Chcela som sa odtrhnúť ale Louis ma chytil za boky a bozk predĺžil.
Odtiahol sa a pozrel mi do oči, z ktorých sršala radosť.
"Ja som to vedel" povedal hrdo.
"Čo si vedel?"povedala som nechápavo
"Máš ma rada,..vlastne viac ako rada" povedal a usmial sa smerom, ktorým sme prišli.
"Uhm..čoooo?" Práve teraz mi hlas preskočil o oktávu vyššie.
Nenápadné..
"Nie nemám"
"Vážne? Tak prečo si ma nenechala odísť? Jamie no tak..prestaň s tým už" povedal a som rada že mu nemusím odpovedať.
"To bolo preto lebo.." vážne? Veď mu nemusím odpovedať . Do riti. Mala by som sa začať ovládať.
"Fajn nechaj to tak" povedala som trochu strapnená.
"Mala by som už ísť.."
"Fajn, odprevadím ťa" mikol plecami a začal kráčať späť tam odkiaľ sme prišli.
Mohlo byt už asi tak sedem hodin..
****
"Louis máš poňatia kde sme?"opýtala som sa ho keď sme už asi dve hodiny bludili niekde vlastne ani neviem kde.
Sme vobec v Doncasteri?
Louis vobec neodpovedal a tváril sa zamyslene ale ja viem že nevie kde sme.
"Louis!!" Zakričala som po ňom na čo ho trhlo. Konečne sa na mňa pozrel "Jamie..je mi ľúto ale netuším kde sme"
"ČO?!" Začal sa smiať..vtipné vážne
"Čo teraz?"
"No.. takto som to presne plánoval vieš.. teraz ťa tu pretiahnem za rohom a veľmi si to užiješ a ja samozrejme tiež" povedal s líšiackym úsmevom a zasmial sa.
"Vtipné Louis...som zvedavá čo budeš robiť keď moj otec zisti že nie som doma a že som s nejakým neznámym idiotom, ktorý je do mňa milovaný až po uši..." teraz som bola ja, tá, ktorá sa smiala.
"Ehm..no.."začal a očividne sa nevedel vykoktať čo mi prišlo vtipné ešte viac.
"Vieš čo to je mať jedinú dcéru? Ak to zistí modli sa aby si prežil, lebo pravdepodobne mi bude každú chvíľu volať pretože akurát príde domov" fakt toto ma začalo baviť.
Vzhľadom k tomu že má dnes nočnú...
Ten Louisov vyraz stál za všetko. Už som sa fakt premahal držať vážnu tvár.
"Má nočnú" jednoducho som to už nevydržala. Louis na mňa pozrel celkom naštvaný a začal ma naháňať.
"Dobre dobre prepáč" zakričala som pomedzi smiech.
Dobehol ma a schmatol ma za boky. Teraz už bolo nemožné ujsť.
Otočil si ma k sebe a a pozrel na mňa diabolským pohľadom.
V jednu chvíľu ma zdvihol a prehodil si ma cez plece a začal utekať."Louis! Pusti ma!" Zakričla som na neho, no on to úspešne odignoroval.
Zrazu sme sa objavili pri dome kde sme spolu fajčili.
To je idiot..
YOU ARE READING
Far Away.
FanfictionKeď sa ťa nejaké dievča opýta či máš tampón, zabudni do pekla na to, ako moc to dievča neznášaš a daj jej ho. Nikto si nezaslúži takéto peklo.