INSPEKTOR

328 35 19
                                    

"ALBUSI! SEVERUS NENÍ NORMÁLNÍ! NA KAŽDÉHO NĚCO NAPSAL" ŘEKLA MINERVA

"CO? JAK NAPSAL? JAKO MYSLÍŠ STÍŽNOST?" ZEPTAL SE ALBUS

"NO NĚCO TAKOVÉHO!" ŘEKL REMUS

"NO, JE NĚCO JAKO INSPEKTOR" ŘEKLA MINERVA

"NO..JO, ON NA TEBE NAPÍŠE ZHODNOCENÍ A PAK TI HO DÁ" PROMLUVIL REMUS.

"TAKŽE JE TENTO TÝDEN INSPEKTOR?" ZEPTAL SE BRUMBÁL, SVÝCH DVOU PODŘÍZENÝCH.

"ANO" ODPOVĚDĚLI DVOUHLASNĚ MINERVA A REMMUS.

"MÁTE ZDE VAŠE ZHODNOCENÍ OD SEVERUSE?" ZEPTAL SE BRUMBÁL.

"ANO MÁME, I TVOJE A NĚKOLIKA ŽÁKŮ" ŘEKL MU REMUS

"I ŽÁKY HODNOTIL JINAK NEŽ ZNÁMKAMI?" ZEPTAL SE BRUMBÁL, KTERÝ BYL UŽ V KONCÍCH. TAK A TEĎ MI PŘIJDOU STÍŽNOSTI OD RODIČŮ. POMYSLEL SI ŘEDITEL.

"ANO, OSTATNĚ SI TO PŘEČTI ALBUSI" ŘEKLA MINERVA A PODALA MU PAPÍRY.

MINERVA MCGONAGALLOVÁ

INTELIGENCE NA STUPNI OD 1 DO 10. HODNOTÍM JAKO 7 - LEHCE NADPRŮMĚRNÉ.

MINERVA MI NEVADÍ, JE TO JEDEN Z MÁLA LIDÍ CO SE SEMNOU DOKÁŽÍ BAVIT A NIJAK MĚ NEURAZIT A ZESMĚŠNIT.

JEDINÁ POTÍŽ PROČ JI NEMÁM NIJAK ZVLÁŠŤ RÁD, ŽE JE NEBELVÍRKA SKRZ NA SKRZ.

MYSLÍM, ŽE BY MOHLA VYPADAT VÍC JAKO KOČKA. NEMYSLÍM TÍM VE ZVÍŘE, TO ONA UMÍ.

MINERVU MCGONAGALLOVOU HODNOTÍM V MÉ STUPNICI SEDMIČKOU.

"TO JE TEDA SÍLA, JSEM ZVĚDAV CO NAPSAL MĚ A STUDENTŮM" ŘEKL BRUMBÁL A VZAL SI REMUSŮV.


REMUS LUPIN

NA STUPNICI INTELIGENCE HODNOTÍM 5 - PRŮMĚRNÝ.

LUPINA NEMÁM RÁD UŽ OD JEDENÁCTI LET, MÁ NENÁVIST K JEHO SPOLEČNÍKŮM PŘETRVÁ DO KONCE ŽIVOTA - I K JEMU SAMOTNÉMU.

LUPIN BY MOHL NASTOLIT NĚJAKÝ ŘÁD, DĚLÁ SI CO CHCE - VLK. OSTATNĚ MI VLKOVA VIZÁŽ NIJAK NEVADÍ, ALE OSOBA REMUS LUPIN ANO.

REMUSE LUPINA VE SVÉ STUPNICI HODNOTÍM ČTYŘKOU.

"NO, REMUSI. JAK VIDÍŠ SEVERUS TĚ NEMÁ RÁD" ŘEKL ŘEDITEL.

"TO ON NIKDY NEMĚL, ALE JÁ HO RESPEKTUJI" ŘEKL REMUS.

"PŘEČTĚTE SI POTTERA" ŘEKLA MINERVA A UKÁZALA NA VEDLEJŠÍ PAPÍR.

HARRY POTTER

INTELIGENCE JE TÉMĚŘ NULOVÁ - JEŠTĚ, ŽE MĚL ZA MATKU LILY A ZDĚDIL PO NÍ NĚJAKOU INTELIGENCI, PO JAMESOVI POTTEROVI JÍ MOC NEZDĚDIL.

JEHO INTELIGENCE ODPOVÍDÁ TROJCE.

HARRY POTTER, CHLAPEC, KTERÝ PŘEŽIL JE AROGANTNÍ - JAKO JEHO OTEC, NAFOUKANÍ - JAKO JEHO OTEC. JEDINÉ CO JE NA NĚM DOBRÉHO JSOU JEHO - LILY OČI.

NA SVÉ STUPNICI HO HODNOTÍM DVOJKOU.

"CHUDÁK HARRY. ČETL TO?" ZEPTAL SE ŘEDITEL

"ANO, PÍŠE TO SAMÉ NA SEVERUSE" ŘEKL REMUS

"MÁŠ ZDE KOPII?" ZEPTAL SE BRUMBÁL

"ANO" ŘEKL REMUS A PODAL MU DALŠÍ PAPÍR.

Severus Snape jinak než ho všichni známeKde žijí příběhy. Začni objevovat