Rozčílená Minerva vtrhne do ředitelovi pracovny.
"tohle musí skončit, Albusi!" bouchla do stolu Minerva.
"Minervo, tu loď jsme již ze sklepení odstranili a Severusovi jsem domluvil." promluvil vlídně Brumbál.
"Domluvil?" Minerva byla očividně moc a moc naštvaná.
"Tak jí ti povím co opět vymyslel Severus Snape! Tentokrát není žádný pirát a nebo kapitán, teď je hudebník! Ano, Severus je hudebník! Slečna Grangerová ti to poví sama!" řekla Minerva a trochu se zklidnila.
"Slečno, pojďte prosím dál.." vyzval studentku Brumbál.
"Dobrý den" pozdravila směle a posadila se vedle své ředitelky koleje.
"Prosím, slečno Grangerová, řekněte jak probíhá vaše hodina s profesorem Snapem." pobídla jí Minerva. Brumbál se pohodlně opřel v křesle.
"No, do třídy vcházíme sami. Profesor sedí na učitelském stole a ladí kytaru. My se usadíme a čekáme, pak dostaneme noty a povinně musíme zpívat. Známkuje nás ze zpěvu a všichni mají trojky, protože vždycky řekně jen dobrý.. takže za tři no a pak něco zapisuje -podle mě, skládá píseň- hodina uběhne a mi jdeme na další." odpověděla Hermiona. Hlavně, že nemusí drhnou podlahu, tohle je alespoň trochu užitečné... pomyslel si ředitel.
"Slečno, můžete jít, děkuji" řekla Minerva a Hermiona se zvedla a odešla z pracovny.
"Tak... Albusi... je vše v pořádku?" zeptala se Minerva dobýravě. "Ne! Opět ne! Minule byl týden pirát a teď hudebník! A co příště, hm?!" zeptala se Minerva.
"Domluvím mu." odpověděl zoufalý Albus.
Po rozhovoru s Minervou se Albus odebral po poslední hodině středeční dvouhodinovce lektvarů a odešel za Severusem.
"Severusi, chlapče, proč tohle děláš?" zeptal se a posadil se na lavici naproti učitelskému stolu.
"Nevím" odpověděl a dál hrál nezaujatě na kytaru.
"Co kdyby jsi si hrál na učitele lektvarů? Hm?" zkusil to ředitel.
"Ani ne, víš já ho hrál tolik let a teď jsem muzikant, víš?" odpověděl Severus jednoduše.
"Dobře." Brumbál věděl, že prohrál. No... jak řekla Minerva, co to bude příště?"
ČTEŠ
Severus Snape jinak než ho všichni známe
Ciencia FicciónPříběhy, PIRÁT, HUDEBNÍK, KUCHAŘ, KADEŘNÍK, INSPEKTOR, SEVERUS SNAKE, SEVERUS SNAPE, by jsem chtěla dát do jedné knihy. Psala jsem to nezávisle na sobě, ale myslím, že by bylo lepší je dát dohromady. Chtěla by jsem pak pokračovat a navázat na tyto...