Všichni oslavovali vydařený koncert v zákulisí jen já jediná tam seděla jak kdybych, viděla ducha naprosto omámená tím, co se tam venku stalo řekněme to takhle všechno šlo hladce, až na jednu osobu která mě propalovala pohledem celou dobu koncertu ano byl to on ten kluk z dřívějška. Ty jeho hnědé oči nešli přehlédnout ani nešel přehlédnout žár v jeho očích ten nádherný úsměv co mu pohrával na rtech a to všechno směřovalo na mě jen a pouze na mě nedokázala jsem to pochopit vždyť vedle mě stála největší kočka na světě a to Mich nedokážu to pochopit všechny mužské oči se stáčeli jen na ní a on jediný se i přes její krásnou tvář a nádhernou postavu koukal na mě. „Takže lidi dneska bylo narváno takže zítra vás tady očekávám" dojde do backstage s úsměvem na tváři Jake všichni začneme jen radostně pokřikovat a lítat po pokoji „Plus dneska je pití na mě tak se běžte bavit" ještě na nás mrkne a odchází. Na to se všichni rozletí do baru měla jsem v plánu zůstat tady ale Mich mě čapla a neúprosně mě odtáhla do baru, poté co jsme došli se každý rozběhl jinde Mich se Slashem šli nejdřív k baru a pak si sedli do kouta kde asi budou makat na svých potomcích, Stevie šel do jednoho boxu kde byli samé holky takže jsem zbyla sama jediné co jsem teď chtěla bylo se trošku opít takže jsem si sedla k baru kde jsem si objednala dvě vodky hned jak přede mnou přistal můj nápoj jsem se otočila na židličce a koukala se okolo bylo tady hodně lidí za což jsem byla moc ráda že o takový outsidery jako jsme byli mi byl zájem. Náhle jsem ucítila něčí ruku na mém rameni blesku rychle jsem se otočila abych spatřila barmana s červeným vínem v ruce hodím na něho zmatený výraz „ To je od toho černovláska tam mám ti to prý poslat" řekne barman a kývne hlavou za mým propalovačem ten se na mě usměje a mrkne na mě stočím pohled zpět k mé skleničce a k barmanovi převezmu si skleničku a rukou jsem mu naznačila ať se trochu nakloní přes baru „ Šéf říkal že je to dneska na podnik dejte mu to nejlepší co to je a pošlete mu to ano?" řeknu barmanovi a zakončím to otázkou jestli mi rozuměl on jen přikývne a na chvilku zdrhne z mého okolí hypnotizuji sklínku s rudou tekutinou říkám si co když ho poprosil ať mi tam něco dá a když to vypiju omdlím a on mě zachytne odvede a znásilňí začnu trošku panikařit vlastně by to bylo zajímavý poprvé ani bych si ho nepamatovala a ještě k tomu s takovým krasavcem „Slečno?" vyruší mě hlas barmana s lahví nějakého bílého vína „ Je to nejlepší víno široko daleko Savinon bílý lepší nápoj je jen ten co vám poslal on" řekne barman při nalévaní do sklínky „ Dobře děkuji mohl byste mu to dát že je to ode mě?" zeptám se „Ale jistěže" kývne na souhlas barman. Sleduji jak k němu přichází, černovlásek se kouká znuděně jakmile ale k němu dojde barman změní se mu výraz na překvapený kouká na barmana a přitom několikrát mrkne pak jen přikývne a barman odejde svůj pohled obrátí na mě usměje se a upije také se usměju a pohled stočím ke své sklínce odhodlám se a vypiju polovinu nevypadá že by do toho něco hodil za tu dobu co se tohle všechno stalo lidé začali odcházet jen on pořád zůstaval až jsem ho ztratila z dohledu byla jsem z toho trošku smutná že už ho nevidím obrátila jsem pohled ke skleničce kde jsem si prstem jezdila okolo ní ani jsem si nevšimla že něčí ruka si položila skleničku vedle mě. „ Je tu volno" ozval se mi někdo u ucha blesku rychle jsem se otočila na židli až jsem