Dnes je štvrtok a za hodinu mi začína hodina sebaobrany.
To, že sme sa presťahovali do tohto blbého Doncasteru má-vždy malo jednu výhodu.
Už 2 roky chodím na karate..keďže moj otec chcel aby som si vybíjala hnev na boxovacom vreci nie na ňom..
Ak si mylsí že to pomohlo..
No..podstatne je že tu v Doncasteri je najlepší karate klub v anglicku. Váu
A nejako ma to začalo baviť..a no mám oranžový opasok čo nie je najhoršie.
Fajn takže si beriem kimono, opasok.....
****
Ahgr...teraz už iba zomrieť..Fakt. Dnes nam dal riadne zamakať.. vybrala som sáčkovu polievku a zaliala vriacou vodou.
Polievku som položila na stôl v mojej izbe a ľahla si do postele a v momente zaspala s prázdnym žalúdkom..
Únava bola zrejme väčšia.
***
Ráno som sa zobudila na ničivý zvuk budíka.Milujem rána. Milujem rána. Milujem rána.
Nie..
Dnes nie..
Dnes mi nepomôže ani Ogi- a to už je dosť zlé
Prišla som do triedy a sadla si vedľa Louisa, ktorý mi hneď venoval úsmev
"Ahoj" pozdravil ma
"Dnes nie Loui-" chcela som odpovedať no zazvonilo
Do riti
Teraz to vyznelo ako prezývka. Bože nie.
Hrabe mi..'Loui' ó môj bože
Je.to.rozkošné.
Hneď ako si to Louis uvedomil sa na mňa uspokojivo pozrel a venoval mi úsmev, ktorý tak Nenavidim no... tento ma zahrial pri srdci
Nie nezahrial..
Nemám srdce..nemôžem ho mať
Ahgr. Do triedy vošla naša dejepisárka a rozdala nám testy úplne bez pozdravu.
Milá.
Fajn teraz sa na test sústrediť vobec nebude dať.
Cez prestávku sa na mňa Louis otočil a vzal mi knihu."Hej! Vráť mi to!" Načiahla som sa za knihou no Louis si ju dal za chrbát.
O čo mu ide?
" 'Loui' to je pekné Jamie" usmial sa.
"Uhm..to preto..lebo..no..ja som..vieš..do riti" čo to so mnou sakra je?
"Vráť mi knihu Louis" nadstavila som ruku a čakala kedy mi podá knihu, ktorú mi práve vzal."Vieš kde si skončila?" Opýtal sa.
"Samozrejme že viem kde som skončila...na tej strane kde to bolo otvorené predsa!!" Pozrela som na neho ako na blázna a potom som si všimla že MOJU knihu zavrel a ja som nevnímala dej už tak 2 kapitoly.
Kurňa.
Vytrhla som mu ju z ruky a stačila ju do tašky.
Sledovala som ako nejakí idioti zotieraju tabuľu a zrazu som si všimla že na mňa Louis stále hľadí.
Otočila som sa s tým že som myslela že uhne pohľadom a zostane zahanbený.
No nestalo sa.
Až neskôr som si všimla kam hľadí.
Hľadel na dosť veľkú modrinu čo mám z karate od Erika(:DD). Vyzerá ako odtlačok ruky.
Keď Louis videl že som si všimla kam hľadí jemne mi prstami po nej prešiel, čo ma zabolelo.
Pozrel na mňa trapiacim pohľadom,
Čo ho to zaujima?
Je to moj život..Trojštvrťový rukáv som si potiahla tak aby na ňu nečumel.
Boh vie čo si pomyslel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ďalšia časť za nami...musím priznať že ma to baví čím ďalej tým viac <3Lots and Lots of love tulie xx
YOU ARE READING
Far Away.
FanfictionKeď sa ťa nejaké dievča opýta či máš tampón, zabudni do pekla na to, ako moc to dievča neznášaš a daj jej ho. Nikto si nezaslúži takéto peklo.