Chapter 2:

28 3 2
                                    

26. 11. 1982

„A né že zase přijdeš o půlnoci domů ano zlatíčko a nezapomeň, že zítra máš, ještě školu a pozdravuj maminku od Saula a vem jim tady koláčky ano broučku?" domlouvá, mi starostlivě máma asi si myslíte si, že jdu někde do klubu pařit nebo jdu na nějakou párty u někoho doma ale pravda je taková že jdu jen ke Slashovi spolu s ostatními z kapely a jdeme zkoušet, protože zítra máme ten koncert takže, budeme cvičit asi celou noc. „Ano mami vrátím se ve tři ráno na beton úplně zfetovaná a vzbudím tě a řeknu ti, kolikrát jsem po cestě umřela" pronesu s lehkým nádechem sarkasmu a s úšklebkem na rtu, „Elizabetho nedělej si ze mě srandu nebo půjdu s tebou a udělám ti ostudu" oplatí mi s úsměvem. Okamžitě vykulím oči a už dál mlčím, s rychlostí si převezmu, tašku se sušenkami dám, mámě pusu, popadnu baskytaru, a zdrhám směr Slashův dům máme to od sebe jen dva bloky od mé nory. Dojdu k jeho baráku a zaklepu, otevře mi Slashova krásná a vždy usměvavá maminka „ Ahoj Liz tak moc tě ráda vidím Mich už je tady ale Steven ještě nedorazil, jen pojď dál" pobídne mě s vřelým úsměvem na rtu jako vždy. „Dobrý paní Hudsonová jak se máte zdraví vás mamka a posílá vám koláčky"oplatím jí úsměv a podám balík plný máminých cookies, „Děkuji je to od ní moc milé Slash s Mich už jsou v garáži víš kudy ne?" Jen přikývnu a projdu kolem obýváku až do garáže kde stojí Mich a zezadu, jí objímá Slash „HA! Já to věděla že tady nějak působí chemie" rozrazím víc dveře a vybafnu na ně přičemž se Slash zlekne tak že udělá pár kroků zpátky až zakopne o jeden pytel na sezení udělá kotrmelec a dopadne na záda, Hned potom co dopadne se na sebe s Michelle koukneme a propukneme v obří salvu smíchu až spadneme taky „No to je úžasný ještě sem ani nedonesl piva a vy už jste na káry" objeví se ve dveřích stále usměvavý Stevie s basou piv. „My nejsme opilý ale kdyby nás tady milostivá Lizzy nevystrašila neudělal bych kotrmelec a ty dvě by se tu nepochcali smíchy" pronese uraženě Slash ale i přesto má úsměv na rtu „Ale koťátko nezlob se na nás" doplazí se k ještě sedícímu Slashovi Mich s našpulenou pusou a psíma očima, Nejdřív se Slash jen uchechtne a otočí hlavu nalevo ale po chvilce to nevydrží a otočí hlavu zpátky a dají si francouzáka na to se na sebe my se Steviem koukneme znechuceně ale asi jsme to neměli dělat jelikož nám oboum přistanou polštáře na hlavě. „Hej ty magore Hudsnovskej málem jsi ublížil mým malým kamarádům, nebojte zlatíčka tatínek se o vás postará" zařve Steve po Slashovi a pak se otočí na své donesené piva a začne na ně mluvit. Všichni se na něj díváme se zdvihnutým obočím, protřepu si hlavu a kouknu se zpátky na náš cukrující páreček „A vlastně kdy jste se rozhodli nám říct tu"šťastnou"novinu zeptám se a nad slovem šťastnou udělám rukama uvozovky. Pokud mě znáte dobře a pokud ne tak musíte vědět že já nejsem ohledně vztahů nijak pozitivní prostě od té doby co odešel otec nám bylo líp než kdy jindy, proto mám strach že jestli si někdy někoho najdu tak to bude stejný kokot jako otec proto všem těmhle sračkám se