Ahgr. Už asi pól hodinu tu bludim po novej škole a snažím sa nájsť riaditeľňu- no neúspešne.
Práve som si obehla školu aspoň tak trikrát.
Už som to išla vzdať. Nevadí. Možno ju nájdem zajtra, musela som sa ironicky zasmiať.
Pobrala som sa smerom k východu keď tu prejdem okolo miestnosti s veľkým nápisom- RIADITEĽŇA.
Bože..
S malou dušou som zaklopala na dvere, ktoré sa v momente roztvorili a v nich sa objavila žena.
Mohla mať tak 35.
"Ehm.." nevedela som čo povedať.
"Á ty musíš byť Jamie, vitaj u nás" milo sa na mňa usmiala. Pff. Už teraz sa mi nepáči.
"Aká bola cesta?" Opýtala sa smerom ku mne keď nedostala žiadnu odpoveď.
"Ušlo to," uhm áno výborná. Bola som zavretá tak štyri hodiny v aute s otcom čo sa snaží nadviazať reč.
Nakoniec som sa tvárila že spím- a pomohlo to. Váu.
"Výborne" nahodila ten nechutný úsmev.
"Poď ukážem ti triedu" nasledovala som ju.
Čudujem sa že môže chodiť v tých minimálne 12 centimentrových opätkoch. Ja som verná svojim teniskám.
Riaditeľka zastala pri triede, ktorá bola asi uplne na konci sveta. Super. Aspoň si ma tu nevšimnú.
Otvorila dvere a vtisla ma dnu.
Zostala som stať na mieste a cítila na sebe pohľady všetkých tých idiotov a tej neznámej učiteľke som venovala vraždiaci pohľad.
"Takže toto je vaša nová spolužiačka Jamie Violet," usmiala sa na mňa.
Ako vážne? Musia to všetci robiť?
"Jamie nájdi si miesto, práve máme matematiku, tak si ju vytiahni prosím. Dali ti učebnice v minulej škole však? Ak budeš čokoľvek potrebovať som tu. Som totiž tvoja triedna učiteľka" milo- teda nie ale ona si mysli že áno- sa usmiala.
Hľadala som pohľadom voľné miesto- no neúspešne. Moje šťastie.
Pobrala som sa smerom k neznámemu chalanovi s hnedými vlasmi.
K tomu tučnému si nesadnem. Uhm nie, už teraz vyzerá ako uchyl.
Zložila som si veci a potichu si sadla.
Chlapec na mňa okamžite uprel svoje modré oči.
Usmial sa na mňa. Blé..
"Ahoj," pozdravil ma.
Odvrátila som pohľad a venovala som svoju pozornosť no výklad.
Stále som cítila jeho pohľad na mne čo bolo dost nepríjemné.
Otočila som sa na neho "máš problém?" Zúžila som na neho oči.
"Som Louis" podal mi ruku a usmial sa.
Bože..
Povzdychla som si.
"Jamie" prijala som jeho ruku.
....možno bude fajn niekoho poznať.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže toto je prvý príbeh aký som kedy písala.Možno sa Vám to bude páčiť. :DD I hope
PS: píše to asi najväčší pesimista aký existuje tak to moc neberte vážne :DD
Lots and Lots of love tulie xx
YOU ARE READING
Far Away.
FanfictionKeď sa ťa nejaké dievča opýta či máš tampón, zabudni do pekla na to, ako moc to dievča neznášaš a daj jej ho. Nikto si nezaslúži takéto peklo.