„Vstáááávej, vstáááááávej zlatíčko tady je tvůj pan tajemný" probouzí mě něčí hlas který nejsem schopná rozpoznat. Zkouším si vzpomenout, co se stalo včera, ale přes ten alkohol mi to nějak nejde, až po chvíli se mi vybaví něco. „Izzy?" zeptám se nahlas na to se mým pokojem rozezněl smích mých tří spolukapelníků „VY SRÁČi!!!" zařvu po nich a hodím po nich všechny mé polštáře „Ale Lizzinko mi to tak nemysleli" začne Slash „Joooo Liz jen jsme ti chtěli připomenout tvého nabíječe" pokračuje Stevie zatímco oba dva do mě rýpou dojde Mich ke mně „Nechte jí laskavě chvilku vydechnout jasny?" všichni přikývnou „Taaak a teď řekni mi jaký to bylo co jste řešili co ti říkal jak se choval kde bydlí má holku..." začala na mě chrlit jednu otázku za druhou pomalu jsem jí přestala vnímat „Heeeey Liz vnímej někdy a hlavně teď" začne přede mnou mávat rukou jen pokroutím hlavo a odejdu do koupelny kde mě klasicky pronásleduje Mich „ Jestli čekáš že ti něco povím tak ne-ee" pronesu jen tak a začnu si čistit zuby když se kouknu do zrcadla a tam uvidím Michelin obličej jak dělá psí očíčka ví dost dobře že tomu nemůžu odolat „ Fajn takže jsme si navzájem poslali drink přes barmana pak si přisedl začali jsme se bavit o hraní na kytaru zvířatech až jsme skončili u batmana pak mě doprovodil domů a dal mi pusu na tvář stačí?"vyklopím na ní hned po tom co vyplivnu pastu z pusy vidím jak se na její tváři mění výraz z překvapeného na šťastný „Lizzy to je úžasný vidíš já ti říkala ze tam někoho úžasného potkáš a zamiluješ se a určitě tam dneska bude zas a pak budete spolu chodit a..." začla tam ze sebe chrlit jednu věc za druhou až jsem to nestíhala pobírat nebo spíš můj mozek měl zpomalené vnímání světa „ Hele Mich jsem ráda ze jsi z toho tak moc rada ale já nevím známe se teprve chvíli možná že to nebude ani láska" odpověděla jsem ji prostě a mikla rameny „ Děláš si ze mě prdel že on ti dal pusu koupil ti drink doprovodil tě domu jestli ten s tebou nechce nic mít tak já jsem potom svata Tereza" prohlásí podrážděně Mich „ Pokud ty jsi svatá Tereza tak mi dva se neznámé" zavolá na ní Slash a zvedne ruce nad hlavu „ Ty pomlč nebo ti ho bude muset vykouřit tady Stevie" zpraží ho pohledem Mich. Stevie a Slash se na sebe kouknou znechuceným pohledem na to se obě se začneme šíleně smát. Zatím co tam diskutují, dojdu se převléct do mé šatny, když jsem hotová dojdu zpět a všichni se odebereme do kuchyně „ To je dost ze jdete už jsem pro vás chtěla dojit ze je už jídlo hotové" pronese máma s úsměvem na rtu všichni se nahrneme ke stolu a pustíme se do jídla po jídle si všichni ještě povídáme až všichni odejdou chystat se domů na koncert ještě pomůžu mamce sklidit nádobí a šla jsem se taky chystat. Po dobrý hodině a půl jsem vyšla z baráku nachystaná umytá namalovaná a připravena to rozjet, vyrazila jsem rovnou ke klubu naštěstí jsem dneska stíhala takže jsem nespěchala a v klidu jsem si to kráčela přes park šla jsem si tam menší zkratkou kde je úzká cestička a kolem jenom stromy když se ze zatáčky na mě vyřítí vysokej blonďák a napere to přímo do mě „ Moc se omlouvám já jen honil mě jeden pes a já mu začal utíkat a..." doloval ze sebe věty „ Ššššš jo v klidu já to chápu a neboj žádný pes za tebou neběží takže v klidu ano?" řeknu mu a pohrává mi úsměv na rtu, když konečně na mě upře svůj pohled zůstane s vykulenýma očima a otevřenou pusou. Jen se uchechtnu vstanu opráším se „ Tak se zatím měj já spěchám ať stíhám zkoušku" usměju se na něj a zavřu mu rukou pusu, ať mu tam nevletí nic a už spěchám do klubu. Ještě než se úplně ztratím slyším ho za mnou zavolat "Tak zas někdy rudá krásko"
Ano jsem zpátky stále žiju nebojte nebo spíš bojte se?
Tento díl stojí tutově za velký H (tedy za hovno) plus je krátký takže se omlouvám:(
No mam dobrý důvod proč jsem dlouho nic nenapsala dělala jsem totiž opravnou zkoušku z Biologie, takže jsem se musela učit jak blbáL no jak jste si užili prázdniny no zítra už zas škola takže to bude úžasný noL okey Páček Shledáček u dalšího dílu který výjde velmi velmi brzoJ
�
YOU ARE READING
Sweet (Wet) Dreams
FanfictionJedna dívka, jeden sen, jedna příležitost, jeden moment a jeden mladík co to všechno posere. Proč zrovna jí se to stalo proč si nemohl vybrat někoho jiného??? Avšak i tenhle její pád vnese štestí do jejího života a to hned dvakrát.