUCHAŘ, KADEŘNÍK, INSPEKTOR, SEVERUS SNAKE, SEVERUS SNAPE, by jsem chtěla dát do jedné knihy. Psala jsem to nezávisle na sobě, ale myslím, že by bylo lepší je dát dohromady. Chtěla by jsem pak pokračovat a navázat na tyto...