skončila na zemi tedy málem protože mě něčí ruce chytli byl to on. „A-ano je tu volno" vykoktám ze sebe celá rudá oba dva si sedneme a pár minut ani jeden nepromluví „ Čím jsem si zasloužila to víno" zeptám se trochu zvědavě „ Možná že to bylo tím jak úžasně jsi hrála nebo možná tvou krásou?" řekne tajemně, jen se uculím „ Jak se vlastně jmenuješ?" zeptá se ale trošku mě jeho otázka zarazí když si vzpomenu že nás Slash na začátku představoval ale pak si zas vzpomenu že jsem ho zahlídla až u třetí písničky při mém myšlenkovém pochodu si zatím krásný neznámy hodil hlavu trošku na stranu vypadal jak zmatený štěňátko „ Eh promiň já jmenuju se Liz a ty?" zas a znovu s barvou rajčete odpovím jen se uculí „ Co dostanu za to že ti ho řeknu?" šibalsky se na mě usměje a vloží si cigaretu mezi rty „ Co by sis ráčil?" ušklíbnu se na něj „ Co nabízíš?" zeptá se mě zas a znova naši hru se slovy přeruší Mich „ Promiň že tě vyrušuji v seznamování se nebo co to děláte ale my už půjdem protože Stevie si něčeho šlehnul odvedem ho domů jdeš s náma nebo ne?" zeptá se mě usměvavá Mich vím proč se usmívá protože vidí toho tajemného vedle mě než stačím odpovědět vloží se do toho zas a znova Mich „ Ale já to vlastně se Slashem zvládnu měj se pěkně a nezapomeň že zítra ve stejnou dobu tady nástroje tu prý můžeme nechat ano?" řekne mi jako kdyby byla moje máma ještě nám spolu se Slashem zamávají a odejdou se Steviem mezi sebou otočím se zpět na černovláska který se stále uculuje. Asi hodinu jsme si povídali o všem a o ničem když už přišla doba zavíračky „ Tak jo hrdličky budete muset odejít je mi líto" dojde barman k nám mi se s kývnutím zvedneme každý ještě necháme pár bankovek na barovém pultu a už si to míříme k východu „Kde bydlíš?" zeptá se mě ještě pan neznámý „Copak chceš mě vykrást" drze se na něj usměju „ A navíc stále ještě nevím tvé jméno" dodám ještě „ Když tě můžu doprovodit domů tak ti ho řeknu" vyplázne na mě jazyk, dlouho se ani nerozmýšlím „ Dobře tak můžeš" oba se na sebe uculíme a jdeme směrem k mému domu při cestě jsme se bavili vážně o plno věcech typu hudba, naše rodiny, naše zájmy apod. bylo to jako by jsme se znali roky „ Tak tohle je můj dům zastavím se před brankou „ Moc pěkný no slyšel jsem že zítra taky hrajete v tom klubu" řekne trochu stydlivě jen přikývnu „ No budu se těšit až tě zítra uvidím" řekne „ A zbytek tvojí kapely ovšem že" dodá aby nevyměknul „ Dobře taky se budu těšit dobrou noc" řeknu, on se začne pomalu přibližovat když už jsou naše rty skoro u sebe změní směr a dá mi pusu na tvář „ Tak dobrou Lizzy" řekne a začne odcházet ještě se na mě otočí „ Jo a jmenuji se Izzy" řekne a věnuje mi poslední úsměv než zmizí za rohem. Dojdu ke dveřím odemknu rychle projdu do prvního patra a spadnu na mou postel poslední co se mi přehraje v hlavě než usnu je ten polibek „Izzy" uculím se nad jeho jménem a usnu.
Takže další díl je here. Co na to zatím říkate? Jak se vám líbí?
Doufám že to není taková pičovina jak si někdy myslím:D
Pište mi klidně co se vám líbí nebo nelíbí budu ráda za názor:)
Tuto část chci věnovat LucyCeall
Love you my sis😘😘🤗Zatím čágo u dalšího dílu mějte se:)
YOU ARE READING
Sweet (Wet) Dreams
FanfictionJedna dívka, jeden sen, jedna příležitost, jeden moment a jeden mladík co to všechno posere. Proč zrovna jí se to stalo proč si nemohl vybrat někoho jiného??? Avšak i tenhle její pád vnese štestí do jejího života a to hned dvakrát.