Deschisem ușa, erau Suga si Lăcri. Suga avea un bax de bere în mână..
S:-Ia astea! Și îmi aruncase baxul in mână, eu căzusem jos.
RM:-Suga, ce puii mei faci? Vrei s-o omori sau ce?
Eu:-E în regulă.
RM:-Doamne, esti ok??
Eu:-Da, ia astea de pe mine!!
RM:-Sigur. Suga în loc să te comporți ca un bădăran mai bine ai ajuta-o să ridice. Zise el în timp ce duse baxul la bucătărie.
Lăcri:- Lasă Suga, o ajut eu.
Suga:-Bine. Si se trânti pe canapea..
După 3 ore, Suga si Namjoon erau băuți, eu cu Lăcri ne-am propus sa mergem altundeva, chiar nu-mi placea sa-l vad pe Namjoon beat.
Eu:-Noi mergem altundeva..
Namjoon mă trase de mână si mă trase spre el, punându-ma peste el.. Nu am știut că dacă bea, se v-a comporta in halul ăsta cu mine..Voiam să mă dau jos de pe el, dar nu mă lasa, ma strangea de talie, încât, urmelele lăsa-te de mâinile lui, se împrintase pe pielea mea.
Namjoon:-Suga.. Pleaca!
Lăcri:-Dar-
Namjoon:-Plecați!
Eu:-Dar Namjoon..
Atunci Suga o trase pe Lăcri afară rămânând doar eu si Namjoon.
RM:-Haha, te-am speriat ha?
Eu:-Ce ca-..
RM:-Crezi că după o doza de bere, nu pot să-mi controlez hormoni?
Eu:-Nu m-am uitat câte doze de bere ai baut, dar stiu ca Suga a baut mult..
RM:-Suga!! Întră..
S:-Așa băutor ma crezi?
Eu:-Eh, probabil.
Atunci Namjoon mă sărutase pe gât și mă luase ușurel de pe el, punându-mă langă el.
RM:-Nu o să mi-o trag cu tine, doar dacă ești și tu de acord..atunci îmi trase un zâmbet pervers după care urma un sărut pe frunte.
Eu:-Nici de data asta nu m-am împotrivit, doar ca nu-mi plac oamenii băuți.
RM:-Aha deci nu te-ai împotrivi daca te-aș lua acu' de aici și te-aș duce în dormitor, si acolo mi-aș trage-o cu tine.
Eu:-Nu chiar acu'.
S:-Bă ce puii mei, hai sa ne jucăm pe PLAY-STATION!!
RM:-Suga, tu tot timpul trebuie să strici tot..
S:-Taci și du-te dupa console..
RM:-Mă duc, mă duc..
Namjoon aduse consolele și Suga pornise play-station-ul în timp ce eu mai că adormisem.
M-am pus în bratele lui Namjoon, si am început să ne jucăm. Normal Fifa nu lipsea.Era ora 3:00, si eu nu mai puteam de somn, Lăcri la fel.
RM:-Daria, dacă vreți puteți merge in cameră, sa dormiți, mie nu mi-e somn, si la cum il văd pe Suga, nici la el.
Eu:-Bună idee..Lăcri, hai după mine.
Lăcri:-Vin.
Ne-am dus in celalat dormitor, al lui Namjoon, avea camera lui si două dormitoare.Muream de somn, și, dormitorul ăsta e perfect.
Dimineață m-am trezit cu o durere mare de ceafă, si Lăcri nu mai era lângă mine, probabil s-o fi dus de lângă mine la băieți, eh.
M-am uitat la ceas si era ora 15:30?! Doamne iar am dormit ca o vacă..
M-am dus jos, și nu era nimeni.. I-am strigat, nu mi-o raspuns nimeni...UNDE DOAMNE IARTĂ-MĂ O PLECAT ȘI ĂȘTIA..până la urmă m-am decis să-l sun pe Namjoon.
*convorbire telefonică*
Eu:-Namjoon, în sfârșit răspunzi, unde ești?
RM:-La cumpărături, nu te-ai trezit, si am zis să nu te trezesc, dormeai prea bine.
Eu:-Și Lăcri?
RM:-Lăcri si Suga s-au dus dimineață acasă.
Eu:-Um, ok.
RM:-Ai vrea să-ți cumpăr sa mănânci ceva?
Eu:-Niște fructe.
RM:-Mâncare, nu fructe. Lăsa, te scot eu în oraș.
Eu:-Nu-i nevoie Namjoon, trăiesc doar cu fructe.
RM:-Iar mă refuzi?
Eu:-Nu, doar că nu vreau să-ți strici bani, pe mine. Stiu că stau în casa ta, pe banii tăi și nu ma simt bine, să știu sa tu, strici bani pentru mine.
RM:-Să nu te mai aud zicând asta, ești cea mai împortantă ființa de pe pământ, pentru mine. O să-ți cumpăr ce vrei tu, nu te crede panaramă ca fac ce vrei tu, o fac pentru ca te iubesc.
Eu:-Of, Namjoon..-Și eu te iubesc!
RM:-Acu zi ce să cumpăr..
Eu:-Nu stiu. Eu vreau fructeee!!
RM:-Ok iau carne pentru mine, si tie iti iau fructe.
Eu:-Ok, Te iubesc!
RM:-Și eu.
*convorbire telefonică încheiată*
CITEȘTI
It happened so fast...
FanfictionMă numesc Daria si am 19 ani si peste cateva saptamani împlinesc 20. M-am mutat de curând din Baia Mare în București, cu cea mai bună prietena a mea, Lacri. Ea are tot 19 ani este mai mică ca mine doar cu o zi. Ne-am mutat in București pentru a merg...