Ne trezim printre orele 10:00-11:00, ne facem o cafea si ceva sa mancam, si mergem prin oraș .Ne facusem niște prieteni cea ce nu prea ne asteptam in multimea de oamenii de fitoși unii erau foarte de treaba.
*Daria*
În timp ce mergeam pe starda mă lovisem de o prietenă de-a noastră. Era foarte fericita dar nu stiam din ce motiv.
(Apropo pe prietena noastră o chemă Mădă)
Eu: -Ce dracu ai,Mădă?????
Mădă: -Am găsit pe un stâlp un afiș...
Lăcri: -Și? Ce scria pe el?(zise Lăcri entuziasmata)
Mădă: -BTS VIN ÎN BUCUREȘTI LA SALA PALATULUI!!!!!
*cand am auzit zâmbetul de pe buzele noastre au disparut*
Eu: -Hmm...Cine-s ăia?
Mădă: -O trupa din Korea!!
Eu: -Aha, si aia vin la noi în România?
Mădă: -Daa, asa scria pe afiș..
Lăcri: -Daca scria, du-te la concert..
Mădă: -Păi...as vrea sa veniți cu mine..
Eu: -Nu-mi prea plac mie coreeni, dar fac o excepție sa vin cu tine dacă ție îți plac.
Mădă: -Iuuuui ce drăguț, Lăcri tu vi?(zise ea cu ochii ei verzi strălucitori)
Lăcri: -Pai dacă vine Daria, vin și eu.
Mădă: -Vaaai ce drăguț! Concertu se va ține maine la ora 18:00..
Eu: -Umm..ok ne vedem la Sala Palatului maine la 17:30 ca sa avem timp sa cumparam bilete..apropo si cat costa biletu'?(întrebam eu suspicioasa)
Mădă: -V-am luat bilete înainte cand am trecut p-acolo ca știam ca nu refuzați sa veniți cu mine
Lăcri:- Da-mi mie biletele ca nici tu nici Daria nu o sa aveti grijă de ele.(chicoti ea)
Eu: -Cu chestia asta are dreptate(începeam sa rad in timp ce ma uitam la Mădă ce "radea sub mustata)
*Mădă*
Eram asa fericita ca fetele vin cu mine, dar nici nu-mi pot imagina ca BTS o trupă coreana vin la noi in Romania, abia astept sa treacă ziua de astazi sa putem merge la concert..
*Lăcri*
Mersesem acasa si ma pun eu sa caut trupa "BTS"..
Hmmm..erau destul de buni, sper sa fie si live..
*De dimineața*
Ne-am trezit pe la 12:30 pentru ca ne-am culcat la 4:30. Ne-am facut niste cartofi prăjiți, am mâncat și ne-am gândit să mergem până in mall să ne cumpărăm ceva haine.
Am ajuns in mall si am intrat în toate magazinele posibile.
Cand am ajuns acasa se facuse ora 17:00. Si ne-am gândit sa ne îmbrăcăm si sa ne aranjăm.
*Daria*
Mi-am luat niste blugi negri rupți in genunchi, o bluza neagra gen crop top, o geaca albastră de blug si niste conversi rosii, mi-am făcut sprâncenele si mi am lasat părul cum era.
*Lăcri*
Offf...trebuie sa mergem la concert cu Mădă..Mi-am tras pe mine niște blugi negri rupți si o bluza puma alba cu logo-ul negru, o geaca alba de blug putin ruptă pe mâneci, si niste tenisi nike. Si mi-am facut sprancenele si m-am dat puțin cu rimel ca sa nu para foarte evident, iar părul l-am lasat pe spate ca de obicei.
*din perspectiva baietilor*
J-Hope: -Doamne câtă lume or venit sa ne vadă, nici nu mă așteptăm...
Suga: -Eh, îi ca la orice concert ca până acu'..
Rap Monster: -Nu fi așa arțăgos, poate o sa fie altcumva de data asta..
Suga: -Ma îndoiesc..
*Daria*
Ii ora 18:20 si băieții ăștia ce fac...îmi pierd vremea degeaba..
Îmi limpezesc eu mințile si vad un băiat ce statea pe un scaun îmbrăcat cu niste blugi rupți si o cămașă, cu trei nasturi desfacuti si niste conversi rosi exact ca ai mei.Era destul de ciudat nu era roman, cred ca era ceva baiat din trupa ori ceva coreean dar ce stiam sigur ca pot s-o întreb pe Mădă..
Eu:-Mădă...
Mădă:-Da, Daria!
Eu:-Nu stii cine e baiatu' ala ce sta posomorât pe acel scaun?
Mădă:-LOOL DARIAA E RAP MONSTER...adică il cheamă Namjoon,Kim Namjoon îi lideru' trupei canta rap foarte bine..
Eu:-Lol, si îmi spui mie ca îmi place de un lider, care canta rap?
Mădă:-Mdaa, hmm si îți place de el, ha?
Eu:-Hmm cam da, îi frumos..daca(,) canta și fain, îi băiatu' perfect.
Băieți începeau să cante, urma si Rap Monster avea o voce asa calda în unele fraze dar in altele canta asa groasa dar tot imi placea..ERA PERFECT
Se termina-se concertu' si Mădă voia sa aștepte pentru niste autografe, am așteptat dupa ea ca a zis ca vine sa doarmă la noi și sa vedem niste filme poate ne jucăm pe play-station.