vyhýbám obloukem taky asi protože jsem ještě nenašla nikoho kdo by mi způsobil jen pohledem motýlky v břiše. „Noo chtěli jsme to ještě nějakou chvíli držet v tajnosti a pak bychom to jen tak plácli na zkoušce" řekne s velice obřím úsměvem na tváři Mich, Jde vidět že jí dělá šťastnou „Víš že ti to moc přeju Mich"mrknu na moji milovanou brunetku jen na mě překvapeně vykulí oči „Vážně? Vždyť ty tohle přímo nenávidíš, nemáš náhodou horečku" okamžitě se ke mně doplazí a začne mi kontrolovat a mačkat čelo s úsměvem jí ruku odstrčím „Ne jsem úplně v pořádku a myslím to vážně jsem za tebe šťastná" usměju se na ní a pohled přemístím na Slashe který čeká co ze mě vypadne „A ty zkus jí něco provést a z tvých koulí si udělám přívěšky do mého imaginárního auta" pronesu s kamenným výrazem a drsným tónem v hlase Slash se vystraší a chytne se v rozkroku „Haha ta ti to nandalo co Slashíku" řekne posměšně Steve který už načnulo jedno pivo „Ty radši pomlč nebo si z tvých udělám leštící hadřík na basovku" přeměřím si ho vražedným pohledem na to se na mě taky koukne vystrašeně a radši si přiloží ruku s flaškou k rozkroku „ Tak dost zvedejte se jdeme cvičit žádný flákáni se tady musím cvičit abychom to tam zítra rozsekali" začne pokřikovat Mich po celý garáži a začne nám všem pomáhat vstávat každý se rozejdem ke svému nástroji a začneme ho vytahovat z pouzdra nebo už ladit. Poté co si prozkoušíme všechny písničky tak jen tak sedíme v garáži posloucháme Led Zeppelin a popíjíme zbylé pivo „Myslíte si že tučňáci mají kolena?" zeptá se nás úplně vážný Steven „To víš že mají a Santa je zaměstnává u sebe na Severním pólu aby mu vytvářeli hračky pro našeho malého Stevieho"pronese ironicky Slash s přidrzlým úšklebkem jen se začnu přiopilecky chichotat „Ale ne kolik je hodin doprdele doprdele kolik je hodin někdo honem mluvte" vyskočím a začnu vyšilovat „V klidu je půl jedenácté" odpoví mi Slash propalující flašku s chmelovým nektarem. Začnu rychle vstávat a balím si věci „Oukey takže zítra ve škole chcíplinky vypláznu na ně jazyk když se otočím k východu popadne mě někdo za paži „Počkej jdu s tebou, ať mě naši taky nezabijou" řekne mi už dost unavená Mich, jen přikývnu a čekám než si zabalí kytaru hned jak je nachystaná se rozloučíme a jdem k naším domům Mich bydlí o ulici vedle takže se zanedlouho dlouhým obejmutím rozloučíme a řekne si v kolik ráno mám pro ní přijít k baráku po po snad půl hodině už stojím v předsíni mého domu a slyším zvuky z obýváku máma se kouká na telku jen jí pozdravím a už pádím do koupelny abych mohla zapadnout do vany. Po koupeli už zapadnu do postele a přemýšlím o zítřku „Zítra to bude dokonalý" ještě si řeknu předtím, než usnu. To se ale šeredně spletu.

Tak jak se vám líbí část? Co na to zatím říkáte? A co říkáte na postavy atd. budu moc ráda za každý komentář a vote a klidně i za radu. Jen chci říct, že tady o víkendu nejsem, protože odjíždím na Slovensko, takže chci vydat co nejvíc částí ať máte co číst jak tu nebudu, takže díky za přečtení a Bye u dalšího už trošku víc zajímavějšího dílu. :)

Sweet (Wet) DreamsWhere stories live. Discover now