LucyCeall
20. 11. 1982Všechno nejlepší Lizzy!!! Zařve po mně moje rodina a nejlepší kamarádi, tak moje narozky konečně mám sedmnáct. Tak když už víte kolik mi je tak vám o sobě i něco povím, Jmenuji se Elizabeth Handerson, ale všichni mi říkají Liz nebo Lizzy. Elizabeth mi řeknou tehdy, když jsem něco provedla nebo se jedná a závažnou věc, mám, 182 centimetru a jsem tak nějak větší postavy pro představu mám postavu přesýpacích hodin, vlasy mám, od přírody červené a trošku vlnité. Žiju ve městě Andělů s mámou, táta od nás odešel když, mi bylo, sedm klasicky šel, do obchodu pro mlíko a nepřišel už nikdy víc což jsem i ráda nebyl to ten typicky hodný a dokonalý tatínek ale věčně ožralý fotr, který mě a mámu mlátil, prostě kokot. Kromě mámy už nikoho tady nemám, z rodiny všichni žiji, v Anglii takže, jsme s mámou sami, ale nějak nám to nevadí, protože máme spoustu dobrých kamarádů, Když už jsme, u tohohle tématu mám tři best kámoše který bych ani za nic nevyměnila, moje nejlepší kámoška se jmenuje, Michelle měří, okolo metru sedmdesát (prcek:D)je stejné postavy jako já akorát že ona má větší prsa a já zas větší zadek, je narozena ve stejném roce jako já akorát o šest dní dříve. Známe, se, prakticky od první třídy bylo, to vtipný setkání jelikož, jsem se jí snažila ukrást oběd:D ale nedivte se když, měla dva kousky pizzy, kterou prostě miluju od mala naštěstí ona je zdvořilejší, ohledně jídla tak mi nabídla ten druhý kus a z jedné pizzy vzešlo kamarádství jako trám. Další dva kamarádi už jsou naštěstí mužského pohlaví, Jmenují, se Saul Hudson a Steven Adler potkali jsme se s nimi první rok na střední a od té doby jsme nejlepší kámoši, no, i když se mi zdá, že Pan Hudson začíná jet do mé skoro pokrevní sestry, ale nedivím se mu. „Heeeeey Liz buď na příjmu aspoň na své narozeniny" mává mi před obličejem Mich probudím se tak z mého přemýšlení o mém životě a odtrhnu zrak od stále hořící svíčky všech osm párů očí se upírá, na mě s tázacím obličejem jen se usměju, a sfouknu svíčky s šibalským úsměvem. Mamka odnese dort do kuchyně aby, ho rozkrájela, a já se stále šibalským úsměvem se otočím na mé tři kamarády při tom mě Slash jak mu musíme, říkat dá, pohlavek se slovy „nebuď zas v úchylném stavu" s ksichtíkem se na něj kouknu „abyste se nám z toho nepodělal, Pane Hudsone" ušklíbnu se na něj a přistane mi další pohlavek na hlavě. „Panebože už jí nemlať nebo bude blbější než je" zařve po něm Mich a pak se začne, chechtat spolu s ostatními po chvilce se taky přidám, až vybuchneme v obří řechták, zatím máma dojde s dortem pro každého, my se jak na povel uklidníme a pustíme se do jídla. Jak všichni dojí tak máma odběhne do hlouby našeho domu pro velké překvápko, zatím my čtyři konzultujeme jak prorazit, menší detail co jsem vám neřekla, ale máme kapelu Steven hraje na bicí, Slash je hlavní kytara, Michelle zas doprovodná kytara a zpěv a já hraju na basovku a zpívám. Jmenujeme se Red Devils. „Takže Slash měl za úkol sehnat nějaký klub kde budeme hrát, takže táži se tě Saule Slashi Hudsone našel jsi vhodný klub pro naši kapelu" zeptá se Stevie s vážností v hlase „Steve přestáň dělat ze sebe svatého nikdy jsi nebyl a nikdy nebudeš tak drž pysk" srazí ho zpátky na zem Michelle. „Dobře uklidněte se všichni nemůžeme hrát nikde dokud si nekoupím novou basovku ta moje je trošku na šrot'" vetřu se do konverzace já. „Ale Lizzy já už našel vhodný bar kde můžeme hrát a to hned příští týden jestli nedorazíme, jsme v hajzlu" začne hysterčit Slash. „Ale já-Ale ty přece máš novou basovku" Přeruší mě hlas mé mami, všichni se na ní koukneme se zvednutým obočím „Ale víš přece že jí mám zničenou" řeknu a přitom vstanu a otočím se čelem k ní, Mámě začne panovat šibalský úsměv na obličeji a věc kterou, celou dobu schovávala za sebou dala před sebe, byla to krásná černá basová kytara s plameny nakreslenými na ní začali mi kapat slzy „Happy Birthday my little angel" řekne máma a já jí nejsilněji obejmu nakonec se k nám přidá zbytek mé kapely „Happy Birthday our little devil" řeknou všichni.
Budu ráda za ohlas a doufám že se vám první část líbila. Jsem ráda že jsem konečně něco napsala.Chtěla bych moc poděkovat mojí úchylné sestřičce LucyCeall protože bez ní by tohle nespatřilo světlo světa.Takže všichni povinně přečíst její příběh Sweet child o' mine.Tak užívejte prázdniny. Bye u dalšího dílu😘
YOU ARE READING
Sweet (Wet) Dreams
FanfictionJedna dívka, jeden sen, jedna příležitost, jeden moment a jeden mladík co to všechno posere. Proč zrovna jí se to stalo proč si nemohl vybrat někoho jiného??? Avšak i tenhle její pád vnese štestí do jejího života a to hned dvakrát.