Era foarte fericită pentru că-i vede pe toți din trupă dar eu doar la Rap Monster..hmm era perfect.
*Rap Monster*
Văzusem o fata cu paru brunet dar nu se vedea foarte tare fața pentru ca statea in umbra pe un scaun, îi se vedeau ochii albaștri si trăsăturile corpului avea o bluza cu niste blugi rupți si parcă niste conversi ca ai mei, rosii.Pun pariu ca îi frumoasă si daca nu o vad prea bine..M-aș duce la ea dar cred este o a.r.m.y înfocată si nu cred ca îmi prinde bine..o văzusem înainte de concert uitându-se la mine insistent. Cred ca o sa-mi fac curaj sa ma duc la ea..
*Daria*
Mă uitasem la el...Dintr-odată am simțit o mână a pe umărul meu
Lăcri:-DARIAA...AM VAZUT UN BAIAT AAA FRUMOOS
Eu:-Mda..si eu
Lăcri:-Îi coreean?
Eu:-Pai da, dar is vise sa fim cu ei..
Lăcri:-Avea paru' portocaliu ba, era asa bunnn
Eu:-Pai eu stiu cum il cheamă pe ala..cand erai la baie mi-a spus Mădă
Lăcri:-Pai cum?
Eu:-Rap Monster cred, dar numele lui real e..hmm nu mai stiu. Ceva cu Kim...aa da Kim Namjoon.
Lăcri:-O s-o intreb si eu pe Mădă cum il cheamă
*Dupa cateva minute*
*Lacri*
Eu:-MĂDĂĂĂĂ
Mădă:-DADADADADA
Eu:-Am văzut un coreean din ala, asa drăguț, avea paru' portocaliu
Mădă:-UMMM..cred ca i Suga, numai el are parul portocaliu
Eu:-Awaleu, SUGAR DADDY
Mădă:-Numele lui real îi Min Yoongi.
*Puțin mai tarziu*
*Daria*
Văzusem ca cineva sa îndreptă spre mine. Era îmbrăcat ca băiatu' pe care îl priveam mai devreme doar ca avea o bluza "Tommy Hilfiger". M-am panicat foarte tare, nu stiam ce sa fac. M-am gândit sa par nepăsătoare chiar daca în sinea mea muream de nerăbdare sa vorbesc cu el.
Se apropie de mine...
RM(Rap monster):Salut!Sper ca vorbești engleza..(zise el, normal, in limba engleza)
Ea:-Aa salut, da vorbesc engleza.Și ce-i cu tine aici?
RM:-Te văzusem aici si m-am gândit să vin până la tine..Te deranjează cu ceva?
Eu:-Nu...doar ca-
RM:-Doar ca ce?
Eu:-Nu ma gandeam ca TU liderul trupei BTS sa vi la mine, o fată obișnuită..
RM:-Poate nu ești o fată obișnuită..
Eu:-Pai altcumva n-am cum sa fiu...aa poate putin proasta si nebuna..hmm la asta te gândeai?
RM:-DOAMNEE, de ce esti asa arțăgoasă?
Eu:-Nu-s arțăgoasă doar ca....nu am cuvinte.
RM:-Aham deci, te-am lasat fara cuvinte, ha?
Eu:-De ce ai venit aici?
RM:-Vreau sa ne cunoastem..normal daca vrei si tu
Eu:-Normal ca vreau sa ne cunoastem.
RM:-Îți dau numărul meu si mi-l dai si tu pe al tau, ok?
Îi îndreptam telefonul sa-și scrie numarul de telefon, si el pe al lui.
Eu:-Poftim!
RM:-aw, sper ca nu-i număr fake
Eu:-Nu doamne, sună si vezi
RM:-Am încredere.
Eu:-Okii.
Dupa 5 minute Lăcri apare de nicăieri si ne întrerupe.
Lăcri:-Hmm, Daria..
RM:Deci Daria te cheama, chiar voiam sa te întreb.
Eu:-Da=))
Lăcri:-Ăsta nu era băiatu' ala de care zisei ca te îndrăgostiși? (Zisea ea in engleza intenționat ca sa inteleaga si el)
RM:-Aham deci, si tu te uitai la mine?
Eu:-Pai tu te uitai la mine?
RM:- Sentimentul îi reciproc..:>
Lăcri:-Ar trbuii sa mergem acasă se facuse tarziu si sa stam la un film macar ori sa ne jucam pe play-station, o fifa sau ceva..(zise in engleza ca sa nu-i mai zic eu încă o data la RapMon)
RM:-La o fifa zici?
Eu:-Pai da, ai vrea sa vii? Avem o casa destul de mare pentru toți.
RM:-Ești sigura ca nu o sa te deranjeze cu ceva?
Eu:-Pe mine nu, nici pe Lăcri cred..
Lăcri:-Doamne cum să mă deranjeze? Mai ales dacă vine frumușelu' cu paru portocaliu..
RM:-Suga???
Lăcri:-DADADADA, SUGAR DADDY
RM:-Aaa nu ai vrea sa te combini cu el? Îi cam singur si i-ar cam trebui o prietenă,YOLO.
Lăcri:-AAAA DOAMNE, nu cred ca lui i-ar place una ca mine...
RM:-N-are cum sa nu i placă de tine..Mă duc sa le zic sa vina la baieti sa vină ne cunoastem.
Eu:-Kk
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...