Doběhla jsem v čas před klub naneštěstí nikdo na mě nečekal venku, takže jsem rovnou vletěla dovnitř. Prošla jsem kolem baru kde seděl majitel jen jsem na něj kývla a prošla pódiu až do backstage kde si to na sedačce skoro rozdávali Slash a Mich a vedle z křesla je se zájmem pozoroval Stevie hned jak mě uviděl jen na mě kývl a stočil pohled zpět na ty dva já si zatím ze stolku vzala láhev s pivem a šla si sednout na opěrátko u Steviova křesla „ Jak tohle začalo a kdy to skončí?" zeptám se potichu Steva a taky je se zájmem pozoruji „No když jsem přišel tak se hádali o něčem schoval jsem se za roh protože po sobě házeli sklínky no pak jí něco Slash vyčítal a ona se na něj vrhla no a přišel jsem před půl hodkou tak se furt líbají pak se zastaví naberou dech koukaj na sebe a zase se na sebe vrhnou no čekám až jim dojde kde jsou a že jsme tu my dva" odpoví mi šeptem „ Nechceš mi jít pomoct sestavit zatím bubny" dodá ještě jen přikývnu a oba si to potichu kráčíme zpátky na pódium „Co ty dneska zase pozdě? Že ty jsi do někoho opět vrazila?" zeptá se mě při skládání do kupy jeho bicích jen se na něj vystrašeně kouknu „Jak to můžeš vědět?!!" zařvu na něj hned toho začnu ale litovat potom co se na mě stočí několik párů očí hned zčervenám „ No já jen hádal ale vidím že jsem to tipnul dobře" odpoví s úsměvem „No jo no jo Stevie jasnovidec a co ty a holky nějaká roštěnka na obzoru?" udělám laškovný obočí a Jokerovský úsměv „Nah nic moc teď čekám nějakou výjimečnou nějakou dokonalou nějakou která mi bude podobná" pronese majestátně Stevie „ Jooo mám živou představu a vím kde takovou najdeš" ušklíbnu se „No kde mluv" vystřelí ihned Stevie „ Víš jak je ten blázinec za městem? Tak tam" pronesu už se smíchem. Uraženě se na mě koukne a hodí po mě paličku tu včas naštěstí chytím a hodím ji zpět na něj ta ho naneštěstí zasáhne do rozkroku trošku zaskučí a už se řítí ke mně já okamžitě běžím do backstage kde se zastavím s pusou otevřenou dokořán to samé udělá Steve jak doběhne a oba tupě zíráme na rozházené oblečení a dva tulící spolukapelníky pod tygrovanou dekou „O můj kurevský bože co tu děláte tak brzy?!?!" zařve Mich „No nene že vy jste si nás předtím nevšimli jak jsme na vás čuměli?" zeptám se s údivem a se špetkou sarkasmu v hlase „Ne vždyť jsme tu byli sami celou dobu" odpoví jako by nic Slash a dojde si pro trenýrky na druhý straně pokoje teda prdélku nemá špatnou proletí mi mlsně hlavou jen si povzdychnu což hned zbystří Mich „Copak je?" okamžitě se zeptá a zvedne s dekou obmotanou kolem těla „Nee jen už by mi měl asi někdo protrhnout tu blánu" povím zarmouceně „ HALLELUJA konečně jsi to přiznala o můj bože konečně takže dneska někoho ti najdem a ojedeš ho přímo tady na hajzlících jasný prostě dneska nebudeš se tomu vyhýbat ani jen ho očumovat jasný" začne chrlit Mich jednu věc za druhou už jsem chtěla něco namítnout ale přišel manažer klubu že si máme pohnout prý už je tam narváno ani jsem si nevšimla že už je tolik hodin no nic začli jsme se chystat a než jsem mrkla stáli jsme zas na pódiu plný energie a elánu Slash nás zase představil a za chvíli Stevie rozbubnoval tóny první písničky. V průběhu koncertu jsem si všimla Izzyho a nějakého zrzavého kluka s ním vypadal zvláštně docela roztomilej, Izzy pořád pokukoval po mě a ten zrzek zase přeskakoval ze Slashe na Steva bylo mi to divné ale pak spatřil Mich a už pohled nechal na ni ale koukal se na ní s takovou vášní a urputností což jsem nechápala protože Slash ho mohl každou chvíli zbystřit a možná už viděl jak se na ní kouká ale nic furt se jen pokukoval po fanynkách a Mich ho nezajímala zajímalo mě o čem se hádali, moc jsem nad tím nepřemýšlela a stočila pohled zpět k Izzymu kterému zrzek něco šeptal a ukazoval přitom na zbytek mé kapely moc se mi to nezamlouvalo a Izzymu očividně taky ne začal kroutit hlavou jakože ne ale zrzek udělal opak kýval hlavou že jo Izzy rozhodil rukama a ztratil se v davu zrzek jen zakmital ramenama a dál se věnoval nám tedy spíš jim mě si ani moc nevšímal. Po koncertě jsme se jako včera rozletěli do baru každý šel nejdřív k baru a pak odešel kromě Mich a mě pár lidí přišlo nám říct že jsme skvělý chvilku pokecali a pak šli věděla jsem že mojí kámoškou není něco v pořádku měla předstíraný úsměv, „Mich? Děje se něco?" zeptám se jí opatrně jen se otočí na Slashe sedícího v hloučku žen „Nic jen Slash včera flirtoval s nějakou holkou nebrala jsem to moc na lehkou váhu byl trošku opilý no na druhý den jsem k němu přišla domů a ona tam chodila v jeho tričku řekla jsem ji co tam děla a on že jí dal včera adresu až přijde odešla jsem a pak jsme se pohádali kvůli tomu v backstage pak jsme si dali sex na usmířenou a stali se zas jen přáteli" dopoví Mich a kopne do sebe panáka vodky „Ale vždyť jsi byla tak usměvavá potom co jste si to rozdali proč jsi teď tak smutná?" zeptám se jí „Ty to nevidíš jak si ten hajzl užívá ani ne den po rozchodu je to hajzl Liz říkám ti nikdy se nezamiluj je to nejhorší na světě" dá důraz na poslední slova a kopne do sebe dalšího panáka jde vidět že je zbořená jak prase hodím pár bankovek na bar a už jí podepírám a jdu s ní ke mně domů naštěstí má mama noční takže ji vynesu nahoru a hodím jí na postel poté co udělám hygienu a převleču se lehám vedle ní a zhasínám. Vážně je tak hrozné se zamilovat proletí mi hlavou než usnu.
Ano je to strašný Liz hlavně se nikdy nezamiluj prostě nee fuj hnus ble a chtěla bych vás přivítat u nové po dlouhé době kapitoly která je napsaná všemi možnými silami aby se konečně vydala
No chci se omluvit že jsem tak dlouho nevydala nemaže za to škola s tou bych to skloubila ale může za to jeden osudný hoch. No prostě to bylo několik týdnu hrůzy pro mě a mé okolí a stále to hrůza je ale jsem zpátky a budu se snažit vydat další část co nejdřív takže čauky u dalšího dílu:))
x5:bW
YOU ARE READING
Sweet (Wet) Dreams
FanfictionJedna dívka, jeden sen, jedna příležitost, jeden moment a jeden mladík co to všechno posere. Proč zrovna jí se to stalo proč si nemohl vybrat někoho jiného??? Avšak i tenhle její pád vnese štestí do jejího života a to hned dvakrát.